Przetargi.pl
Wykonywanie usług ochrony w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
    ul. Raciborska 37
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 758 77 01, fax. 32 758 77 01
    REGON: 27762086000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług ochrony w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ochrony w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Zamówienie realizowane będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów polegającej na świadczeniu usług ochrony przez: a) wyznaczonego pracownika Wykonawcy w miejscu i czasie określonym w harmonogramie przez Zamawiającego, - Wykonawca winien zapewnić stałą obsadę osób dyżurujących u Zamawiającego. Pracę winny wykonywać osoby wymienione w WYKAZIE OSÓB, który stanowi załącznik nr 7 do Warunków Zamówienia. Na każdy wniosek Zamawiającego Wykonawca zmieni pracownika ochrony niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w szczególności w sytuacji: nie wykonywania należycie obowiązków przez pracownika, nie wykazania przez Wykonawcę zatrudnienia w/w osoby na podstawie umowy o pracę. - Przeciętna ilość godzin przewidywana do świadczenia przez Wykonawcę wynosi: • Budynek przy ul. Raciborskiej 37 ok. 435 h/miesiąc, w tym ok. 352 w porze nocnej* • Budynek przy ul. Koszarowej 19 ok. 384 h/miesiąc, w tym ok. 277 godzin nocnych; • Budynek przy ul. Raciborskiej 50 ok. 363 h/miesiąc, w tym ok. 308 godzin nocnych; * za porę nocną przyjęto na potrzeby niniejszego postępowania pracę świadczoną w godz. 19.00-7.00 - Ochrona w w/w. budynkach będzie wykonywana całodobowo tj. dzień/noc przez 7 dni w tygodniu wg miesięcznego harmonogramu przygotowywanego przez Zamawiającego. W budynkach przy ul. Raciborskiej 50 oraz Koszarowej 19 zazwyczaj po 12 godzin zegarowych od godziny 7.00 do godziny 19.00 lub od godziny 19.00 do godziny 7.00. w budynku przy ul. Raciborskiej 37 zazwyczaj w dni robocze w godzinach nocnych od 19.00 do 7.00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta. - Zamawiający zastrzega, że godziny te zostały podane jedynie poglądowo. Godziny świadczenia ochrony, a także długość służby mogą być inne od wyżej wymienionych. - Usługi wykonywane w/w. budynkach stanowić będą uzupełnienie w stosunku do dyżurów pełnionych na recepcji przez pracowników Zamawiającego. • Obiekt Rondo Sztuki ok. 293h/miesiąc Zamawiający zakłada, iż Usługi w obiekcie ,,Kopuła nad Rondem" wykonywane będą przez 2 osoby dziennie przez 6 dni w tygodniu od wtorku do niedzieli w porze dziennej według harmonogramu przygotowywanego co miesiąc przez Zamawiającego. Przewiduje się Zmiany po 8 godzin zegarowych; w tygodniu od godziny: 11.00 do godziny: 19.00. - Zamawiający zastrzega, że godziny te zostały podane jedynie poglądowo. W związku z tym godziny świadczenia ochrony, a także długość służby mogą być inne od wyżej wymienionych. - Podane ilości godzin przewidywanych do świadczenia przez Wykonawcę stanowią wielkości szacunkowe. Ich ilość może ulec zmianie w zależności od potrzeby Zamawiającego w danym miesiącu kalendarzowym. b) Wsparcie Grupy Interwencyjnej: - W ramach przedmiotu zamówienia (w cenie ofertowej - bez odrębnego wynagrodzenia) Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie osobom dyżurującym na portierni/recepcji (w tym także pracownikom Zamawiającego) przez zmotoryzowaną GRUPĘ INTERWENCYJNĄ. - Czas dojazdu grupy nie może przekroczyć 15 minut od momentu zawiadomienia o konieczności interwencji. Grupa winna składać się, co najmniej z 2 pracowników wyposażonych w łączność bezprzewodową. Wykonawca winien wykazać, iż pracownicy tworzący grupę interwencyjną są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. W tym celu Zamawiający będzie miał prawo żądać: • oświadczeń i dokumentów w zakresie spełniania w tym zakresie wymogów i dokonywania ich oceny, • wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełnienia w tym zakresie wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - Grupa interwencyjna winna podjechać w czasie wskazanym w umowie (czas podjazdu) na każde zgłoszenie osoby dyżurującej (w tym pracownika Zamawiającego) w dzień lub w nocy, w każdym przypadku zgłoszonego wystąpienia zakłócenia porządku lub w sytuacji innego zagrożenia naruszenia/uszkodzenia osób lub mienia. Przedmiot zamówienia obejmuje nieograniczoną liczbę interwencji grupy interwencyjnej udzielającej wsparcia wskutek zgłoszenia osoby dyżurującej (także pracownika Zamawiającego). 2. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Warunków Zamówienia. 3. Charakterystyka chronionych obiektów: Usługi ochrony będą wykonywane w budynkach Zamawiającego oraz na terenie przylegającym do budynku – jego otoczenie (parkingi, tereny zielone oraz inne tereny wokół budynków). a) budynek przy ul. Raciborskiej 37: powierzchnia użytkowa 2.023,5 m2 b) budynek przy ul. Koszarowej 19: powierzchnia użytkowa 4.867,3 m² c) budynek przy ul. Raciborskiej 50: powierzchnia użytkowa 12.440,60 m² d) budynek Galerii Rondo Sztuki: powierzchnia użytkowa 1.538,65 m² • Do budynków wskazanych w pkt a)- c) przylegają tereny zielone z parkingami, gdzie ruch jest kontrolowany przez system szlabanów i/lub bramy wjazdowej. 4. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia (szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do Warunków Zamówienia), mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną do wykonania zamówienia, ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osó i mienia (Dz. U. z 2018r. poz. 2142, z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE (załącznik nr 10 do Warunków Zamówienia) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zawierające: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,\charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, • czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach