Przetargi.pl
Wykonywanie usług ochrony mienia oraz usług porządkowych w obiekcie będącym siedzibą Oddziału Biura WFOŚiGW we Wrocławiu, zlokalizowanego w Legnicy przy ul. Okrzei 16

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-148 Wrocław, ul. Jastrzębia 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 333-09-30, 333 09 40 , fax. 71 332 37 76
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Jastrzębia 24 24
    53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 333-09-30, 333 09 40, fax. 71 332 37 76
    REGON: 02114648600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług ochrony mienia oraz usług porządkowych w obiekcie będącym siedzibą Oddziału Biura WFOŚiGW we Wrocławiu, zlokalizowanego w Legnicy przy ul. Okrzei 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług: Dozorowanie i ochrona budynku oraz posesji przy ul. Okrzei 16 w Legnicy:w dni robocze od godz. 15.30 dnia poprzedniego do godz. 7.30 dnia następnego,w dni wolne od pracy, niedziele i święta - całodobowo. Zakres tej części zamówienia obejmuje wykonywanie na rzecz zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony mienia należącego do zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z:budynku wolnostojącego, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach , ogrodzonej posesji, na której oprócz budynku usytuowany jest dwustanowiskowy garaż. Ochrona fizyczna będzie realizowana przez pracowników ochrony wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1099 ze zm.) i polegać będzie na zabezpieczeniu budynku przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą itp. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony wykonawcy należy strzeżenie mienia i wyposażenia obiektu poprzez dokonywanie obchodów obiektu i posesji, uruchamianie systemu alarmowego i reagowanie na jego sygnał ze szczególnym uwzględnieniem:kontrolowania wszystkich drzwi wejściowych po opuszczeniu miejsca pracy przez pracowników zamawiającego;kontrolowania stanu pomieszczeń po godzinach pracy, w tym zamknięcia okien i drzwi;dozorowania terenu posesji, w tym pojazdów zamawiającego parkujących na jej terenie;ujawniania awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektu, informowania o nich wyznaczonych pracowników zamawiającego lub odpowiednich służb oraz swoich przełożonych a także opisywanie tych zdarzeń i podjętych działań w książce raportów oraz sporządzanie protokołów szkód;podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego. Ochrona mienia wykonywana będzie przez pracowników wykonawcy w oparciu o uzgodnione z zamawiającym instrukcje i regulaminy. Wykonawca zapewni wykonywanie usługi ochrony mienia przez osoby sprawne ruchowo, nie posiadające nałogów, posiadające zaświadczenia o niekaralności i wyposażone w jednolite, schludne i funkcjonalne ubiory z identyfikatorami. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki raportów, do której personel wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia i uwagi oraz informacje o istotnych wydarzeniach związanych ze sprawowaniem ochrony mienia zamawiającego. Wykonawca odpowiadać będzie wobec zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu przez personel wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dochowania należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez wykonawcę pomieszczenie socjalne w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia.Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń wewnątrz trzykondygnacyjnego budynku będącego siedzibą Oddziału Biura WFOŚiGW we Wrocławiu zlokalizowanego w Legnicy przy ul. Okrzei 16. Zestawienie powierzchni do sprzątania powierzchnia wewnętrzna pozioma ogółem - 900,7 m2 w tym:pomieszczenia biurowe - 420 m2,korytarze, klatki schodowe, hole - 221 m2, sanitariaty - 48,7 m2, pomieszczenia socjalne (kuchnia) - 11 m2, pozostałe pomieszczenia gospodarcze i socjalne - 200 m2 (magazynki, schowki, piwnice itp.) powierzchnia wewnętrzna pionowa: okna (liczone dwustronnie) - 88 szt. (378 m2) drzwi (liczone dwustronnie) - 60 szt. (361 m2) ściany wyłożone glazurą (sanitariaty, pomieszczenia socjalne) - 73 m2 ściany wyłożone boazerią - 55 m2 powierzchnia podłóg i posadzek: podłogi drewniane - 56 m2 podłogi z parkietu - 171 m2 podłogi z paneli - 87 m2 podłogi pokryte wykładziną PCV - 396,7 m2 posadzki twarde (sanitariaty, pomieszczenia socjalne i gospodarcze) -134,4 m2 podłogi pokryte wykładziną dywanową - 55,6 m2 powierzchnia dywanów i chodników dywanowych - 228 m2 wyposażenie łazienek i pomieszczeń socjalnych:liczba zlewozmywaków - 2 szt. liczba muszli ustępowych i sedesów - 11 szt. liczba pisuarów - 2 szt. umywalki - 13 szt. powierzchnia żaluzji wewnętrznych pionowych przyokiennych - 300 m2. Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedziby Oddziału zamawiającego obejmuje: sprzątanie codzienne, oprócz sobót, niedziel i świąt oraz dodatkowych dni wolnych od pracy, wszystkich pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, korytarzy, sanitariatów i pomieszczeń socjalnych; sprzątanie w miarę potrzeb pozostałych pomieszczeń gospodarczych; codzienne: zmywanie posadzek twardych w całym obiekcie, odkurzanie powierzchni dywanowych, mycie i dezynfekowanie sanitariatów, pomieszczeń socjalnych i innych tego rodzaju powierzchni w obiekcie, odkurzanie i mycie klatek schodowych wewnętrznych i zewnętrznych, balustrad, parapetów okiennych, usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci o pojemności 30 - 35 litrów (liczba koszy na śmieci ~32 szt), bieżące ścieranie kurzu z mebli oraz sprzętu biurowego tj: komputerów, monitorów, kserokopiarek, faksów, telefonów - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych tj: okna, drzwi, ściany kryte boazerią i glazurą; bieżące czyszczenie tapicerek (krzesła, fotele), wycieraczek przy drzwiach wejściowych; konserwacja mebli środkami konserwującymi co najmniej 1 raz w tygodniu; mycie drzwi, grzejników, lamp, glazury i lamperii co najmniej jeden raz w miesiącu; konserwacja odpowiednimi środkami wszystkich powierzchni podłogowych - przynajmniej jeden raz w miesiącu; pranie wykładzin dywanowych co najmniej 1 x na 6 miesięcy metodą na sucho; mycie wszystkich okien co najmniej dwa razy w roku a w pomieszczeniach biurowych częściej w zależności od potrzeb. Usługa mycia okien obejmuje umycie szyb z dwóch stron, ram okiennych, ościeżnic i parapetów; mechaniczne oczyszczenie i konserwacja wykładzin PCV specjalistycznym sprzętem tj. dokładne usunięcie starych i utrwalonych zabrudzeń oraz zabezpieczenie powierzchni powłokami polimerowymi - raz w roku w kwietniu, chyba, że zaistnieją okoliczności powodujące zmianę terminu wprowadzonego przez zamawiającego; oczyszczenie i konserwacja wszystkich podłóg drewnianych, podłóg z parkietu oraz podłóg z paneli tj. usunięcie z ich powierzchni zanieczyszczeń i past nabłyszczających, za pomocą przeznaczonych do tego celu specjalnych preparatów czyszczących oraz zabezpieczenie ich powierzchni odpowiednimi środkami ochronno - pielęgnującymi - raz w roku w grudniu, chyba że zaistnieją okoliczności powodujące zmianę terminu wprowadzonego przez zamawiającego. czyszczenie żaluzji okiennych jeden raz w roku. Utrzymanie porządku i czystości na terenie posesji zlokalizowanej w Legnicy przy ul. Okrzei 16 o pow. 1820 m2, w skład której wchodzą: parking - 640 m2, drogi, chodniki zewnętrzne i wewnętrzne - 375 m2, powierzchnie zielone z nasadzeniami - 745 m2, fosy - 60 m2. Zakres tej części zamówienia obejmuje: sprzątanie na bieżąco parkingu, chodników zewnętrznych i wewnętrznych - w dni robocze do godz. 8.00, grabienie i nawadnianie terenów zielonych, strzyżenie trawników i żywopłotu na bieżąco według potrzeb przy czym strzyżenie trawników odbywać się będzie w dni robocze po godz. 15.30 lub w dni wolne od pracy, w okresie zimowym, w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia - usuwanie śniegu i oblodzenia, posypywanie skutecznymi środkami zakupionymi przez wykonawcę - w zakresie niezbędnym do zapewnienia bezpieczeństwa - chodników zewnętrznych oraz ciągów komunikacji pieszej i samochodowej w obrębie posesji - w dni robocze do godz. 8.00 oraz w dni wolne od pracy, niedziele i święta. Pozostałe warunki realizacji usług będących przedmiotem zamówienia opisanych w ust. 1 pkt. A,B i C: środki czystości, za wyjątkiem środków higieny, tj. mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych (w które zamawiający zaopatruje się we własnym zakresie), a także sprzęt i urządzenia niezbędne do należytego wykonywania usług wyszczególnionych w ust. 1 pkt. A,B,C zapewnia wykonawca w ramach realizacji zamówienia; wykonawca będzie wykonywał usługi objęte zamówieniem taką ilością osób, która zapewni należyte i terminowe wykonanie powierzonych zadań. Ze względu na wielkość obiektu, zamawiający zaleca aby wykonawca zapewnił świadczenie usług porządkowych wewnątrz budynku przez minimum dwie osoby; usługi porządkowe wewnątrz budynku zamawiającego polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, holi, klatek schodowych i sanitariatów wykonywane będą po zakończeniu pracy przez pracowników zamawiającego, tj. po godz. 15.30 lub w sposób nie kolidujący z wykonywaniem przez nich pracy; sporadycznie, w sytuacjach szczególnych skutkujących problemami z utrzymaniem czystości, usługi o których mowa wyżej mogą być wykonywane również w godzinach pracy zamawiającego, po uzyskaniu uprzedniej zgody zamawiającego; ze względu na specyfikę zamówienia, usługi wyszczególnione w ust. 1 A,B,C, winny być wykonywane siłami własnymi bez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach