Powiat Gryfiński ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4045000 , fax. 091 4163002
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4 4
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4045000, fax. 091 4163002
REGON: 81168396500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE STAŁYCH PRAC PORZĄDKOWYCH W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH ORAZ NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH ZIELONYCH I PARKINGOWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
(kod CPV - 90919200-4, 90914000-7, 77314000-4) Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych budynków Starostwa Powiatowego w Gryfinie Łącznie: Powierzchnia użytkowa: 2635,30 m2 Teren zewnętrzny: - teren zielony: 1632,00 m2 - teren parkingowy: 2885,00 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: W przypadku złożenia oferty należy wnieść wadium wysokości 5.000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności: 3) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 3 usługi o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna te, które dotyczyły wykonywania stałych prac porządkowych(przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2 - dotyczy 1 obiektu) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert). f) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym profilu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania oraz odbiorców. Należy umieścić minimum 3 usługi, które dotyczyły wykonywania prac porządkowych (przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2 - dotyczy 1 obiektu) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2) (zgodnie z zał. nr 4) g) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały należycie wykonane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wyposażenie techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2016-06-23 - Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Dodano: 2016-04-15 - Sprzątanie w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Dodano: 2016-02-18 - Utrzymanie czystości w budynkach biurowych OReg AMW w Szczecinie
Dodano: 2016-01-14 - Utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Utrzymanie w czystości, na terenie miasta Szczecina, obiektów socjalnych, socjalno-kasowych i kasowych, tymczasowych obiektów dyspozytorskich w okresie Wszystkich Świętych, pomieszczeń wind oraz pomieszczeń w obiekcie przy ul. Niedziałkowskiego 20a i S. Klonowica 5 wraz z terenem przyległym do budynku Niedziałkowskiego 20a oraz 13 sztuk wind
Dodano: 2015-11-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach na przejściach granicznych
Dodano: 2015-11-19 - Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie przy Placu Lotników 1 oraz pomieszczeń Ośrodka Dokumentacji Dziejów Ziemi Goleniowskiej Żółty Domek w Goleniowie przy ul. Pocztowej
Dodano: 2015-08-05 - Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2015-06-17 - Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2015-05-26