Przetargi.pl
Wykonywanie stałej i doraźnej, całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny osób i mienia w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
    Wspólna 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000063880
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie stałej i doraźnej, całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny osób i mienia w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie stałej i doraźnej, całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny osób i mienia w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest stałej i doraźnej, całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny osób i mienia w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie w obrębie ulic: Wspólnej, Kruczej, Parkingowej i Żurawiej, zgodnie z „Planem Ochrony Obiektu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi” oraz sprawowanie szczególnej ochrony i obrony tego budynku na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny w ramach militaryzacji, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym (Dz. U. nr 98 poz. 978, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Szczegóły wniesienia wadium zostały określone w Rozdziale XIII SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995, z późn. zm.).2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (usługi zakończone) lub wykonuje (usługi w trakcie realizacji) co najmniej 3 (trzy) usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu w budynkach użyteczności publicznej podlegających obowiązkowej ochronie z zainstalowaną kontrolą dostępu, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda, które trwały lub trwają nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca jest w trakcie realizacji usługi, do dnia składania ofert kwota realizacyjna usługi powinna wynosić co najmniej 2 000 000,00 zł brutto.Budynek użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w § 3 ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225).b) Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 37 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:- 30 osobami do pełnienia funkcji pracowników ochrony z co najmniej 6-miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, pełniącymi służbę w budynku oraz posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej, w tym co najmniej jedna osoba na każdej zmianie z uprawnieniami do obsługi wykrywania metali. Ponadto, wymaga się, aby wszyscy pracownicy ochrony posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”;- 2 osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji Dowódcy Zmiany posiadającymi minimalne 5-letnie doświadczenie na stanowisku pracownika ochrony oraz posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej. Ponadto, wymaga się, aby wszyscy pracownicy ochrony posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”;- 2 osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji Zastępcy Dowódcy Zmiany posiadającymi minimalne 5-letnie doświadczenie na stanowisku pracownika ochrony oraz posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej. Ponadto, wymaga się, aby wszyscy pracownicy ochrony posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”;- 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Szefa Ochrony posiadającą uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej oraz minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu pracownikami ochrony. Wymaga się, aby osoba pełniąca funkcję Szefa Ochrony posiadała poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”;- 2 osobami (bez uprawnień pracownika kwalifikowanego) do obsługi recepcji w zakresie wydawania przepustek, przyjmowania korespondencji wpływającej do Zamawiającego i kierowania interesantów do właściwych komórek organizacyjnych w godzinach 7:00 – 17:00 z całodobową obsługą systemu ewidencjonowania gości wchodzących i wychodzących z budynku Zamawiającego, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, posiadającymi znajomość języka angielskiego w mowie, w stopniu pozwalającym na swobodne komunikowanie się.Ponadto, wymagane jest dysponowanie 2 osobami posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej, pełniącymi służbę patrolu interwencyjnego oraz mogącymi podjąć interwencję w budynku w czasie nie dłuższym niż 10 minut w systemie dziennym (6:00-22:00) i 6 minut w systemie nocnym (22:00-6:00) od odebrania sygnału o zagrożeniu ze Stacji Monitorowania Alarmów (uruchomienia systemu alarmowego włamania). Ponadto, wymaga się, aby osoby pełniące służbę patrolu interwencyjnego posiadały upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „zastrzeżone”.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie:- art. 108 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp ;- art. 108 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp ;- art. 108 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Pzp ;- art. 108 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp ;- art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp ;- art. 108 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp ;- art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp ;- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach