Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów i bieżącej konserwacji urządzeń systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej CCTV na n/w obiektach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: - Collegium Mathematicum - ul. Umultowska 87 - Morasko, - Pływalnia Uniwersytecka - ul. Strażewicza 21 - Morasko, - Studium Nauczania Języków Obcych Collegium im. H. Cegielskiego.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów i bieżącej konserwacji urządzeń systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej CCTV na n/w obiektach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: - Collegium Mathematicum - ul. Umultowska 87 - Morasko, - Pływalnia Uniwersytecka - ul. Strażewicza 21 - Morasko, - Studium Nauczania Języków Obcych Collegium im. H. Cegielskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie przeglądów i bieżącej konserwacji urządzeń systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej CCTV na n/w obiektach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: - Collegium Mathematicum - ul. Umultowska 87 - Morasko, - Pływalnia Uniwersytecka - ul. Strażewicza 21 - Morasko, - Studium Nauczania Języków Obcych Collegium im. H. Cegielskiego. Zakres czynności przeglądów przeprowadzany będzie zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową urządzeń. Odbiory prac odbywać się będą poprzez protokoły potwierdzone przez kierownika obiektu. Skład czynności wchodzących w zakres przeglądu: 1.System sygnalizacji włamania: - sprawdzenie poprawności funkcjonowania zamków szyfrowych, - sprawdzenie poprawności funkcjonowania czujników podczerwieni pasywnej poprawności funkcjonowania czujników magnetycznych, - sprawdzenie napięć wyjściowych akumulatora, - sprawdzenie skuteczności wywoływania centrali sygnalizacji włamania, - sprawdzenie zasilania awaryjnego. 2. System CCTV - sprawdzenie poprawności rejestracji obrazu, - kontrola ruchomości kamer ruchomych, - kontrola stanu obudów i czyszczenie osłon (kamery zewnętrzne), - konserwacja mechanizmów ruchu, - regulacja ogniskowej według życzeń klienta (w kamerach z ogniskową ustawianą ręcznie), - kontrola współpracy z innymi systemami, - kontrola i konserwacja magnetowidów, - kontrola zasilaczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i wymagania zawarte w SIWZ, tj: 1. Wykonawca posiada koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi licencje zabezpieczenia technicznego uprawniające do wykonywania czynności objętych przetargiem, zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 z późn. zmianami) 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Wykonawca złoży ofertę i wyceni przedmiotowe zamówienie 5. Wykonawca zaakceptuje termin wykonania zamówienia 6. Wykonawca zaakceptuje termin związania ofertą 7. Wykonawca zaakceptuje warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy 8. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie na podstawie dokumentów, dołączonych do oferty przez wykonawcę, a wyszczególnionych w rozdz.9.10 SIWZ. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 2. Formularz ofertowy 3. Formularz cenowy 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 5. Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia 6. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do oferty należy załączyć licencję pracownika/pracowników zabezpieczenia technicznego uprawniającą do wykonania czynności objętych przetargiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach