Przetargi.pl
serwisowanie urządzeń drukujących OCÉ VarioPrint 2110 i OCÉ VarioPrint 135.

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    serwisowanie urządzeń drukujących OCÉ VarioPrint 2110 i OCÉ VarioPrint 135.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowania, przez 36 miesięcy, urządzeń drukujących OCÉ VarioPrint 2110, przy obciążeniu w tym okresie 1 800 000 wydruków stron A4 i OCÉ VarioPrint 135, przy obciążeniu w tym okresie 4 300 000 wydruków stron A4. Urządzenia nie są objęte gwarancjami. 1.2. Serwis ww. urządzeń obejmuje: 1) stały nadzór i konserwację, tj. wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania stałej jakości wydruków, 2) wymianę uszkodzonych lub zużytych części, dostawę części zamiennych oraz naprawy w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń, 3) dostawy i montaż oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (w tym dostawy tonerów w ilościach niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń - niezależnie od zużycia - bez papieru i zszywek). 1.3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych winny być realizowane w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 1.4. Wykonawca serwisu w celu usunięcia przyczyny niesprawności urządzeń jest zobowiązany: 1) przystąpić do czynności naprawczych, w czasie nieprzekraczającym 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego, 2) wymienić uszkodzone części w czasie 48 godzin od dnia podjęcia czynności naprawczych, 3) w przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 4 dni roboczych od dnia podjęcia czynności naprawczych, wykonać wydruki stron - na swój koszt i ryzyko - na swoim urządzeniu lub dostarczyć Zamawiającemu urządzenie zastępcze, o parametrach nie gorszych od naprawianego. 1.5. Serwis musi być wykonywany w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 8:00-18:00. 1.6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zadeklarowany przez Wykonawcę skrócony czas przystąpienia do czynności naprawczych urządzeń, z 24 godzin do 12 godzin (...)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach