Przetargi.pl
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach stanu technicznego i czyszczeniu przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Służewiec”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno”.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach stanu technicznego i czyszczeniu przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Służewiec”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cyt. z SIWZ: "3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: - część I - obejmuje teren DOM Wierzbno i DOM Służewiec, - część II – obejmuje teren DOM Wiśniowa i DOM Madalińskiego, - część III – obejmuje teren DOM Polkowska i DOM Konduktorska. 3.1. W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania okresowych kontroli i czyszczenia (wg art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) kanałów kominowych wentylacji grawitacyjnej, , spalinowych i dymowych – w przypadkach koniecznych z kamerowaniem włącznie - w budynkach gminnych w terminach określonych w Rozdziale IV SIWZ - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Służewiec”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno” wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, oraz wykonywania dodatkowo (poza DOM „Służewiec”) usług kominiarskich w zakresie przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem (wg art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) przewodów kominowych wentylacyjnych w garażach/boksach, w terminach określonych w Rozdziale IVa SIWZ, (harmonogram kontroli) w garażach/boksach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów. m. st. W-wy, znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno”. 3.2. Na czynności dotyczące przeprowadzania okresowych kontroli i czyszczenia (wg art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) kanałów kominowych wentylacyjnych, spalinowych i dymowych – w przypadkach koniecznych z kamerowaniem włącznie w budynkach w terminach określonych w Rozdziale IV SIWZ - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Służewiec”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno” wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach składają się: 3.2.1. sprawdzanie prawidłowości podłączeń do poszczególnych kanałów, 3.2.2. sprawdzanie drożności kanałów, 3.2.3. sprawdzanie prawidłowości ciągów w kanałach, 3.2.4. czyszczenie kanałów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych przy pomocy szczotki i kuli (w przypadkach koniecznych z kamerowaniem włącznie) i usuwaniem zanieczyszczeń, w terminach określonych w Rozdziale IV SIWZ - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Służewiec”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno” wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, 3.2.5. ustalanie przyczyn wadliwego działania kanałów, włączeń i ich wylotów ze wskazaniem koniecznych do wykonania prac (z kamerowaniem w przypadkach koniecznych włącznie) na polecenie inspektora nadzoru, 3.2.6. wskazywanie, w przypadkach nieprawidłowych podłączeń konieczności ich przełączeń doprowadzających do stanu prawidłowego, 3.2.7. sprawdzanie stanu technicznego kominów na strychach i ponad dachami, istniejących nasad kominowych oraz ław i trapów kominiarskich, drabin, klamer i klap wyłazowych, 3.2.8. sprawdzanie przewodów po usunięciu usterek wskazanych we wcześniejszych opiniach, w przypadkach otrzymania oddzielnego zlecenia. 3.2.9. sprawdzanie czy są właściwe nawiewy w oknach o wysokiej szczelności, drzwiach łazienek, ubikacji i pomieszczeń kuchennych bez okien w lokalach znajdujących się w budynkach oraz garażach, ponadto informowanie o zasłonieniu lub zabudowaniu kratek, np. sufitami podwieszanymi, szafkami, papierami itp. oraz czy wszystkie pomieszczenia w budynku posiadają wymaganą przepisami prawa wentylację (np. kuchnie, łazienki, w.c., garderoby, piwnice, itp.), 3.2.10. sporządzanie z przeprowadzonej w każdym lokalu kontroli, prawidłowości ciągu w kanałach oraz nawiewów wymienionych w punkcie 3.2.9. SIWZ - protokołu, w którym należy umieścić: adres budynku, numer lokalu, imię i nazwisko najemcy lub właściciela lokalu, datę i skład zespołu przeprowadzającego kontrolę, stwierdzone nieprawidłowości i zalecenie dotyczące lokalu, podpis najemcy lub właściciela potwierdzający przeprowadzoną kontrolę. Kopię protokołu z przeglądu w lokalu Wykonawca zobowiązany jest pozostawić użytkownikowi lokalu. 3.2.11. sporządzanie z dokonywanych kontroli i czyszczenia Protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w formie tekstowej i rysunkowej, obejmujących wszystkie kanały danego budynku z podaniem numeru komina i kanału, numeru lokalu i poziomu włączeń, długości kanału oraz wykazu potwierdzeń kontroli podpisanego przez lokatora, najemcę albo właściciela lokalu. Sporządzanie Protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych z samych czyszczeń kanałów nie wymaga podpisu lokatora, najemcy albo właściciela lokalu. 3.2.12. schemat graficzny - część rysunkowa zawierająca: orientację budynku z numerami i usytuowaniem na niej klatek schodowych. Schemat usytuowania kominów z opisem każdego z kanałów według zasady jak w pkt. 3.2.11. SIWZ, ze wskazaniem kierunku północy. Numeracje i powyższe informacje będą identyczne z numeracją istniejącą w dokumentacji z dotychczasowych przeglądów z danego budynku, posiadaną przez dany DOM. 3.2.13. Protokół z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, o którym mowa w pkt. 3.2.10., 3.2.11. i 3.2.12. SIWZ musi być sporządzony i dostarczony do odpowiedniego DOM w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wykonania przeglądu lub czyszczenia. 3.2.14. przeprowadzanie doraźnych kontroli z czyszczeniem lub doraźnego czyszczenia na zlecenie Zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów (łącznie z kamerowaniem) w przypadkach koniecznych związanych np. z wystąpieniem awarii, interwencji, nakazu organów nadzoru itp. 3.2.15. przeprowadzanie kontroli na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów, 3.2.16. niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich stwierdzonych stanów zagrożenia. 3.3. Na czynności dotyczące przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem (wg art. 62 ust. 1 pkt. ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) przewodów kominowych wentylacyjnych w garażach/boksach, w terminach określonych w Rozdziale IVa SIWZ, (harmonogram kontroli) w garażach/boksach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów. St. W-wy, znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno” (bez DOM „Służewiec”) składają się: 3.3.1. sprawdzanie prawidłowości podłączeń do poszczególnych kanałów, 3.3.2. sprawdzanie drożności kanałów, nawiewów i wywiewów, 3.3.3. sprawdzanie prawidłowości ciągów w kanałach, 3.3.4. czyszczenie kanałów kominowych wentylacyjnych przy pomocy szczotki i kuli z usuwaniem zanieczyszczeń, w terminach określonych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący harmonogram okresowych kontroli z czyszczeniem przewodów kominowych wentylacyjnych w poszczególnych garażach/boksach, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego” i DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno”. 3.3.5. ustalanie przyczyn wadliwego działania kanałów, włączeń i ich wylotów ze wskazaniem koniecznych prac na polecenie inspektora nadzoru, 3.3.6. wskazywanie w przypadkach nieprawidłowych podłączeń konieczności ich przełączeń doprowadzających do stanu prawidłowego, 3.3.7. sprawdzanie przewodów po usunięciu usterek wskazanych we wcześniejszych opiniach, w przypadkach otrzymania oddzielnego zlecenia, 3.3.8. sporządzanie z dokonywanych okresowych kontroli przewodów kominowych wentylacyjnych z czyszczeniem Protokołu z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w formie tekstowej i rysunkowej, w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wykonania przeglądu i czyszczenia, obejmujących wszystkie kanały danego garażu/boksu z podaniem numeru komina i kanału, 3.3.9. Protokół z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych o którym mowa w pkt. 3.3.8. SIWZ musi być sporządzony i dostarczony do odpowiedniego DOM w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wykonania przeglądu i czyszczenia, 3.3.10. przeprowadzanie doraźnych kontroli z czyszczeniem lub doraźnego czyszczenia na zlecenie zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów łącznie z kamerowaniem w przypadkach koniecznych związanych np. z wystąpieniem awarii, interwencji, nakazu organów nadzoru itp., 3.3.11. przeprowadzanie kontroli na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów, 3.3.12. niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich stwierdzonych stanów zagrożenia. 3.4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie określonym w pkt. 3.2.14., 3.2.15 i 3.3.10. oraz 3.3.11 SIWZ oraz w § 1 ust. 1 pkt. 1 lit. m, n oraz w § 1 ust. 1 pkt. 2 lit. i, j Rozdziału III - istotne postanowienia umowy, należy dodatkowo wykonywanie doraźnych i dodatkowych kontroli i wykonanie czyszczenia: 3.4.1. doraźne, tj. ponowne dokonanie przeglądu jednostkowego kanału i wykonanie czyszczenia oraz dodatkowe, tj. kontrola i czyszczenie w budynkach lub lokalach nowo przejętych, które nie były objęte harmonogramem, realizowane będzie na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez kierownika odpowiedniego DOM. W każdym zleceniu zostanie określony adres budynku/garażu/boksu, zakres oraz termin ich rozpoczęcia i zakończenia, 3.4.2. z prac, o których mowa w pkt. 3.4.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół, 3.4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość indywidualnego ograniczenia długości kontrolowanego (przeglądanego) przewodu kominowego lub czyszczenia np.: od wylotu do wlotu najniższego włączenia, z pominięciem odcinka kanału sprowadzonego do piwnicy, 3.4.4. Zamawiający zastrzega sobie, że na wykonywanie doraźnych i dodatkowych kontroli oraz wykonanie doraźnego i dodatkowego czyszczenia przeznacza kwoty z podatkiem VAT nie większe niż: 3.4.4.1. dla części I –20 % wartości oferty wybranej z VAT, 3.4.4.2. dla części II – 20 % wartości oferty wybranej z VAT, 3.4.4.3. dla części III – 20 % wartości oferty wybranej z VAT. 3.5. Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Służewiec”, DOM „Konduktorska”, DOM ‘Wierzbno” wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli z czyszczeniem i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IV SWIZ. Podane w w/w wykazach budynków daty wykonania przeglądów wraz z czyszczeniem oraz czyszczenia są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 3.6. Wykazy budynków, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ, mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.7. Wykazy garaży/boksów administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno” wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli z czyszczeniem przewodów kominowych w poszczególnych garażach/boksach, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IVa SIWZ. Podane w w/w wykazach garaży/boksów daty wykonania okresowych kontroli wraz z czyszczeniem są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 3.8. Wykazy garaży, o których mowa w pkt. 3.7. SIWZ, mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych garażach/boksach, o których mowa w pkt. 3.7. SIWZ mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.9. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., 3.2., 3.3. SIWZ mają być wykonane zgodnie z: 3.9.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 z poz.719), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 r. nr 74 poz.836), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1065), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego(Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz.1134) - Ustawy z dnia 7 lipca 2004 r. Prawo budowlane (ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) 3.9.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.9.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, 3.9.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.10. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.1., 3.2. , 3.3. oraz 3.4 SIWZ, na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 3.11. Dotyczy DOM „Wiśniowa”, DOM „Polkowska”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Wierzbno”: Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonane: 3.11.1. okresowe kontrole przewodów kominowych wentylacyjnych z czyszczeniem oraz nawiewów w każdym garażu/boksie Rozdz. IVa SIWZ, oraz 3.11.2. okresowe, doraźne i dodatkowe kontrole w/w przewodów kominowych z ich czyszczeniem- na zlecenie Zamawiającego, w przeliczeniu na ilość garaży/boksów pod danym adresem (kol. 3 wykazu garaży/boksów Rozdziału IVa SIWZ) wykonane zgodnie zakresem prac z pkt. 3.3. SIWZ nie może przekroczyć niżej wymienionych * • od 1 do 3 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 77,00 zł bez VAT, • od 4 do 10 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż – 110,00 zł bez VAT, • od 11 do 20 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż – 132,00 zł bez VAT, • od 21 do 30 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 264,00 zł bez VAT, • od 31 do 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 360,00 zł bez VAT, • powyżej 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 600,00 zł bez VAT. W cenie tej uwzględnione musi być sprawdzenie drożności przewodów kominowych wentylacyjnych oraz wszystkich podłączeń zgodnie z opisem pkt. 3.1. i 3.3. SIWZ. 3.12. Za wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem i czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych, spalinowych, dymowych w budynkach zgodnie z harmonogramem, który stanowi Rozdział IV SIWZ Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości mb. skontrolowanych kanałów pomnożonych przez odpowiednio cenę za kontrolę z czyszczeniem lub samo czyszczenie 1 mb kanału zgodnie z podaną przez Wykonawcę ceną w ofercie. Za wykonanie kontroli doraźnych i dodatkowych z czyszczeniem przewodów wentylacyjnych, spalinowych, dymowych i czyszczenie przewodów kominowych spalinowych i dymowych w budynkach Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości mb. skontrolowanych kanałów pomnożonych przez odpowiednio cenę za kontrolę z czyszczeniem lub czyszczenie 1 mb kanału zgodnie z podaną w ofercie. 3.13. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem i czyszczenia zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w Rozdziale IVa SIWZ w garażach/boksach oraz wykonywanie tam doraźnych i dodatkowych kontroli Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości skontrolowanych garaży/boksów wynikające z podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny za wykonanie kontroli z czyszczeniem i czyszczenie kanałów w garażach boksach. 3.14. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.14.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień istotnych postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.14.a.1. dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia i tak w przypadku: 3.14.a.1.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.14.a.1.2. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.14.a.1.3. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.14.a.1.4. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia. 3.14.a.1.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie w SIWZ; 3.14.a.2. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: 3.14.a.2.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); 3.14.a.2.2. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 3.14.a.2.3. wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, 3.14.a.3. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.14.a.4. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.14.a.4.1. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 3.14.1.1. SIWZ, 3.14.a.4.2. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.14.a.4.3. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców 3.14.a.5. zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.14.a.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 3.14.a.7. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: 3.14.1.7.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3.14.1.7.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2008); 3.14.2. Z wyjątkiem zamian określonych w § 1 ust. 2 i ust. 5 istotnych postanowień umowy -Rozdział III SIWZ, wszelkie inne zmiany umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wymagają sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.14.3. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.14.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.14.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3.14.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.14.1.2., 3.14.1.3. oraz 3.14.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.14.5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.14.1.1., 3.14.1.3. i 3.14.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.14.6. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.14.1.2, 3.14.1.3. i 3.14.1.6. SIWZ obliczone będzie wg zasad przyjętych w niniejszej umowie i kwot zawartych w ofercie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN Mokotów budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku konieczności powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty 59.664,77 z VAT przy czym: a) dla części I wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego dla tej części tj. kwoty 17.275,68 zł z VAT. b) dla części II wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego dla tej części tj. kwoty 24.430, 59 zł z VAT. c) dla części III wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego dla tej części tj. kwoty 17.958,50 zł z VAT. Zamawiający dokonywać będzie podziału w/w kwot pomiędzy działy obsługi mieszkańców (DOM) wg. potrzeb i posiadanych środków. Warunki udzielenia zamówień podobnych: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji. 3.16. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawek obowiązujących w dacie składania oferty. 3.18. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 21 SWIZ. 3.19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.20. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 3.17.1. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 3.17.2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 3.21. Klasyfikacja wg CPV: Opis według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 3.21.1. 74.27.61.00 – 5 usługi kontroli technicznej, 3.21.2. 74.72.40.00-0 usługi czyszczenia pieców i kominów"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74276100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: część I DOM Służewiec i DOM Wierzbno: 392,- zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt dwa złote), część II DOM Madalińskiego i DOM Wiśniowa: 555,- zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć złotych), część III DOM Konduktorska i DOM Polkowska: 411,- zł (słownie: czterysta jedenaście złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: cyt. z SIWZ: "9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty częściowej zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział SIWZ. 9.1.2. wypełnionych i podpisanych przez Wykonawcę wykazów budynków gminnych zarządzanych i administrowanych przez DOM-y, dla których składana jest ofert częściowa, zgodnych w treści ze wzorami stanowiącymi Rozdziały IV i IVa SIWZ, 9.1.3. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.4. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 9.1.5. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.6. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 8% i 23% stawki podatku od towarów i usług, 9.1.7. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą 9.1.8. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy, 9.1.9. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 9.1.9.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 9.1.9.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 9.1.9.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 9.1.10. dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 12 SIWZ. UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych stanowiących rozdział V SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego."

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach