Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6337191, 6335575 , fax. 0-42 6329311
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-954 Łódź
    tel. 0-42 6337191, 6335575, fax. 0-42 6329311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych, celem ustalenia odszkodowania za niżej wymienione działki gruntu zajęte pod drogi publiczne położone na terenie miasta Łodzi, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) dla niżej wymienionej nieruchomości Łódź ul. Drzymały 4 , działka nr 249/23 o pow. 81m2 , obręb G-9. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości zgodnie z treścią art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2004r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w Łodzi, przy ul. Marzanny 10, róg ulicy Żabieniec, obręb B-3, oznaczonej jako działka nr 105/23 o pow. 860 m2. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych, celem ustalenia odszkodowania za niżej wymienione działki gruntu zajęte pod drogi publiczne położone na terenie miasta Łodzi, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) dla niżej wymienionej nieruchomości : 1. Łódź ul. Gazdy 46, obręb W-13 , działka nr 49/17 o pow. 29m2 Zadanie nr 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów art. 140 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami dla niżej wymienionej nieruchomości: Łódź, obręb G-30, ul. Kurczaki 116, ul. Kurczaki 121, działka nr ew. 95/11 o pow. 1,0191 ha i nr 458/3 o pow. 1,5364 ha. Zadanie nr 5 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem w stanie surowym otwartym wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów art. 140 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami dla niżej wymienionej nieruchomości: 1. Łódź, ul. Dąbrowskiego 206/208, działka oznaczona na mapie sytuacyjnej z projektem podziału nr 202/2 o pow. 2530 m2 , 2. Łódź, ul. Dąbrowskiego 206/208 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 217/6 o pow. 1819 m2, 3. Łódź, ul. Turbinowa 40, działka nr ew. 97 o pow. 626 m2, 4. Łódź, ul. Turbinowa 48, działka nr ew. 93 o pow. 1639 m2 Zadanie nr 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości tj. w dniu 12.09.1995r. oraz według aktualnej wartości zgodnie z treścią art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2004r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) dla nieruchomości położonej w gminie Rzgów, w obrębie Starowa Góra, oznaczonej na mapie sytuacyjnej d/c prawnych z projektem podziału nr 543-646/04 jako działka nr 64/20 o pow. 4399 m2 Zadanie nr 7 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów art. 140 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami dla niżej wymienionej nieruchomości: Łódź, obręb S-9, ul. Piotrkowska 249/251, działka nr ew. 22/16 o pow. 14 m2. Zadanie nr 8 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów art. 140 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami dla niżej wymienionej nieruchomości: Łódź, obręb W-35 , ul. Zakładowa 75, oznaczonej na mapie sytuacyjnej d/c prawnych jako działki nr 167/31, 167/34, oraz oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 163/1, 163/5, 123/37, 123/35, 123/36.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2004r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Kserokopię uprawnień zawodowych. 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach