Przetargi.pl
Wykonywanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach KWP w Łodzi oraz jednostkach jej podległych – w ilości i częstotliwości zgodnej z potrzebami Zamawiającego. 2. Szczegółowy wykaz obiektów wraz z szacunkowymi ilościami powierzchni oraz ilościami radiowozów do wykonania usług został zawarty w Załącznikach nr 2.1. - nr 2.4. do SIWZ - Formularze cenowe. Stanowią one podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego na jego każdorazowe zlecenie, w którym zostanie przez niego ściśle określone miejsce i wyznaczona przez niego powierzchnia (m.in. mogą to być pojedyncze pomieszczenia). 3. Ilości przedstawione w załącznikach nr 2.1. – 2.4. do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej gotowości do świadczenia ww. usług. Usługi świadczone będą całodobowo w dni robocze, niedziele i święta na każde wezwanie Zamawiającego. 5. Charakterystykę przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), zaś jego uszczegółowienie stanowią Formularze cenowe - załączniki nr 2.1.- 2.4. do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia stosownych czynności (wykonania usługi) niezwłocznie po powiadomieniu telefonicznym, jednak nie później niż w ciągu maksymalnie do 12 godzin od powiadomienia (od momentu zgłoszenia telefonicznego). Fakt dokonania ustalenia zostanie przez Zamawiającego potwierdzony na piśmie w terminie maksymalnie dwóch dni od dokonania przez strony ustalenia. 7. Wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty dojazdu, a w szczególności koszty użycia przez Wykonawcę materiałów (w tym użyte środki i preparaty) Wykonawca wkalkuluje w cenę usługi. 8. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100). Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo do kontroli aktualności polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/podwykonawca w okresie realizacji umowy zatrudniał osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją usług tj. dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracownicy fizyczni. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 10. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt. 3.10. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 11. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 3 i 9 wzoru umowy – Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 0/100) Wadium należy wnieść nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach