Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie przeglądów i bieżącej konserwacji urządzeń systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej CCTV na n/w obiektach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: - Collegium Mathematicum - ul. Umultowska 87 - Morasko, - Pływalnia Uniwersytecka - ul. Strażewicza 21 - Morasko, - Studium Nauczania Języków Obcych Collegium im. H. Cegielskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie przeglądów i bieżącej konserwacji urządzeń systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej CCTV na n/w obiektach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: - Collegium Mathematicum - ul. Umultowska 87 - Morasko, - Pływalnia Uniwersytecka - ul. Strażewicza 21 - Morasko, - Studium Nauczania Języków Obcych Collegium im. H. Cegielskiego. Zakres czynności przeglądów przeprowadzany będzie zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową urządzeń. Odbiory prac odbywać się będą poprzez protokoły potwierdzone przez kierownika obiektu. Skład czynności wchodzących w zakres przeglądu: 1.System sygnalizacji włamania: - sprawdzenie poprawności funkcjonowania zamków szyfrowych, - sprawdzenie poprawności funkcjonowania czujników podczerwieni pasywnej poprawności funkcjonowania czujników magnetycznych, - sprawdzenie napięć wyjściowych akumulatora, - sprawdzenie skuteczności wywoływania centrali sygnalizacji włamania, - sprawdzenie zasilania awaryjnego. 2. System CCTV - sprawdzenie poprawności rejestracji obrazu, - kontrola ruchomości kamer ruchomych, - kontrola stanu obudów i czyszczenie osłon (kamery zewnętrzne), - konserwacja mechanizmów ruchu, - regulacja ogniskowej według życzeń klienta (w kamerach z ogniskową ustawianą ręcznie), - kontrola współpracy z innymi systemami, - kontrola i konserwacja magnetowidów, - kontrola zasilaczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i wymagania zawarte w SIWZ, tj: 1. Wykonawca posiada koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi licencje zabezpieczenia technicznego uprawniające do wykonywania czynności objętych przetargiem, zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 z późn. zmianami) 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Wykonawca złoży ofertę i wyceni przedmiotowe zamówienie 5. Wykonawca zaakceptuje termin wykonania zamówienia 6. Wykonawca zaakceptuje termin związania ofertą 7. Wykonawca zaakceptuje warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy 8. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie na podstawie dokumentów, dołączonych do oferty przez wykonawcę, a wyszczególnionych w rozdz.9.10 SIWZ. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 2. Formularz ofertowy 3. Formularz cenowy 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 5. Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia 6. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do oferty należy załączyć licencję pracownika/pracowników zabezpieczenia technicznego uprawniającą do wykonania czynności objętych przetargiem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji obwodów, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji wewnętrznych, natężenia oświetlenia awaryjnego oraz rezystancji uziomów instalacji odgromowych i uziemiających w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Słubicach i Białej Górze. Zamówienie zostało podzielone na 4 Partie.
Dodano: 2016-05-18 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych, instalacji przeciwpożarowej oraz central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych, instalacji przeciwpożarowej oraz central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-10 - Wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji wewnętrznych, natężenia oświetlenia ewakuacyjnego oraz rezystancji uziomów instalacji odgromowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Kołobrzegu, Pile i Storkowie.
Dodano: 2015-07-08 - Wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji wewnętrznych, natężenia oświetlenia ewakuacyjnego oraz rezystancji uziomów instalacji odgromowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Pile, Kołobrzegu, Storkowie i Obrzycku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części
Dodano: 2015-06-01 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznej (zgodnie z OPZ) w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, Gajowej 6 i Św. Marcin 66/72 w Poznaniu oraz ul. Hawelańska 12 w Poznaniu oraz niestacjonarne Laboratorium w Lesznie ul. Energetyków 12
Dodano: 2014-10-16 - Wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji i skuteczności zerowania instalacji wewnętrznych, natężenie oświetlenia awaryjnego oraz rezystancji uzimów instalacji odgromowych w budynkach Uniwreystetu w Poznaniu, Jeziorach, Gułtowach i Ciążeniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Dodano: 2014-07-08 - WYKONANIE OKRESOWYCH BADAŃ I POMIARÓW EKSPLOATACYJNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH BUDOWLANYCH
Dodano: 2014-05-30 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych, instalacji przeciwpożarowej oraz central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2014-01-21 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznej (zgodnie z OPZ) w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, Gajowej 6 i Św. Marcin 66/72 w Poznaniu
Dodano: 2013-09-20