Przetargi.pl
Usługi serwisu pogwarancyjnego kserokopiarek produkcji firm Toshiba, Konica i Rank Xerox, eksploatowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8621266 , fax. 17 8622526
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8621266, fax. 17 8622526
    REGON: 01251326200299
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisu pogwarancyjnego kserokopiarek produkcji firm Toshiba, Konica i Rank Xerox, eksploatowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu pogwarancyjnego kserokopiarek produkcji firm Toshiba, Konica i Rank Xerox, eksploatowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych. 2. Serwis pogwarancyjny obejmuje: 1) okresowy przegląd konserwacyjny kserokopiarek: a) Toshiba e-studio 160, Toshiba e-studio 200 - co 27.000 kopii, nie rzadziej niż 1 raz w roku, b) Toshiba e-studio 45, Toshiba ED-3560, Toshiba E-1360, Konica 1015, Konica 2223, Konica 7045, Konica 7145, Konica 7228, Konica Bizhub 162, Rank Xerox RX 5317- co 75.000 kopii, nie rzadziej niż 1 raz w roku, 2) naprawy sprzętu, 3) dostawę części zamiennych do napraw, 4) zabezpieczenie bez odrębnego wynagrodzenia z tego tytułu na czas naprawy sprzętu rezerwowego o równoważnych parametrach techniczno - eksploatacyjnych w przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż termin określony w pkt 4, 5) bezpłatny ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hotline) od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 w zakresie: a) przedmiotu umowy, b) pomocy w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów ze sprzętem, c) konsultacji związanych z modernizacją istniejącego sprzętu oraz zakupem nowego, 6) wykonywanie na wniosek Zamawiającego w ramach wynagrodzenia umownego pisemnych ocen technicznych kserokopiarek w celu określenia przydatności do dalszego użytkowania, mając na uwadze stopień zużycia i nowoczesności sprzętu, 7) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie ewentualne uszkodzenia oraz nieprawidłowości w działaniu sprzętu wykryte w trakcie wykonywania przeglądów konserwacyjnych. 3. Zamawiający wymaga aby wykonywane naprawy sprzętu odbywały się w miejscu ich eksploatowania w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku konieczności zabrania urządzenia do serwisu, koszty transportu tam i z powrotem oraz wszelkie inne koszty z tym związane, ponosi Wykonawca. 4. Naprawy niesprawnych urządzeń, będą wykonywane w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. 5. Przed przystąpieniem do naprawy Wykonawca sporządzi szczegółowy kosztorys i przedstawi go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 6. Przeglądy konserwacyjne, naprawy i usterki w funkcjonowaniu sprzętu zgłaszane będą Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e-mailem. 7. Zgłoszenia faksem przyjmowane będą 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 8. Przystąpienie do naprawy sprzętu lub usunięcia usterek nastąpi w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia, w dni robocze (zgodnie z definicją określoną w punkcie 4) w godzinach 7:00 - 15:00. 9. Zgłoszenia dokonane w godz. 15:00 - 7:00 liczone są jako zgłoszenia o godzinie 7:00 rano następnego dnia roboczego Zamawiającego. 10. Przeglądy konserwacyjne sprzętu będą wykonywane w terminie uzgodnionym każdorazowo z Zamawiającym. 11. Przegląd konserwacyjny obejmować będzie w szczególności: 1) sprawdzenie jakości wykonywanych kopii, 2) sprawdzenie poprawności działania kopiarki, 3) sprawdzenie i czyszczenie napędu kopiarki, 4) czyszczenie modułu wywołania, sprawdzenie szczotki dewelopera, 5) czyszczenie modułu pieca, wałka olejowego, wałka grzewczego, wałka dociskowego, 6) czyszczenie modułów poboru papieru, rolek, 7) czyszczenie optyki (skaner, lustra), 8) ewentualne regulacje i ustawianie parametrów zgodnie z życzeniem użytkownika, 9) wymianę części i podzespołów w trakcie przeglądu, zgodnie ze specyfikacją opisaną w punkcie 11 Załącznika Nr 1 do SIWZ, 10) wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu. 12. Do wykonania napraw i przeglądów konserwacyjnych sprzętu będą wykorzystywane wyłącznie części fabrycznie nowe (nie regenerowane). 13. Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na : - części zamontowane w trakcie wykonywania napraw i przeglądów konserwacyjnych sprzętu, - wykonaną naprawę i przegląd konserwacyjny sprzętu. 14. Za wykonany przegląd konserwacyjny, o którym mowa w pkt 11 i 12 Załacznika Nr 1 do SIWZ Wykonawca otrzyma zryczałtowane wynagrodzenie zgodne ze złożoną ofertą. Wynagrodzenie będzie obejmować czynności konserwacyjne, czyszczenie i regulacje urządzeń. Cena wymienionych w trakcie przeglądu części - wg cen zakupu. 15. W ramach kosztów przeglądu konserwacyjnego Wykonawca zobowiązany jest do drobnych napraw sprzętu o wartości robocizny nie przekraczającej 50,00 zł brutto na Oddział/Placówkę Terenową, przy każdorazowym przeglądzie konserwacyjnym. Koszt części zamiennych (wg cen zakupu) zużytych w trakcie takich napraw, ponosi Zamawiający. 16. Wynagrodzenie za naprawy niesprawnych urządzeń, ustalane będzie w oparciu o cenę wymienionych części (wg cen zakupu), koszty robocizny podane w ofercie (ilość godzin roboczych x stawka za 1 godzinę roboczą i obejmującą swoim zakresem koszty dojazdu). 17. Wykonawca zapewnia prawidłowe działanie serwisowanych urządzeń jedynie w zakresie określonym zaleceniami producenta. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i uszkodzenia powstałe wskutek działania (lub zaniechania) Zamawiającego niezgodnego z instrukcją obsługi, działania osób trzecich, siły wyższej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach