Przetargi.pl
Wykonywanie robót zduńskich w lokalach stanowiących zasób komunalny miasta Białogard, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78200 Białogard, ul. Dąbrowszczaków
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 312 89 85 , fax. 94 312 84 45
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Dąbrowszczaków 18
    78200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 312 89 85, fax. 94 312 84 45
    REGON: 32155829700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót zduńskich w lokalach stanowiących zasób komunalny miasta Białogard, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na „Wykonywaniu robót zduńskich w lokalach stanowiących zasób komunalny miasta Białogard, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ” 2.2. Zamówienie w szczególności obejmuje roboty realizowane w następującym zakresie: - przestawienia pieców kaflowych typu A-1 z wymianą osprzętu - wybudowania nowych pieców kaflowych typu A-1 - rozebraniu starych pieców kaflowych typu A-1 - rozebraniu starych oraz budowa nowych pieców kaflowych typu A-1 z robotami towarzyszącymi - przestawienia pieców kaflowych typu B-2 - wybudowania nowych pieców kaflowych typu B-2 - rozebraniu starych oraz budowa nowych pieców kaflowych typu B-2 z robotami towarzyszącymi - rozebraniu starych pieców kaflowych typu B-2 - otynkowaniu ścian za piecami - wykonaniu fundamentów pod piece kaflowe - wymiana rur przypiecowych o dł. do 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca - wymiana rur przypiecowych o dł. powyżej 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca 2.3. Zamawiający na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie w/w zamówienia publicznego nie jest w stanie określić dokładnej ilości robót zduńskich, które wystąpią w trakcie trwania umowy oraz dokładnych terminów ich realizacji. W związku z powyższym wykonawca musi mieć świadomość, że Zamawiający będzie wzywać go do realizacji robót zduńskich za pomocą osobnych zleceń telefonicznych potwierdzanych natychmiast na piśmie. 2.4. Wykonawca w dniu powzięcia wiadomości o wystąpieniu robót zduńskich uzgodni z administratorami, szczegółowy ich zakres oraz przystąpi do realizacji zadania najpóźniej na następny dzień kalendarzowy /roboczy/, licząc od dnia otrzymania pisemnego zlecenia. 2.5. Przewidywane zapotrzebowanie w ciągu trwania umowy przedstawia się następująco: 6 x Przestawienie pieca kaflowego pokojowego typ A-1 z wymianą osprzętu 2 x Rozebranie starego oraz budowa nowego pieca kaflowego pokojowego typ A-1 z robotami towarzyszącymi 56 x Przestawienie pieca kaflowego pokojowego typ B-2 z wymianą osprzętu 2 x Rozebranie starego oraz budowa nowego pieca kaflowego pokojowego typ B-2 z robotami towarzyszącymi 10 x Rozebranie starego pieca kaflowego pokojowego typ A-1 z robotami towarzyszącymi 10 x Rozebranie starego pieca kaflowego pokojowego typ B-2 z robotami towarzyszącymi 15 x Wymiana rury przypiecowej o dł. do 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca 15 x Wymiana rury przypiecowej o dł. powyżej 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca 2.6. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu mniejszej ilości zleconych robót. 2.7. Oferowane roboty budowlane musza odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnie 3-letniej gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały, licząc od dnia podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok. Okres rękojmi za wady trwa 60 miesięcy licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262630-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 8.1. w wysokości 4.144,54 zł (słownie: cztery tysiące sto czterdzieści cztery złote 54/100) 6.2. Wadium wpłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6.3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359). 6.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Miasto Białogard Nazwa banku: SGB Bank Spółdzielczy Białogard Nr rachunku: 68 8562 0007 0003 4555 2000 0030 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu NR 1/II/2017/ZP” 6.5. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 6.6. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.7. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą. 6.8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, c) kwotę gwarancji-poręczenia, d) termin ważności gwarancji-poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonani umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 lub 1a ustawy Pzp. 6.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach