Przetargi.pl
Wykonywanie sprzątania w budynkach mieszkalnych i służbowym administrowanych przez Rejon Administrowania i Utrzymania Nieruchomości PKP SA Kraków

PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-516 Kraków, Rondo Mogilskie 1/407
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 393 13 13 , fax. 012 393 11 69
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie
    Rondo Mogilskie 1/407 1/407
    31-516 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 393 13 13, fax. 012 393 11 69
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PKP SA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie sprzątania w budynkach mieszkalnych i służbowym administrowanych przez Rejon Administrowania i Utrzymania Nieruchomości PKP SA Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych i służbowym oraz terenach przyległych. Usługa wykonywana będzie w miejscowościach: Kraków, Dziekanowice, Biadoliny oraz Podłęże, będących w administrowaniu Rejonu Administrowania i Utrzymania Nieruchomości PKP SA Kraków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać warunki dotyczące: 1) doświadczenia polegającego na wykonaniu lub wykonywaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 2 usług, polegających na sprzątaniu obiektów wraz z przyległym terenem - każdy obiekt o powierzchni wewnętrznej nie mniejszej niż 200 m2, 2) sytuacji ekonomicznej polegającej na posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 50 000,00 zł, 3) pozostałych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych poniżej. Dokumenty powinny potwierdzać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki określone powyżej. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa wyżej, polega na zasobach innych podmiotów, powinien w tym celu przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 2 i 2A do SIWZ), 2) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 3) co najmniej 2 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 4) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 50 000,00 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 oraz wykaz, o którym mowa w pkt 3 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, powinien złożyć każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pkp-nieruchomosci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach