Przetargi.pl
Wykonywanie świadczeń ratowniczych /pielęgniarskich w ramach zespołu wyjazdowego Ratownictwa Medycznego.

Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4067800, 0608492885 , fax. 077 4067800
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4067800, 0608492885, fax. 077 4067800
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie świadczeń ratowniczych /pielęgniarskich w ramach zespołu wyjazdowego Ratownictwa Medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie świadczeń ratowniczych/pielęgniarskich w ramach zespołu wyjazdowego ratownictwa medycznego Zakres przedmiotu zamówienia: - zakres pracy obejmuje czynności ratownictwa medycznego wymienione w Ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym - liczba dyżurów: do średnio 140 dyżurów/miesiąc - dyżury wykonywane będą w ramach ustalonego grafiku w systemie 12 godzinnym - rozliczenie dyżurów następować będzie zgodnie z rzeczywistą liczbą wykonanych dyżurów - wykonawcą każdego dyżury będzie ratownik medyczny lub pielęgniarka posiadająca uprawnienia wymienione w Ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4)podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5)podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6)Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Oferenta w ofercie na zasadzie spełnia / nie spełnia. Ponadto oferent musi spełnić pozostałe warunki SIWZ -Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszych SIWZ jako wyłącznej podstawy przetargu. - Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z dostarczoną Specyfikacją Istotnymi Warunkami Zamówienia, a także zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. -Oferent ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony szczegółowo formularz ofertowy - załącznik nr 1 2.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające wiarygodność prawną Oferenta: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - może być dołączone w formie czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składającą / składające ofertę, b)zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania. c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, które nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest / są właścicielem / właścicielami firmy lub jeżeli jest on / oni wymieniony / wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w podpunkcie a, i z dokumentu tego wynika pełnomocnictwo, d)oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, e)Wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, których charakter jest zgodny lub zbliżony do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, czasu realizacji, nazw zleceniodawców, wartości oraz dokumentów potwierdzających (co najmniej 2 zleceniodawców)., że dostawy te zostały wykonane należycie Jeżeli okres prowadzenia działalności Oferenta jest krótszy niż 3 lata, Zamawiający uzna dostawy, których wartość netto była większa lub równa 80% wartości oferty netto i dotyczy usług świadczonych przez pielęgniarki - załącznik nr 3 f)zaparafowane na każdej stronie Istotne Warunki Umowy stanowiące załącznik nr 4, g)aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności h)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. i)w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503) i dołączone do oferty z tym, że zaleca się aby były trwale, oddzielnie spięte (zgodnie z przytoczonym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności), j)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty: oświadczenie z art. 22 i 24; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych zadań (doświadczenie zawodowe). Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta 3.Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. Rozdziału IV, składa odpowiedni dokument, bądź dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie rozpoczęto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości Oferenta, b)nie orzeczono wobec Oferenta zakazu ubiegania się o zamówienie, c)Oferent nie ma zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 3 i 4 składane są w formie odpisu, wypisu, lub wyciągu przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 6.Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności zgodnie z art. 297 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 ze zm.) i zgodnie z art. 24 ust. 2.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania. 7.Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 8.Oferenci przedstawią oferty zgodne z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. 9.Oferty mogą być napisane tylko w języku polskim, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem drukowanym pismem oraz podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Oferentów. 10.Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, będą ponumerowane oraz zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę. Podpisane i ponumerowane powinny również być wszystkie załączniki do oferty. 11.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile umocowanie w tym zakresie nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach