Przetargi.pl
Wykonywanie robót budowlano-remontowych, robót związanych z modernizacją nawierzchni drogowych oraz usuwanie bieżących awarii w ramach zarządzania i utrzymania miejskiego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Sopocie w latach 2021 – 2024

Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 551 21 15; 551 72 61, , fax. 58 551 55 34
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
    al. Niepodległości 930
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 58 551 21 15; 551 72 61, , fax. 58 551 55 34
    REGON: 22120997300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót budowlano-remontowych, robót związanych z modernizacją nawierzchni drogowych oraz usuwanie bieżących awarii w ramach zarządzania i utrzymania miejskiego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Sopocie w latach 2021 – 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty związane z budową i remontami koryt potoków (cieków naturalnych), rowów odwadniających i budowli na nich zlokalizowanych, jak również zbiorników i stawów otwartych na terenie miasta Sopotu; 2. Remonty i wymiana/uzupełnienie elementów części lądowej układów wylotowych A, B i C, wyprowadzających wody potoków sopockich w głąb Zatoki Gdańskiej 3. Prace budowlane i remonty wykonywane w obrębie miejskiego systemu odprowadzania wód opadowych 4. Remonty i prace modernizacyjne wykonywane na istniejącej miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz na miejskich terenach zielonych zlokalizowanych poza pasem drogowym 5. Remonty fontann miejskich 6. Remont przepompowni wód opadowych 7. Odtworzenia nawierzchni po robotach naprawczych i remontowych dla sieci podziemnych . 8. Roboty wykonywane w trybie usuwania awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ. 6.7. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z Dz.U. 2020 poz. 1282). 6.8. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. 6 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów (dotyczy tylko dokumentów, których w niniejszym SIWZ żąda Zamawiający): 1. O których mowa w § 5 pkt 4 rozporządzenia ws. Dokumentów – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 6.5.pkt 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.5.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 6.9.2 SIWZ stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach