Przetargi.pl
WYKONYWANIE SUKCESYWNEJ USŁUGI UTYLIZACJI NIEBEZPIECZNYCH ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SZPITALI POMORSKICH W LOKALIZACJI GDYNIA I GDAŃSK

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48585727331 , fax. +48585727331
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48585727331, fax. +48585727331
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE SUKCESYWNEJ USŁUGI UTYLIZACJI NIEBEZPIECZNYCH ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SZPITALI POMORSKICH W LOKALIZACJI GDYNIA I GDAŃSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonywanie sukcesywnej usługi utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych w zakresie: usługa utylizacji niebezpiecznych odpadów wykonywana w sposób sukcesywny i kompleksowy dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w Gdyni dla n/w lokalizacji: - Szpital Morski im. PCK w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1 - Zadanie 1, - Szpital Św. Wincentego A Paulo w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1 - Zadanie 2, - Szpital - Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku , ul. Smoluchowskiego 18 - Zadanie 3 przez okres 7 miesięcy (Zadania 1 i 2) oraz 9 miesięcy (Zadanie 3). Wykonawca w celu realizacji usługi utylizacji odpadów zobowiązany jest także do zagwarantowania we własnym zakresie odbioru odpadów z ww lokalizacji, ich transport (wraz z załadunkiem) do miejsca utylizacji oraz zapewnienia warunków do magazynowania przez Szpital odpadów do czasu ich odbioru tj. wstawienie kontenera-chłodni do magazynowania odpadów, w tym jego mycie, dezynfekcję oraz naprawy. W zakresie procedury utrzymania w czystości i dezynfekcji kontenera (chłodni), Zamawiający wymaga zastosowania do działań zawartych w procedurze preparatów dezynfekcyjnych o szerokim spektrum działania (bakterie, prątki, wirusy, grzyby) w czasie 15 min. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania: Zadanie 1 - Utylizacja odpadów medycznych w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 07*, 18 01 08*, 18 01 09*, 15 01 10* w następujących ilościach: 18 01 02* – w ilości 5 000 kg, 18 01 03* – w ilości 99 179 kg, 18 01 04 – w ilości 100 kg, 18 01 06* – w ilości 3 500 kg, 18 01 07* – w ilości 100 kg, 18 01 08* – w ilości 8 000 kg, 18 01 09* – w ilości 100 kg, 15 01 10* – w ilości 200 kg, Zadanie 2 - Utylizacja odpadów medycznych Szpitalu Św. Wincentego A Paulo w Gdyni o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 07*, 18 01 08*, 18 01 09*, 15 01 10* w następujących ilościach: 18 01 02* – w ilości 2 917 kg, 18 01 03* – w ilości 186 138 kg, 18 01 04 – w ilości 58 kg, 18 01 06* – w ilości 70 kg, 18 01 07* – w ilości 35 kg, 15 01 08* – w ilości 35 kg, 18 01 09* – w ilości 10 kg, 18 01 10* – w ilości 70 kg, Zadanie 3 - Utylizacja odpadów medycznych Szpitalu Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 07*, 18 01 08*, 18 01 09*, 15 01 10* w następujących ilościach: 18 01 02* – w ilości 75 kg, 18 01 03* – w ilości 28 183 kg, 18 01 04 – w ilości 75 kg, 18 01 06* – w ilości 30 kg, 18 01 07* – w ilości 6 kg, 18 01 08* – w ilości 15 kg, 18 01 09* – w ilości 6 kg, 15 01 10* – w ilości 15 kg. 2. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 3. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. CPV: 90524000-6 Usługi w zakresie odpadów medycznych 90512000-9 Usługi transportu odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu nn postępowania, jeśli wymagane jest uprawnienie do podjęcia działalności gospodarczej w powyższym zakresie, tj. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie gospodarki odpadami tj. zezwolenie na transport i przetwarzanie odpadów będących przedmiotem nn zamówienia. Zezwolenie musi obejmować wszystkie kody określone dla danego zadania, w którym Wykonawca składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2017 Dz.U. poz. 570 z późn. zm.) 1.2. Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.3. Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach