Przetargi.pl
Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymywaniem infrastruktury drogowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu wraz z bieżącym uzupełnianiem oznakowania drogowego oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymywaniem infrastruktury drogowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu wraz z bieżącym uzupełnianiem oznakowania drogowego oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymywaniem infrastruktury drogowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu wraz z bieżącym uzupełnianiem oznakowania drogowego oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra. Zamówienie obejmuje trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Część I zamówienia: Kod CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg W ramach robót przewiduje się wykonanie: 1.Remontów cząstkowych mieszanką mineralno – asfaltową „na gorąco” wytworzoną na otoczarni lub na budowie w recyklerze (dotyczy okresu zimowego): a) z obcięciem krawędzi uszkodzenia: – obcięcie krawędzi uszkodzenia, – oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i ewentualnie wody, – skropienie dna i krawędzi emulsją asfaltową (przy zastosowaniu mieszanek mineralno-asfaltowych, alternatywnie można okleić krawędzie taśmą kauczukowo – asfaltową), – rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia w jednej lub dwóch warstwach, – zagęszczenie rozłożonej mieszanki, b) bez obcięcia krawędzi uszkodzenia: – usunięcie z wyboju luźnych odłamków nawierzchni, – oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, pyłu i ewentualnie wody, – skropienie dna i bocznych ścianek wyboju, – rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej, – zagęszczenie rozłożonej mieszanki. 2. Napraw powierzchniowych uszkodzeń (w tym wybojów) przy użyciu specjalnych remonterów poprzez wprowadzenie pod ciśnieniem mieszanki kruszywa zmodyfikowaną emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. 3. Prac związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej, polegających w szczególności na: -remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki betonowej 8cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej, -remoncie cząstkowym nawierzchni z płyt betonowych 35cm x 35cm, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej, -ustawieniu obrzeża betonowego 8cm x 30cm x 100cm, -przestawieniu krawężnika kamiennego i betonowego na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15), -remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 9/11cm, -remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 16/18cm. Wykonawca zobowiązany jest mieć dostęp do korzystania z wytwórni stacjonarnej (otoczarni) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o standardzie I. Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych. Zamawiający wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją prac określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te prace, tj.: -prace związane z rozbiórką starych, zniszczonych nawierzchni, -prace związane z uzupełnieniem podbudowy z zagęszczeniem, -prace związane z uzupełnieniem i wymianą krawężników, obrzeży, płyt betonowych, -prace związane z uzupełnieniem nawierzchni asfaltowych, betonowych, z kostki kamiennej i betonowej, -prace związane z transportem materiałów. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej określonej w Istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Część II zamówienia: Kod CPV: 45233221-4 Malowanie nawierzchni 50230000-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 34992200-9 Znaki drogowe Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace polegające na wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu, zmian do istniejącej organizacji ruchu oraz bieżącym uzupełnianiu oznakowania drogowego według potrzeb Zamawiającego. Wyszczególnienie elementów przewidzianych do realizacji: 1. Demontaż znaków/tabliczek 2. Demontaż wysięgników 3. Demontaż słupków znaków 4. Montaż słupków z odzysku 5. Słupki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem 6. Słupki gięte z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem 7. Wysięgniki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem 8. Montaż znaków z odzysku 9. Znaki ostrzegawcze A-7 wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem 10. Znaki ostrzegawcze wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 11. Znaki zakazu wielkości średnie B-20 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 12. Znaki zakazu wielkości małe B-2 pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem 13. Znaki zakazu i nakazu wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 14. Znaki zakazu i nakazu wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 15. Znaki informacyjne D-6 wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem 16. Znaki informacyjne wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 17. Znaki informacyjne D-40, D-41, D-46, D-47 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 18. Tabliczki pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 19. Znaki U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 20. Pozostałe znaki drogowe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem 21. Znaki drogowe pokryte folią odblaskową typu 2 bez montażu 22. Wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej 23. Usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie 24. Lustro prostokątne 800mm x 1000mm 25. Lustro prostokątne poliwęglanowe 800mm x 1000mm 26. Słupek ozdobny (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia) 27. Poprawa słupka 28. Oznakowanie poziome masą chemoutwardzalną 29. Montaż słupka wyjmowanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia) 30. Lustro drogowe okrągłe 600mm 31. Lustro drogowe okrągłe poliwęglanowe 600mm 32. Poprawa znaku 33. Próg zwalniający wraz z montażem 34. Barierka ozdobna wraz z montażem (wymiary i zdjęcie barierki znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia) 35. Balustrada U-11a Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Ilość prac przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych. Przewidziane do realizacji prace będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Jeżeli prace nie będą odpowiadały opisowi pozycji w kalkulacji cenowej, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ceny jednostkowe tych prac. Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., nr 220, poz. 2181). Wymiary i zdjęcia słupka ozdobnego oraz wyjmowanego: Słupek ozdobny (poz. 26 Kalkulacji cenowej): - długość całkowita: 90 cm - obwód: ok. 25 cm - średnica: 80 mm Słupek wyjmowany (poz. 29 Kalkulacji cenowej): - długość całkowita: 115 cm - długość (części) słupka wystającej ponad nawierzchnię: 90 cm - obwód: ok. 25 cm - średnica: 80 mm Barierka ozdobna (poz. 34 Kalkulacji cenowej): Zamawiający wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją prac określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te prace, tj.: -prace związane z montażem znaków i innych urządzeń drogowych (w tym: roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów i fundamentów dla konstrukcji wsporczych znaków, ustawienie konstrukcji wsporczych i wysięgników, zamontowanie tarcz znaków drogowych, odtworzenie nawierzchni drogowej po zdemontowanych słupkach i naprawa tynków po zdemontowanych wysięgnikach). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej określonej w Istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Część III zamówienia: Kod CPV: 45233442-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na naprawie nawierzchni dróg gruntowych i terenów wskazanych przez Zamawiającego oraz transport kruszyw i ziemi. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się m.in.: 1. Pracę samochodu 10t wraz z operatorem. 2. Pracę koparko-ładowarki wraz z operatorem. 3. Pracę samochodu pod koparkę 10t wraz z operatorem. 4. Pracę zagęszczarki płytowo-wibracyjnej wraz z operatorem. Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Roboty należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych. Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją prac określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te prace, tj.: -prace związane z naprawą nawierzchni dróg gruntowych (w tym: roboty przygotowawcze, remont cząstkowy, profilowanie, naprawa kapitalna, roboty wykończeniowe), -prace związane z transportem materiałów. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej określonej w Istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach