Przetargi.pl
Wykonywanie usług leśnych z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa na terenie Nadleśnictwa Nowogard (Szkółka Leśna Danowo) w roku 2020’’

Nadleśnictwo Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Radosława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3920640, 3920646
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Nowogard
    ul. Radosława 11
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3920640, 3920646
    REGON: 81053924900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/nowogard
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa jednostka nieposiadająca osobowści prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług leśnych z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa na terenie Nadleśnictwa Nowogard (Szkółka Leśna Danowo) w roku 2020’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 6 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa do wykonania na terenie Nadleśnictwa Nowogard (prace z zakresu nasiennictwa) oraz na Szkółce Leśnej Danowo (prace z zakresu gospodarki szkółkarskiej) w roku 2020. 1 Prace.mech_szkółka[nh] K14 H 613 2 Prace.reczne_szkółka[nh] K15 H 7 612 3 Prace.mech_szkółka[h] K16 H 747 4 Prace.reczne_szkółka[h] K17 H 4 685
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ S.A. O/Szczecin nr rachunku: 86 15401085 2001 5315 4468 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: „Wykonywanie usług leśnych z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa na terenie Nadleśnictwa Nowogard (Szkółka Leśna Danowo) w roku 2020” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.2. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą: następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SIWZ): 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ, 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru którego wzór stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1) i 2) SIWZ będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach