Przetargi.pl
WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI DRÓG UTWARDZONYCH NIEASFALTOWYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI Z OPCJĄ

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Juszkowo, Zakątek
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21 , fax. 0-58 682 94 91
  • Data zamieszczenia: 2021-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    Zakątek 1
    83-000 Juszkowo, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, fax. 0-58 682 94 91
    REGON: 53713100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI DRÓG UTWARDZONYCH NIEASFALTOWYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI Z OPCJĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie roboty budowlane polegające na remontach nawierzchni dróg utwardzonych nieasfaltowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański z opcją. 2. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji na następujących zasadach: 1) Zamawiający w załączniku nr 9 do SIWZ określił wykaz robót wraz z zakładanymi ilościami ich wykonania w ramach zamówienia podstawowego oraz zakładanymi ilościami ich wykonania w ramach zamówienia objętego prawem opcji. 2) Ilości poszczególnych robót jakie zostały zaprezentowane w załączniku nr 9 do SIWZ nie są ilościami gwarantowanymi. Ilości te zostały określone na poziomie ilości robót zleconych przez Zamawiającego w okresie ostatnich dwóch lat. Zamawiający ilości tych nie gwarantuje, a realne zapotrzebowanie na poszczególne roboty może być większe albo mniejsze albo zerowe. Założenia ilościowe poszczególnych robót wymagane są wyłącznie dla celów oceny ofert złożonych przez Wykonawców. 3) Zamawiający w § 6 ust. 4 projektu umowy określił gwarantowaną kwotę wynagrodzenia jaką Wykonawca otrzyma za realizację przedmiotu zamówienia podstawowego. 4) Zamawiający nie jest zobowiązany do uruchomienia prawa opcji, decyzja w tym zakresie będzie swobodną decyzją Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na uruchomienie prawa opcji, uczyni to w terminie 60 dni od dnia wyczerpania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia podstawowego. 5) Uruchomienie prawa opcji nie oznacza, że Zamawiający zleci Wykonawcy realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji w zakresie wyczerpującym maksymalną kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, określoną w § 6 ust. 4 projektu umowy (Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w dowolnie obranym zakresie). 6) Szczegółowe informacje dotyczące zasad uruchomienia i rozliczenia w ramach prawa opcji, określone zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach