Gmina Krapkowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
ul. 3 Maja 17 17
47-303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
REGON: 53141309900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dl Gminy Krapkowice wraz z jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE D - UBEZPIECZENIE NNW ZADANIE E - UBEZPIECZENIA JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej jednostek pływających - Ubezpieczenie Casco jednostek pływających Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa DRUK nr 3 - KARTA RYZYKA, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej Specyfikacją - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy według wzoru załączonego do SIWZ oraz złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. zezwolenie Ministra Finansów / jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w pkt a-b mają być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt 1 w pkt 1.1 ; w pkt 1.2 wykonawca składa tylko jeden raz niezależnie od ilości zadań, na które składana jest oferta. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się: Dla zadania D wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 2.000 zł. w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, Dla zadania E wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 1.000 zł. w zakresie ubezpieczenia jednostek pływających. Wzór wykazu załączono do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule dodatkowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia zwiększającego zakres umiejętności w udzielaniu pierwszej pomocy dla osób pracujących z małymi dziećmi na potrzeby projektu Powrót do zatrudnienia realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu.
Dodano: 2014-11-19 - Zadanie D -UBEZPIECZENIE NNW STRAŻAKÓW OSP.
Dodano: 2013-01-30 - Usługa grupowego ubezpieczenia NNW studentów Politechniki Opolskiej w roku akademickim 2012/2013 (nr sprawy ZP/U/67/2012)
Dodano: 2012-08-24 - usługa grupowego ubezpieczenia NNW studentów Politechniki Opolskiej w roku akademickim 2011 / 2012 (nr sprawy ZP/D/42/2011)
Dodano: 2011-07-15