Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Malczewskiego 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3617326 , fax. 048 3617314
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego
ul. Malczewskiego 29 29
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3617326, fax. 048 3617314
REGON: 00080518100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń powielających marki Agfa i Minolta eksploatowanych w Politechnice Radomskiej w Radomiu wraz z dostawą niezbędnych części zamiennych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń powielających marki Agfa i Minolta eksploatowanych w Politechnice Radomskiej w Radomiu wraz z dostawą niezbędnych części zamiennych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki n/n SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 2.6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1, 2) Wycena ofertowa - Załącznik nr 1a do oferty: 3) Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3. 5) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty -Załącznik nr 4. 6) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - Załącznik nr 5 7) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia , przez co należy rozumieć dokument stwierdzający , że wykonawca upoważniony jest do serwisowania urządzeń marki Agfa i Minolta. Jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać powyższego zaświadczenia , Zamawiający uzna również za spełnienie wymogu przedstawienie referencji potwierdzających jakość wykonanych usług wystawionych przez co najmniej 3 firmy - Załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących DEWELOP na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących CANON na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - Naprawa i konserwacja urządzeń biurowych MITA na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Obsługa serwisowa urządzeń drukujących użytkowanych w komórkach organizacyjnych MSWiA wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - serwisowanie urządzeń drukujących OCÉ VarioPrint 2110 i OCÉ VarioPrint 135.
Dodano: 2016-03-14 - Pogwarancyjne wykonywanie usług związanych z doraźną naprawą sprzętu kserograficznego, nr sprawy 2/ZP/16
Dodano: 2016-01-11 - USŁUGA CAŁKOWITEJ KONSERWACJI KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU URZĘDU DZIELNICY MOKOTÓW
Dodano: 2015-09-10 - Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących DEVELOP na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2015-07-30 - Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących CANON na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów okresowych i napraw kserokopiarek biurowych oraz dostawy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek biurowych, użytkowanych w komórkach organizacyjnych Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2015-06-03