Przetargi.pl
Wykonywanie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi, w tym: Komend Powiatowych Policji (KPP), Komisariatów Policji (KP) oraz Posterunków Policji (PP). 2. Szczegółowy wykaz jednostek podległych KWP w Łodzi oraz ilości pojemników zostały przedstawione w Załącznikach nr 2A.1. ÷ 2A.8. - WARIANT 1 i Załącznikach nr 2B.1. ÷ 2B.8. - WARIANT 2 Formularzach cenowych, natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3– Wzorze umowy. Podane ilości odpadów stanowią podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. 3. Określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2A.1. ÷ 2A.8. - WARIANT 1 i Załącznikach nr 2B.1. ÷ 2B.8. - WARIANT 2 ilości odpadów są ilościami szacunkowymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przekazania Wykonawcy, a także nie mogą stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niewyczerpania maksymalnej wartości umowy. 4. Faktyczna ilość odbieranych odpadów zależna będzie od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finan-sowych przez Zamawiającego. 5. Odbiór odpadów będzie realizowany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i musi być potwier-dzony przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, które będą odpowiedzialne za kontrolę przebiegu wy-konania umowy oraz za dokonanie odbioru jakościowego i ilościowego usług. 6. Usługi dla zadań nr 1 – 8 będą odbywać się zgodnie z częstotliwością usług podaną w Formularzach cenowych – Załącznikach nr 2A.1. ÷ 2A.8.- WARIANT 1 i Załącznikach nr 2B.1. ÷ 2B.8. - WARIANT 2. 7. Termin wywozu odpadów komunalnych zgodnie z Załącznikami nr 2A.1. ÷ 2A.8. - WARIANT 1 i Załącznikach nr 2B.1. ÷ 2B.8..- WARIANT 2 2.1. ÷ 2.8. oraz terminem ustalonym w Harmono-gramie realizacji wywozu odpadów, lub w ciągu 3 dni roboczych od dnia telefonicznego zgłoszenia. 8. Harmonogram realizacji wywozu odpadów komunalnych zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy z częstotliwością podaną w Formularzach cenowych - Załącznikach nr 2A.1. ÷ 2A.8. - WARIANT 1 i Załącznikach nr 2B.1. ÷ 2B.8. - WARIANT 2. w kolumnie „Częstotliwość wywozu”. Zamawiający dopuszcza inny niż w w/w załączniku Harmonogram wy-wozu odpadów, jeżeli nie będzie to skutkować ograniczeniem zawartej w ofercie pojemności pojemników (wy-rażonej w m3/litrach). 9. Wykonawca po ustaleniu Harmonogramu realizacji wywozu odpadów, powinien odbierać odpady komunalne w terminie wynikającym z ww. harmonogramu. 10. Wykonawca będzie odbierał odpady własnym transportem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z terenu każdej jednostki. 11. Wykonawca zapewni/dostarczy odpowiednie pojemniki na odpady komunalne zmieszane, natomiast na odpady selektywne pojemniki lub worki. 12. Zbiórka odpadów będzie przebiegać w sposób selektywny tj. papier, szkło, tworzywa sztuczne + metal, oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych według załączników nr 2A.1-2A.8. – WARIANT 1 lub odpady niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne według załączników nr 2B.1-2B.8. – WARIANT 2. 13. Czas na rozmieszczenie wszystkich pojemników/worków na terenie obiektów, które wymieniono w Formularzach cenowych – Załącznik nr 2A.1. ÷ 2A.8.- WARIANT 1 i Załącznika nr 2B.1. ÷ 2B.8.- WARIANT 2 nie może przekroczyć 3 dni od momentu podpisania umowy. 14. Koszty: załadunku, transportu, dzierżawy pojemników oraz innych czynności koniecznych do należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia, będą wkalkulowane w cenę jednostkową netto usługi. 15. Cena jednostkowa netto usługi nie ulegnie zmianie przez okres obowiązywania umowy bez względu na okoliczności, w szczególności bez względu na zmiany wysokości opłat publicznoprawnych ponoszonych przez Wykonawcę. 16. Odbiór odpadów będzie odbywał się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 8:00 do 15:00.. 17. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na zrealizowane usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach