Przetargi.pl
Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3409100 , fax. 943 409 196
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Połczyńska 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3409100, fax. 943 409 196
    REGON: 15394000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Zakres zmówienia obejmuje: 1) przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: CZĘŚĆ I - dawny rejon działania ZGM nr 4 obejmujący łącznie 60 szt. przestawień pieców kaflowych, w tym: - piece do 1 m3 – 55 sztuk - piece powyżej 1 m3 – 5 sztuk CZĘŚĆ II – dawny rejon działania ZGM nr 1 obejmujący łącznie 50szt. przestawień pieców kaflowych, w tym: - piece do 1 m3 – 45 sztuk - piece powyżej 1 m3 – 5 sztuk 2) wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym: a) ostrożne rozebranie pieca, b) oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów, c) postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli, d) wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej, e) wbudowanie nowych prostek szamotowych, f) powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm, g) wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową, h) wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260x210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2, i) przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej, j) dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina, k) wywiezienie gruzu ceglanego z posesji, 3) czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia. 3.4. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich. 3.5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.6. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót określonymi w Części 5 SIWZ. 3.7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga aby wykonawca prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). 3.8. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na: 1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać wykonawcę do przedłożenia wykazu osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, posiadających wymagane przez Zamawiającego uprawnienia i doświadczenie. 3) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 4) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 3.9. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 3.8 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1 % całkowitego wynagrodzenia, za każdy przypadek zatrudnienia osoby w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy, w zakresie objętym stosunkiem zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności przy realizacji umowy. 3.10. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262630-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach