Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego Wrocławia - niezastrzeżonych ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2008 roku Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.), dla Poczty Polskiej S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na rzecz Urzędu Miejskiego Wrocławia, usług pocztowych niezastrzeżonych ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe, dla Poczty Polskiej S.A., w następującym zakresie: ZADANIE NR I A. Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50g. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego wszystkich przesyłek o wadze powyżej 50 g., przyjęcie ich do przemieszczenia i doręczenia adresatowi. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane i nie rejestrowane. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia nadania przesyłek rejestrowanych na kopii rejestru tych przesyłek-pocztowa książka nadawcza. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania. B. Przyjmowanie do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego, odpowiednio przygotowanych, tzn. opakowanych tak aby zawartość nie uległa uszkodzeniu, paczek, przyjęciu ich do przemieszczenia i doręczenie ich adresatowi. Doręczenie powinno być dokonane w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania. Paczka jest przesyłką rejestrowaną i Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia ich nadania na kopii ich rejestru-pocztowa książka nadawcza. Wymienione usługi muszą mieć możliwość zastosowania dodatkowych opcji: -potwierdzenie odbioru przez adresata -przesyłka przyśpieszona/priorytetowa -przesyłka wartościowa -przesyłka za pobraniem ZADANIE NR II Świadczenie usług kurierskich krajowych i zagranicznych. Usługa polega na odebraniu przesyłki każdorazowo po zgłoszeniu jej i dostarczeniu adresatowi w jak najkrótszym czasie. Jest to doręczenie tzw. od drzwi do drzwi. Wymagane terminy to : - teren miasta - w tym samym dniu co nadanie, - teren kraju - następny dzień po nadaniu z możliwością określenia godziny doręczenia w dużych miastach, - Europa - do trzech dni po nadaniu - Świat - od pięciu do dziesięciu dni od dnia nadania w zależności od miejsca doręczenia. Odbiór odbywa się za każdorazowym potwierdzeniem nadania jednak dokumentem potwierdzającym nie musi być rejestr zamawiającego, a tylko dokument przewozowy nakładu wykonawcy. ZADANIE NR III Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek miejscowych w granicach administracyjnych miasta Wrocławia, rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, adresowanych na dwie lub więcej osoby fizyczne pod jednym adresem zamieszkania. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego wszystkich przesyłek o wadze powyżej 50 g adresowanych do małżeństw, przyjęciu do przemieszczenia i ich doręczenia. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane z zwrotnym potwierdzeniem i rejestrowane bez zpo. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia ich nadania na kopii rejestru tych przesyłek-pocztowa książka nadawcza. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłużej niż trzy dni robocze po dniu nadania. UWAGA Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz projektach umów i załącznikach do poszczególnych umów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr I: 2 610,00 złotych (słownie: dwa tysiące sześćset dziesięć złotych); Zadanie nr II: 600,00 złotych (słownie sześćset złotych); Zadanie nr III: 4 500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą, uwzględniając wahania kursu walut. Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie należy wnieść wadium w odpowiednio zwiększonej wysokości. Przy wpłacie wadium należy zaznaczyć na które z powyższych zadań zostało wniesione. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław nr 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 - dla podmiotów krajowych i Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław, ul. Rynek 9/11, 50 - 950 Wrocław kod swift: WBKPPLPR, nr iban: PL 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 -dla podmiotów zagranicznych, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U.z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Gwarancję i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 5a. 5. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Kasa Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 5a. 6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają: 1. warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej; 3. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu, wykonywaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej lub kilku usług polegających na: dla zadania nr I przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g. oraz przyjmowaniu do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych); dla zadania nr II świadczeniu usług kurierskich krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 50 000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); dla zadania nr III przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, o łącznej wartości wszystkich usług min. 170 000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymienionych powyżej warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: a) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; b) wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: w formie oryginału: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub wpis do rejestru operatorów pocztowych - prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, (nie dotyczy operatora publicznego jakim jest zgodnie z ustawą Poczta Polska S.A.); 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej lub kilku usług polegających na: Zadanie nr I przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g. oraz przyjmowaniu do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych); Zadanie nr II świadczeniu usług kurierskich krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 50 000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); Zadanie nr III przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, o łącznej wartości wszystkich usług min. 170 000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych). 5. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 4 powyżej, zostały wykonane należycie; Odpis ( zaświadczenie ), o którym mowa w pkt. 2, powinien zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokument, o którym mowa w pkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt b) stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pocztowe w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek krajowych i zagranicznych do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała
Dodano: 2016-07-25 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania (odbioru), przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu oraz Delegatur w Legnicy, Wałbrzychu i Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.).
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatu Lubińskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek
Dodano: 2016-06-29 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich
Dodano: 2016-04-13 - Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec
Dodano: 2016-04-04 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Sobótka na okres od 01.05.2016 r. do 30.06.2019 r.
Dodano: 2016-04-01 - ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ URZĘDU GMINY DŁUGOŁĘKA W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA , PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK LISTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH
Dodano: 2016-03-22