Przetargi.pl
Wykonywanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji (DDD) w obiektach i radiowozach KWP w Łodzi oraz jednostkach jej podległych – w ilości i częstotliwości zgodnej z potrzebami Zamawiającego.2. Usługi dezynfekcji obejmują w ramach zamówienia również (jeżeli będą takie zgłoszenia przez użytkowników obiektów i/lub radiowozów) dezynfekcję powierzchni użytkowych po kontakcie z osobami z podejrzeniem COVID-19 lub innymi chorobami.3. Szczegółowy wykaz obiektów wraz z szacunkowymi ilościami powierzchni oraz ilościami radiowozów do wykonywania usług został zawarty w Załącznikach nr 2.1. - 2.4. do SWZ – Formularzach cenowych. Stanowią one podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu.4. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego na jego każdorazowe zlecenie, w którym zostanie przez niego ściśle określone miejsce i wyznaczona przez niego powierzchnia (m. in. mogą to być pojedyncze pomieszczenia), a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.5. Minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować, nie będzie mniejsza niż 70% wartości brutto umowy.6. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca muszą być wkalkulowane w cenę oferty, w tym koszty dojazdu do miejsca wykonywania usługi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej gotowości do świadczenia przedmiotowych usług. Usługi świadczone będą całodobowo w dni robocze, niedziele i święta na każde wezwanie Zamawiającego.8. Metody zastosowane do przeprowadzenia w/w usług wybiera Wykonawca po przeprowadzeniu wizji lokalnej.9. Osoba odpowiedzialna za wykonanie przedmiotowej usługi zobligowana jest do powiadomienia użytkownika obiektu o wyborze metody, o środkach przygotowawczych jakie zostaną podjęte i jak należy zachować się po zabiegu, celem osiągnięcia skuteczności.10. Wykonawca zobowiązany jest poinformować użytkownika obiektu o zagrożeniach dla ludzi i zwierząt jakie mogą powodować zastosowane środki oraz przekazać użytkownikowi obiektu karty charakterystyki stosowanego środka. Użyty środek po wykonanej usłudze nie powinien pozostawiać nalotów lub innych zniszczeń dezynfekowanych powierzchni. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienie Protokołu pozabiegowego z wyszczególnieniem rodzaju usługi, daty i miejsca jej wykonania, podania ilości m2 dezynfekowanych pomieszczeń, rodzaju zastosowanego przy zabiegu preparatu, zalecenia po wykonanej przedmiotowej usłudze oraz podpis osoby ze strony użytkownika obiektu potwierdzający odbiór wykonanej usługi. Na powyższym Protokole musi być wyszczególnione każde pomieszczenie wraz z ilością m2 tego pomieszczenia. Protokół / protokoły musi / muszą być załączony/ załączone do faktury VAT.12. W kalkulowanej cenie za 1 m2 za wykonaną usługę w danym pomieszczeniu, w tym m. in. na usługę dezynfekcji z uwzględnieniem powierzchni użytkowych po kontakcie z osobami z podejrzeniem zakażenia COVID-19 lub innymi chorobami zakaźnymi w obiektach i/lub radiowozach, muszą być zawarte wszystkie czynności oraz powierzchnie dezynfekowanego pomieszczenia tj. średnia cena biorąca pod uwagę powierzchnię czterech (4) ścian i podłogi w m2 oraz wszystkie dodatkowe powierzchnie stanowiące wyposażenie danego pomieszczenia, w szczególności powierzchnie szaf (fronty i boki) oraz blaty biurek i stołów. 13. Na wezwanie Zamawiającego, przedmiotowe usługi mogą być wykonywane nawet kilka razy dziennie w tym samym miejscu, co należy uwzględnić przy ustalaniu cen jednostkowych za usługę.14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas realizacji zamówienia do prowadzenia Ewidencji pomiarowej dezynfekowanych pomieszczeń w obiektach podległych KWP w Łodzi, uwzględniającej powierzchnię czterech ścian (4) i podłogi danego (oznakowanego numerem lub nazwą oraz na którym piętrze jest usytuowane) pomieszczenia na obiekcie. W celu weryfikacji obowiązku prowadzenia powyższej ewidencji na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do wglądu ww. ewidencji.15. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania i udostępnienia pomieszczeń i pojazdów, w których ma być wykonana usługa.16. Zamawiający i Wykonawca w takim samym stopniu zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa dla ludzi i zwierząt oraz zabezpieczenia miejsca wykonywania usługi, odpowiednio do wymagań obowiązujących przepisów.17. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia stosownych czynności (wykonania usługi) niezwłocznie po powiadomieniu telefonicznym, jednak nie później niż maksymalnie do 12 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego na wskazany nr telefonu. W razie niemożności wykonania usługi przez Wykonawcę, zapewni on „wykonawcę zastępczego”. W przypadku niespełnienia powyższego warunku Zamawiający wykona usługę na koszt i ryzyko Wykonawcy.18. Wykonawca każdorazowo po wykonaniu usługi, będzie wpisywał w założonym przez Zamawiającego (w każdym obiekcie) rejestrze usług dezynfekcyjnych, dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych następujące dane: a) data i miejsce wykonania usługi;b) rodzaj wykonywanej usługi;c) sposób wykonywania usługi;d) użyte środki;e) zalecenia po wykonanej usłudze (m.in. określenie karencji);f) podpis osoby wykonującej usługę.19. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy i przedstawienia do wglądu na każde żądanie Zamawiającego, aktualnego ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej z tytułu czynów niedozwolonych i z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę min. 100.000,00 zł. Jeżeli okres obowiązywania ww. polisy ubezpieczeniowej upłynie w trakcie umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej obowiązywania nie później niż na 3 dni przed ustaniem obowiązywania dotychczasowej umowy ubezpieczenia i okazania jej kserokopii Zamawiającemu pod rygorem obciążenia karą umowną, o której mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ. 20. W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się Podwykonawcami, o których mowa w § 6 umowy, przy wykonywaniu nin. umowy, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące usługi w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.21. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 9 i § 10 wzoru umowy – Załącznik nr 12 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach