Przetargi.pl
Wykoanaie usługi w kasach biletowych ZDiTM

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykoanaie usługi w kasach biletowych ZDiTM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)świadczenie usług w wyznaczonych wcześniej przez Zamawiającego kasach biletowych na terenie miasta Szczecina i Polic (wskazane w rozdziale XIV pkt 6), od poniedziałku do soboty i w niedzielę oraz w wyznaczone święta w dniach wcześniej wskazanych przez Zamawiającego (w zależności od potrzeb Zamawiającego czas pracy kas biletowych może ulec zmianie), 2) wykonywanie usługi w wyznaczonym czasie pomiędzy 05:45-22:00 w zależności od godzin otwarcia kas biletowych. Czas wykonywania usługi w ciągu jednego dnia maksymalnie do 15 godz. Maksymalna ilość godzin wykonywania usługi w czasie trwania niniejszej umowy to 2 149 godzin, 3) świadczenie usług w ramach sporządzonego przez Zamawiającego i przedłożonego Wykonawcy harmonogramu usługi na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Zamawiający według potrzeb może zmienić w dowolnym momencie harmonogram wykonywania usługi poprzez wprowadzenie czasu mobilnego - 30 procent miesięcznego czasu świadczenia usługi Wykonawcy, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania Wykonawcy o zmianie miejsca i czasu wykonywania usługi z wyprzedzeniem jednodniowym lub kilkudniowym lub w nagłych przypadkach w ciągu 24 godzin lecz nie później niż na 1 godzinę przed wykonaniem usługi. Wykonawca będzie informowany o czasie i miejscu wykonywania usługi telefonicznie lub SMS lub email. Forma powiadamiania zostanie uzgodniona z Wykonawcą przy podpisaniu umowy, 5) realizacja umowy na urządzeniach i oprogramowaniu będącym własnością Zamawiającego znajdującego się w kasie biletowej, 6) prowadzenie sprzedaży gotówkowej i bezgotówkowej pełnego asortymentu biletów komunikacji miejskiej (biletów papierowych i elektronicznych) dla klientów indywidualnych, oraz podmiotów gospodarczych. Sprzedaż biletów komunikacji miejskiej Ajentom, z którymi podpisane są umowy na prowadzenie sprzedaży biletów na warunkach wskazanych w wiążącej obie strony umowie, 7) wyrabianie blankietów sieciowych i liniowych do biletów okresowych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. uchwałami Rady Miasta Szczecin, zarządzeniami Dyrektora ZDiTM Szczecin, 8) wyrabianie biletu elektronicznego, wyrabianie kart SKA (Szczecińska Karta Aglomeracyjna) odpowiednio do potrzeb pasażera oraz wyrabianie kart SKR (Szczecińska Karta Rodzinna) zgodnie z przysługującymi ulgami: wyrabianie biletu elektronicznego przy pomocy urządzeń na stanowisku do personalizacji, odpowiednie oznaczenie zgodnie z potrzebami pasażera i obowiązującymi przepisami, 9) doładowywanie biletu elektronicznego (kart SKA i SKR) na stanowisku wyposażonym w urządzenia do doładowywania kart (POS) zgodnie z przepisami i posiadanymi przez pasażera uprawnieniami, 10) wystawianie faktur za zakupione bilety komunikacyjne: odbiorcom indywidualnym, zakładom pracy, Ajentom (zgodnie z zawartą umową pomiędzy Ajentem a ZDiTM Szczecin na prowadzenie sprzedaży biletów). 11) rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie obowiązującej dokumentacji dotyczącej sprzedaży biletów i przekazywanie jej do biura Zamawiającego przy ul. Klonowica 5 w Szczecinie: a) dzienne: meldunek sprzedaży, potwierdzenia zapłaty z terminali płatniczych, raporty z doładowań, rejestr VAT z doładowań, kopie wystawionych faktur z danego dnia, zwrot biletów (bez opłaty manipulacyjnej), zwrot znaczka, dokumenty z przesunięć międzymagazynowych MM+,MM-, b) miesięczne: skrócony rejestr dokumentów sprzedaży biletów, stany ilościowo-wartościowe biletów,raport sprzedaży biletów i doładowań, raport sprzedaży z doładowań wraz z rejestrem VAT z całego miesiąca, sprzedaż z ostatniego dnia świadczenia usługi w danym miesiącu ( meldunek sprzedaży),dodatkowo przesyłanie wszystkich dokumentów MM+, MM-, potwierdzeń wpłat do banku i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego, 12)zamawianie biletów z głównego magazynu biletowego (systematyczne uzupełnianie asortymentu biletów wg potrzeb maksymalnie do nieprzekraczalnej kwoty 130 000,00 zł) w godzinach od 07:30 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie zostanie dostarczone przez kierowcę Zamawiającego (w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 07:30 do 15:00),Wykonawca odpowiada za utrzymanie ciągłości asortymentu biletów, Zamawiający nie dopuszcza jakiegokolwiek braku nominału w ofercie biletów komunikacji miejskiej. 13) udzielanie informacji pasażerom w zakresie układu komunikacyjnego, przepisów taryfowych, rodzajów i cen biletów komunikacji miejskiej, 14) przygotowywanie do odprowadzenia do banku gotówki z dziennego utargu zgodnie z obowiązującymi procedurami w ZDiTM Szczecin, 15) dokonywanie zwrotów biletów okresowych z poprzedniego miesiąca zgodnie z obowiązującym zarządzeniem Dyrektora (Instrukcją sprzedaży, ewidencji i rozliczania biletów komunikacji miejskiej oraz opłat za odholowanie pojazdów), 16) do stałego miejsca wykonywania usługi wykonawca dojeżdża samodzielnie. W przypadku zmiany miejsca wykonywania usługi Wykonawca będzie przewożony samochodem Zamawiającego (wraz z powierzonym mieniem) do miejsca wykonywania usługi. 17) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić realizację zamówienia przez osoby uprawnione do wykonania przedmiotu umowy wskazane w załączniku nr 6 do siwz (projekt umowy ) § 3 ust. 2. Zmiana osoby wskazanej w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje proponowanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych przez Zamawiającego na etapie prowadzonego postępowania w rozdziale V ust. 1 pkt 3) SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany osoby wskazanej do realizacji usługi, nie później niż 5 dni roboczych przed planowanym dopuszczeniem do udziału w wykonywaniu przedmiotu umowy danej osoby. 4. Dodatkowy opis stanowiska mobilnego - Część XII: stanowisko mobilne obowiązuje powyższy zakres prowadzenia obsługi kasowej. Miejsce wykonywania usługi pracownika mobilnego wg potrzeb i wskazań Zamawiającego w kasach biletowych ZDiTM na terenie miasta Szczecina i Polic w godzinach pomiędzy 05:45-22:00. Wykonawca jest zobowiązany do przemieszczania się z kas biletowych wg potrzeb Zamawiającego. Czas wykonywania usługi w ciągu dnia - maksymalnie do 15 godz., a w roku maksymalnie do 2 149 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania Wykonawcy o zmianie miejsca i czasu wykonywania usługi z wyprzedzeniem jednodniowym lub kilkudniowym lub w nagłych przypadkach w ciągu 24 godzin lecz nie później niż na 1 godzinę przed wykonaniem usługi. Wykonawca będzie informowany o czasie i miejscu wykonywania usługi telefonicznie lub SMS lub email. Forma powiadamiania zostanie uzgodniona z Wykonawcą przy podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach