Mazowiecki Oddział Żandarmerii Wojskowej ogłasza przetarg
- Adres: 01-163 Warszawa, ul. Jana Ostroroga 35
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6853247, 6857451 , fax. 022 6853247
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Oddział Żandarmerii Wojskowej
ul. Jana Ostroroga 35 35
01-163 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6853247, 6857451, fax. 022 6853247
REGON: 01123450200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych i papieru. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych i papieru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211256922
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: całość zamówienia - 1000,00 złotych. I część zamówienia - 500,00 złotych; II część zamówienia - 500,00 złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 w punktach 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 (Pzp). Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów, które należy załączyć do oferty zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie polegała na ocenie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony, ściśle wg załączonego druku przez Zamawiającego, niezmieniony formularz cenowy; 2)Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP.; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; 5)Zaakceptowany (parafowany) i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy (dot. danych Wykonawcy oraz § 2 ust. 1; § 5 ust. 7 pkt b; § 6 ust. 5 i § 11 ust. 1).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-87/2015
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-57/2014
Dodano: 2014-04-16 - Zakup papieru A4 oraz papieru składanki do drukarek komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach
Dodano: 2012-04-13 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-43/2012
Dodano: 2012-03-28 - Dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu
Dodano: 2011-09-13 - Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Olszewo-Borki
Dodano: 2011-06-09 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-40/2011
Dodano: 2011-04-06 - ZP/SR/10/10
Dodano: 2010-11-19 - Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Dodano: 2010-06-28