Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw aparatów i urządzeń firmy DRAGER

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw aparatów i urządzeń firmy DRAGER
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw aparatów i urządzeń firmy DRAGER1.Wykonawca zobowiązuje się do: - dokonywania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego, sprzętu zgodnie z ustalonym harmonogramem, w termiach zalecanych przez producenta urządzeń i w terminach dogodnych dla Zamawiającego wraz z wymianą części zużywalnych oraz niezbędnych do wykonywania przeglądu - bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 211), - odnotowywanie faktu wykonania konserwacji i przeglądów, poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, formularz lub inny dokument urządzenia), - sporządzania kart / raportów przeglądów urządzeń, - sporządzanie notatek o stanie technicznym urządzeń, w tym nie nadających się już do dalszej eksploatacji, - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń, w tym na wniosek Zamawiającego orzeczeń o kasacji sprzętu - wykonywanie napraw sprzętu wraz z wymianą części / w cenie ryczałtu /po zgłoszeniu naprawy przez Zamawiającego lub napraw wynikających z przeglądów. Zgłoszenia faktu naprawy odbywać się będzie drogą mailowy na adres: aparaturamedyczna@zeromski-szpital.pl. Po wykonaniu naprawy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich czynności kontrolno - pomiarowych zalecanych przez producenta zapewniających prawidłowe i bezpieczne działanie urządzenia potwierdzone stosownym raportem serwisowym lub wpisem do paszportu technicznego. Części zużyte do naprawy muszą być zutylizowane przez Wykonawcę - czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) max. do 72 godzin (vide kryteria oceny ofert). Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie. - maksymalny czas wykonania napraw nie może przekroczyć: 3 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia - Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione części na okres min. 6 miesięcy (vide kryteria oceny ofert) - od daty uruchomienia naprawianego sprzętu. - umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 14.00. 2.Czynności przeglądów - konserwacji obejmują w szczególności : - sprawdzenie prawidłowości działania, - sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, - sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), sprawdzenie instalacji elektrycznej - ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, - legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - sprawdzenie zgodności pomiaru z aparatem wzorcowym (jeżeli dotyczy określonego sprzętu), - aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - zmianę zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte akumulatory - baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp., wynikających z normalnego użytkowania sprzętu, oraz z zaleceń producenta (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - Obowiązek Wykonawcy zutylizowania we własnym zakresie materiałów wymienionych i zużytych, - Inne czynności zalecane do wykonania przez producenta. 3.Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 211), Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od podpisania umowy. 4.Usługi okresowych przeglądów, konserwacji aparatury i sprzętu medycznego, napraw będące przedmiotem zamówienia mogą być wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające: - kwalifikacje do konserwacji i przeglądów określonego sprzętu medycznego, - kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, oraz przeszkolone w zakresie konserwacji i przeglądów urządzeń medycznych. 5.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i konserwacji, napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. 6. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy : a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. f)Wszyscy serwisanci winni posiadać certyfikat szkolenia serwisowego u wytwórcy aparatury na dany typ sprzętu. g)Przeglądy winny być wykonywane przy użyciu kalibrowanych przez producenta urządzeń kontrolnopomiarowych. h)Posiadanie dokumentów z aktualnej kalibracji sprzętu kontrolnopomiarowego. i)Przeglądy winny być wykonywane zgodnie z procedurą testową producenta IPM. j)Do przeglądów i napraw wykorzystywanie tylko oryginalnych części zamiennych. Prowadzenie zapisów i archiwizacja wszystkich czynności serwisu k)Pełna kontrola nad terminami okresowych przeglądów technicznych. 7. Warunki płatności: Za wykonane usługi konserwacji, przeglądów i napraw Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe (miesięczne) w terminie 60 dni po otrzymaniu faktury za dany miesiąc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3 do SIWZ; pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - pkt 15.8 SIWZ; Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach