Przetargi.pl
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Resko - obszar C i D

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 00052975200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Resko - obszar C i D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres czynności przewidywanych do wykonywania w ramach umowy oświadczenie usług Inżyniera Kontraktu ( dalej IK ). 1. Ogólne obowiązki Inżyniera Kontraktu. 1. Inżynier Kontraktu wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 2. Inżynier Kontraktu ma obowiązek informować Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji inwestycji oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 3. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych. 4. Inżynier Kontraktu ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność : a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o roboty budowlane, przy czym należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania, w których Zamawiający nie poniósł szkody, b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków IK. 5. Inżynier Kontraktu przygotuje i przeprowadzi procedurę postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności : a) opracuje ogłoszenie o zamówieniu, b) opracuje specyfikację istotnych warunków zamówienia, c) opracuje wzór umowy z wykonawcą robót budowlanych, d) będzie uczestniczył w pracach komisji przetargowej do czasu uprawomocnienia się wyboru oferty najkorzystniejszej, e) opracuje odpowiedzi na złożone wnioski o wyjaśnienie SIWZ w zakresie procedury postępowania. Opracowanie czynności wymienionych w pkt. a - c dokonane zostanie w terminie do 30 dni od otrzymania niezbędnych informacji dla ww. opracowań. 2. Obowiązki szczegółowe Inżyniera Kontraktu. 2.1. W zakresie sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego : 1) dokonać zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, 2) być przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację, 3) wprowadzać w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko naturalne, 4) zarejestrować w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego i przekazać kierownikowi budowy dziennik budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową, 5) przekazać protokolarnie wykonawcy robót budowlanych teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim urządzeniami, 6) sprawować kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności : a) kontrolować jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, b) kontrolować zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, c) kontrolować zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, d) kontrolować jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej, e) kontrolować prawidłowość zafakturowania wykonanych robót, 7) kontrolować prawidłowość prowadzenia dziennika budowy i dokonywać w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 8) kontrolować budowę conajmniej raz w tygodniu, potwierdzonej wpisem do dziennika budowy, 9) prowadzić narady koordynacyjne na budowie z udziałem wykonawcy robót, Zamawiającego, projektanta oraz wszystkich inspektorów nadzoru, 10) rozstrzygać w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, 11) każdorazowo zawiadamiać właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, 12) sprawdzać i przyjmować roboty podlegające zakryciu lub znikające, 13) stwierdzić wykonanie przez służbę geodezyjną pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdzić zgodność usytuowania obiektów z projektem budowlanym, 14) uczestniczyć w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach i odbiorach instalacji i urządzeń, 15) potwierdzać w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub jego części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, 16) sprawdzać kompletność przedstawianych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączyć do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem, 17) gromadzić i przechowywać materiały analityczne niezbędne do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych, 18) uczestniczyć w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 19) przejąć od kierownika budowy dziennik budowy i przekazać go Zamawiającemu, 20) przyjąć od wykonawcy książkę obiektu i przekazać Zamawiającemu, 21) uczestniczyć w komisjach do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrolować usunięcie tych wad przez wykonawcę, 22) nadzorować złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu ( jeżeli wynika to z decyzji pozwolenia na budowę ), 23) bieżące raportowanie o wszelkich nieprawidłowościach. 2.2. Obowiązki przed rozpoczęciem robót : 1) przejęcie od Zamawiającego kopii oferty wybranego wykonawcy robót oraz kopii umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, 2) zapoznanie się z warunkami finansowania przedmiotu umowy, a zwłaszcza z ustalonymi zasadami płatności za częściowe i całkowite wykonanie robót, 3) przejęcie od wykonawcy robót harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót budowlanych, 4) przejęcie kopii polis ubezpieczeniowych ubezpieczenia budowy dokonanych przez wykonawcę w firmie ubezpieczeniowej na warunkach postawionych przez Zamawiającego, 5) przejęcie od wykonawcy szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót i poszczególne kategorie robotników zatrudnionych przez wykonawcę na budowie, 6) przyjęcie od wykonawcy projektów umów z podwykonawcami i przedstawienie wniosków w sprawie ich akceptacji Zamawiającemu, 7) przekazanie wykonawcy terenu budowy. 2.3. Obowiązki w trakcie realizacji robót : 2) nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem i w razie odstępstw żądanie od wykonawcy modyfikacji harmonogramu koniecznej do ukończenia robót we właściwym terminie, 3) wydawanie poleceń wykonawcy w sprawach dotyczących nieprawidłowości wykonywania robót, 4) żądanie poddawania wyrywkowym badaniom materiałów składowanym na placu budowy, 5) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań w czasie powstania nieprzewidzianych przeszkód, 6) wydawanie poleceń na temat : a) usunięcia z placu budowy wszelkich materiałów i urządzeń, które zdaniem IK nie są zgodne z umową, b) usunięcia wszelkich robót, które nie są zdaniem IK konieczne i zgodne z umową, 7) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym wydawanie zgody na wydłużenie czasu na ukończenie robót lub ich odcinka, albo jego części, z przyczyn uzasadnionych, z wyłączeniem końcowego terminu wykonania robót, 8) wydawanie poleceń wykonawcy w celu przyspieszenia postępu robót i dotrzymania umownego terminu ich ukończenia, 2.4. Obowiązki w zakresie przyjmowania robót kończonych. 1) dokonanie odbioru robót podlegających zakryciu ( zanikowych ) w terminie 2 dni roboczych od daty ich zgłoszenia, 2) przejęcie od wykonawcy protokołu usunięcia usterek, rysunków i innych dokumentów otrzymanych w ramach umowy, 3) odbieranie w imieniu Zamawiającego wszelkich robót kończonych, 4) zebrać i sprawdzić od wykonawcy robót dokumentację, którą on wykona i przygotuje, a zwłaszcza : a) instrukcje ( w języku polskim ) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 2.5. Obowiązki w zakresie dotyczącym rozliczania budowy. Przedmiot umowy ( zamówienia ) będzie współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 4 Infrastruktura Ochrony Środowiska, Działanie 4.3 Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków. Inżynier Kontraktu będzie wykonywać czynności przewidziane dla Zamawiającego - Beneficjenta wynikające z umowy o dofinansowanie. W tym zakresie Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany : 1) prowadzić na bieżąco rozliczanie i sporządzać bieżące i okresowe - miesięczne raporty z wykorzystania przydzielonych środków pochodzących zgodnie z wytycznymi RPOWZ, 2) sporządzać comiesięczne harmonogramy płatności na kolejne kwartały, 3) sporządzać wnioski Beneficjenta o płatność zgodnie z zestawieniem planowanych wydatków w ramach Projektu, 4) sporządzać sprawozdania okresowe i kończące z realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem spełniania zakładanego rezultatu, 5) sporządzać zgodnie z wymaganiami Instytucji Pośredniczącej, sprawozdania z wykorzystania środków ( okresowe i końcowe ), 6) gromadzić na bieżąco dokumentację z wykonanych robót i z dokonanych rozliczeń, 7) udostępniać lub przekazywać na wniosek wymienionym w umowie Instytucjom wszelkich dokumentów i informacji dotyczących realizacji zadania, 8) prowadzić na bieżąco rejestr spraw budowy i rozliczania środków, a w szczególności : a) przejmowanie od wykonawcy, na koniec każdego miesiąca, wycenionego zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu wykonawcy w celu stwierdzenia zgodności wykonywania robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, b) potwierdzanie wartości robót wykonanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, za które wykonawca powinien otrzymać zapłatę, c) gromadzić wszelkie dokumenty z realizacji zadania, a zwłaszcza faktury, protokoły odbioru częściowego robót, dokumenty pochodzenia materiałów i ich certyfikaty, dokumenty dostaw, montażu i gwarancji urządzeń, 9) dostarczanie Zamawiającemu sprawdzonych i zatwierdzonych faktur, 10) rozliczać zaliczki, 11) dokonywać opisu faktur zgodnie z wytycznymi dla Projektu, 12) sprawdzanie i zatwierdzenie faktury końcowej stwierdzającej wysokość kwoty, która jako ostateczna należna jest wykonawcy zgodnie z umową, 13) sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji Projektu, 14) sporządzić raporty z osiągniętych efektów po zakończeniu realizacji Projektu, 15) wykonywać inne czynności w zakresie spraw finansowych wynikające z realizacji Projektu wymagane przez Instytucję Pośredniczącą, 16) utrzymywanie bieżącego kontaktu i prowadzenie ustaleń z Instytucją Pośredniczącą oraz przygotowywanie wszelkich dodatkowych dokumentów wymaganych na wezwanie. 2.6. Inne obowiązki Inżyniera Kontraktu. a. skompletowanie wszystkich świadectw gwarancji i dostarczenie ich Zamawiającemu, b. udokumentowanie daty, z którą wykonawca wypełnił swoje obowiązki wykonania i zakończenia robót oraz usunięcia wszelkich stwierdzonych usterek w robotach, c. podejmowanie decyzji o wykonaniu pilnych prac zabezpieczających, d. podejmowanie również i innych działań nie wymienionych w tym rozdziale specyfikacji, które przyczynią się do sprawnego wykonania inwestycji, e. sporządzanie dla Zamawiającego sprawozdań rzeczowo - finansowych wymaganych przez jednostki nadrzędne. 3. Podwykonawcy. Wykonawca nie może powierzyć żadnej części świadczenia usług podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000 złotych słownie : pięć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095 ze zmianami); 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania ( XII.2006 - XII.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie min. jednej usługi IK odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nadzorowanych i rozliczanych robót budowlanych min. 10 mln zł współfinansowanej ze środków UE, b) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania ( XII.2006 - XII.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie min. trzech usług zarządzania Projektem dla zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze środków UE c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. Kierownik Projektu - wykształcenie wyższe związane z funduszami UE oraz potwierdzone kwalifikacje tj. min. 5 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania (pełnienia funkcji Kierownika Projektu) przynajmniej trzema zakończonymi Projektami z udziałem środków finansowych UE, w tym przynajmniej jeden zakończony projekt w zakresie inwestycji wodno - kanalizacyjnym o wartości 10 mln zł. 2. Inspektorzy Nadzoru : 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. Specjalista ds. rozliczeń - wykształcenie wyższe związane z funduszami UE oraz potwierdzone kwalifikacje i min. 3 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania co najmniej trzech projektów współfinansowanych z udziałem środków finansowych UE, w tym przynajmniej jeden z zakresu inwestycji wod. - kan., 4. Specjalista ds. zamówień publicznych - wykształcenie wyższe, min. 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu procedur przetargowych, potwierdzone kwalifikacje w zakresie zamówień publicznych tj. certyfikat eksperta, studia podyplomowe o kierunku zamówienia publiczne. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; d) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( sprzęt komputerowy z licencjonowanym oprogramowaniem oraz środki transportu ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie usługi i w tym względzie : a) posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w kwocie nie mniejszej niż 100.000zł, b) posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3) Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę lub osoby do tego uprawnione. 4) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. 5) Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 6) Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 7) Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i Zamawiającego. 8) Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p. (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób (kadry kierowania budową i specjalista ds. rozliczeń, specjalista ds. zamówień publicznych) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, dyplomem ukończenia wyższych studiów lub podyplomowych studiów - dla specjalisty ds. rozliczeń. 5) Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jw., z podaniem ich wartości, wartości robót nadzorowanych i rozliczanych, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach