Przetargi.pl
Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Sulęcin w roku 2010

Nadleśnictwo Sulęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 095 7553651 , fax. 095 7554100
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sulęcin
    ul. Lipowa 20 20
    69-200 Sulęcin
    tel. 095 7553651, fax. 095 7554100
    REGON: 21004417600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_sulecin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Sulęcin w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Sulęcin z zakresu zagospodarowania lasu, szkółkarstwa, łowiectwa, gospodarki łąkowo - rolnej pozyskania i zrywki drewna, w roku 2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety w następujących kwotach: 1) Pakiet nr 1 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Jeziora 1660,00 zł. 2) Pakiet nr 2 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Glisno 3000,00 zł 3) Pakiet nr 3 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Żubrów 1200,00 zł 4) Pakiet nr 4 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Brzeźno 2770,00 zł 5) Pakiet nr 5 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Lubień 1630,00 zł. 6) Pakiet nr 6 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Grochów 4200,00 zł. 7) Pakiet nr 7 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Długoszynek 3160,00 zł. 8) Pakiet nr 8 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Lipa 3810,00 zł. 9) Pakiet nr 9 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Sulęcin 3030,00 zł. 10) Pakiet nr 10 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Jemiołów 2400,00 zł. 11) Pakiet nr 11 Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Walewice 2500,00 zł. 12) Pakiet nr 12 Wykonanie usług z zakresu OHZ i gospodarki łąkowo - rolnej 600,00 zł. 13) Pakiet nr 13 Wykonanie usługi z zakresu nasiennictwa, plantacji nasiennej i szkółkarstwa 1220,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z wykonawców. 2) Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na pakiety Nr 01 do 13. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie) usług leśnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługowym stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż (w zł brutto): w przypadku pakietu nr 01 minimum 100 000 zł, w przypadku pakietu nr 02 minimum 200 000 zł, w przypadku pakietu nr 03 minimum 100 000 zł, w przypadku pakietu nr 04 minimum 200 000 zł, w przypadku pakietu nr 05 minimum 100 000 zł, w przypadku pakietu nr 06 minimum 300 000 zł, w przypadku pakietu nr 07 minimum 200 000 zł, w przypadku pakietu nr 08 minimum 300 000 zł, w przypadku pakietu nr 09 minimum 200 000 zł, w przypadku pakietu nr 10 minimum 200 000 zł, w przypadku pakietu nr 11 minimum 200 000 zł, w przypadku pakietu nr 12 minimum 20 000 zł, w przypadku pakietu nr 13 minimum 100 000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru robót). 3) Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż w przypadku pakietów nr 2,4,6,7,8,9,10,11 40 000 zł, w przypadku pakietów nr 1,3,13 20 000 zł, w przypadku pakietu nr 12 10 000 zł,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=291
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach