Przetargi.pl
Naprawa dróg gruntowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2024 r.

Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586810715
  • Data zamieszczenia: 2024-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586810715
    REGON: 191687253
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdpk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dróg gruntowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Naprawa dróg gruntowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartu-zach w 2024 r.Zakres rzeczowy obejmuje profilowanie mechaniczne dróg gruntowych i wykonanie nawierzchni żwirowych, tłuczniowych i z gruzu betonowego wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem oraz powierzchniowe odwodnienie wskazanych przez Zamawiającego miejsc nawierzchni drogi polegające na zdjęciu nadmiaru ziemi, uformowaniu w poboczu drogi koryta umożliwiającego naturalny spływ wody opadowej z powierzchni jezdni do istniejącego rowu lub na przyległy teren wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.Przedmiar robót:Lp Wyszczególnienie prac Jedn. Ilość jedn.1 2 3 4 NAWIERZCHNIA 1 Wykonanie robót ziemnych z odwozem na 2 km m³ 10,002 Profilowanie dróg z zagęszczeniem km 15,003 Profilowanie dróg km 5,004 Wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 7 cm m2 1500,005 Wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości 8 cm m2 500,006 Wykonanie nawierzchni z gruzu betonowego o grubości 10 cm m2 1000,00 UWAGA: Odcinki dróg gruntowych, których będą dotyczyły sukcesywne zlecenia w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia wynosić będą od 0,4 km do 3 km.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. 2. Czas przystąpienia do realizacji robót ustala się na:1) w trybie nagłym/awaryjnym do 3 godzin od zgłoszenia telefonicznego, fax, e-mail w przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu 2) w trybie zwykłym maksymalnie do 5 dni zgodnie z ustalonym harmonogramem, o ile nie zostanie określony inny termin (zgodnie z ofertą).3. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności w trybie awaryjnym – wskazaną do kontaktów w umowie.4. Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy a związane z przedmiotem zamówienia:1) wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług transportowych samochodem samowyładowczym w czasie i miejscach określonych przez Zamawiającego, Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania usług w przeddzień ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym samochodem oraz do posiadania ważnego ubezpieczenia OC pojazdu.2) wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.4) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.5) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.6) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.7) Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 8) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: 3-ce, z tym że okres rękojmi za wady i gwarancji jakości w zakresie ścinki poboczy wynosi 12 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) zdolności zawodowychZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, odpowiednio że:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda lub jedną za minimum 100 000,00 zł brutto polegające na wyrównaniu lub przebudowie/remoncie nawierzchni gruntowej, potwierdzonych, że te roboty zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Pod pojęciem „nawierzchnie gruntowe” należy rozumieć ogólnodostępne drogi, parkingi, place manewrowe.Jako wykonanie/ zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót bez usterek/po usunięciu wad i usterek lub równoważnego dokumentu.b) zdolności technicznychZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, odpowiednio:- minimum 2 równiarkami, minimum 2 walcami drogowymiW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt a) i b) Wykonawcy wykazują łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach