Przetargi.pl
Wykonywanie serwisu i napraw kserokopiarek w O/ZUS w RZeszowie i podległych Inspektoratach.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie serwisu i napraw kserokopiarek w O/ZUS w RZeszowie i podległych Inspektoratach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia - kopiarki OCE 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek OCE 3165 Lokalizacja :O/ ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 - 2 szt. I /Przeworsk ul. Dworcowa - 1 szt. 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta: a) konserwację kserokopiarek, b) usuwanie awarii kserokopiarek, c) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów. 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu: a) konserwacja - raz w miesiącu, b) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 4 dni po otrzymaniu pisemnego lub w formie faksu powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych, 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonujących kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 5 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 3 000,00 zł /słownie trzy tysiące złotych/, za każdą z kserokopiarek, która nie została przekazana w pełnej sprawności technicznej. 8.Jeżeli naprawa kserokopiarek potrwa dłużej niż 4 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kserokopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kserokopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni lub niedostarczenia kopiarek zastępczych, zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki. 9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. 10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty: a) materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych , b) materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji, c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych, d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń, e) robocizny f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw, g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy 11. Cena kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii. 12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywane czynności umowy stanowi cena 100 kopii wykonanych na kserokopiarce model OCE 3165 w wysokości : Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru:cena brutto 100 kopii x liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym dzielone na 100. 13. Zamawiającemu przysługują kary umowne: a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 100,00 zł /sto złotych/ za każdy dzień opóźnienia w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego . b)w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty wartości zamówienia. c)W przypadku nie dostarczenia kserokopiarki zastępczej w wysokości 50,00 zł /pięćdziesiąt złotych/ za każdy dzień opóźnienia liczonych od 5 dnia po zgłoszeniu , o którym mowa w ust. 3 pkt. b do 21 dnia od daty zgłoszenia. 14. W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje. 15.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy. 16.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia. 17. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić sprzęt w dni pracy O/ZUS i Inspektoratu w godzinach 7-15, w dni robocze, 18. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie. II. Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia - pozostałe kopiarki. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie tonerów, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz świadczenie usług serwisowych polegających na pogwarancyjnym usuwaniu usterek i okresowych czynnościach przeglądowych kserokopiarek ZUS Oddział w Rzeszowie oraz podległych Inspektoratach. Wykaz kopiarek 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek:1.1.Kopiarki GESTETNER 3235 a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 3 -2 szt. b) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 -1 szt. c) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Siemiradzkiego 10 -1 szt. d) w Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4 -1 szt. e) w Inspektoracie ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24 -1 szt. f) w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 - 2 szt. g) w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21-1 szt. h) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 -1 szt. i) w Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 145D -1 szt. 1.2.Kopiarki Kyocera Mita 4530 a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 -1 szt. b) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Niepodległości 3 -1 szt. c) w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8 -1 szt. d) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 -1 szt. e) w Biurze Terenowym w Lubaczowie przy ul. Legionów 4-1 szt. 1.3. Kopiarki Ricoch 350 a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12 -2 szt. 1.4.Kopiarka Nashuatec a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12 -1 szt. 1.5.W Oddziale ZUS Rzeszów a) Kopiarka Ricoh FT 5632 -2 szt. b) kopiarka Ricoh 5626 1 szt. 1.6. W Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ulicy Popiełuszki 8 a) Kopiarka Nashuatec 3715 -1 szt. 1.7.W Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 145D a) kopiarka Canon NP. 1215 -1szt. b) kopiarka Ricoh FT 5632 -1 szt. 1.8. W Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ulicy Sikorskiego 4 a) kopiarka Ricoh FT 5632 -1 szt. 1.9. W Inspektoracie ZUS w Leżajsku przy ulicy Mickiewicza 24 a) kopiarka Ricoh FT 5632 -2 szt. 1.10. W Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ulicy Dworcowej 1 a) kopiarka Ricoh FT 5632 -2 szt. b) kopiarka Xerokx 5310 -1 szt. 1.11. W Inspektoracie ZUS w Jarosławiu przy ulicy Słowackiego 21 a)kopiarka Ricoh FT 5632 -1 szt. 1.12. W Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ulicy Brodzińskiego 6 a)kopiarka Ricoh FT 5632 -1 szt. 1.13. W Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ulicy Popiełuszki 8a) kopiarka SHARP MX-M350N - 1 szt. 1.14. W Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ulicy Sikorskiego 4a) kopiarka SHARP MX-M350N - 1 szt. 1.15. W Oddziale ZUS Rzeszów przy ulicy Piłsudskiego 12 a) kopiarka SHARP MX-M350N -1 szt. 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta: a) konserwację kserokopiarek, b) usuwanie awarii kserokopiarek, c) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów. 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu:a) konserwacja - raz w miesiącu, b) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 4 dni po otrzymaniu pisemnego lub w formie faksu powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych, 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonujących kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 3 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 1000,00 zł /słownie jeden tysiąc złotych/, dla kserokopiarek wymienionych w poz.1.1.-1.12. i 4000,00 /cztery tysiące złotych/ wymienionych w poz.1.13.-1.15. za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej. 8. Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 4 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kserokopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kserokopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie. 9. Jeżeli naprawa kserokopiarki będzie niemożliwa, Wykonawca poinformuje niezwłocznie o tym pisemnie Zamawiającego podając uzasadnienie faktyczne. W takim przypadku po uzyskaniu zgody Zamawiającego, Wykonawca dostarczy kserokopiarkę zastępczą o parametrach zbliżonych do kserokopiarki zepsutej w celu używania przez Zamawiającego. Koszty używania kserokopiarki będą rozliczane w wysokości określonej w § 6 ust. 1 wzoru umowy. 10. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego.11.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty:a) materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych , b) materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji, c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych, d)czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń, e) robocizny f)dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw, g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy 11.Cena kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii. 12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywane czynności umowy stanowi cena 100 kopii wykonanych na kserokopiarce w wysokości : Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru:cena brutto 100 kopii x liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym dzielone na 100. 13. Zamawiającemu przysługują kary umowne: a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 50,00 zł /pięćdziesiąt złotych/ za każdy dzień opóźnienia w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego, b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty wartości zamówienia. c) W przypadku nie dostarczenia kopiarki zastępczej w wysokości 20,00 zł /dwadzieścia złotych/ za każdy dzień opóźnienia do 21 dnia od daty zgłoszenia. d) Jeżeli zajdzie sytuacja, o której mowa w 9, kara umowna o której mowa w ust. 1 pkt. a nie będzie naliczana 14.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje. 15. Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia. 17. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie.18.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości serwisowanych kserokopiarek z uwagi na ich stan techniczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach