Przetargi.pl
Wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem: 1) Związanych z wykonywaniem dekoracji podstawowych wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych miesięcznym ryczałtem: a) zawieszanie, zdejmowanie i transport flag w sposób zapewniający szacunek do flag; b) transport i ustawianie bębnów; c) magazynowanie około 13 400 sztuk flag oraz 18 bębnów, a także innych materiałów dekoracyjnych (drzewce, obejmy); d) konserwacja flag, tj. suszenie, drobne naprawy oraz zabezpieczenie przed zniszczeniem; e) bieżące przeglądy flag przed każdym kolejnym oflagowaniem; f) pranie wszystkich flag jeden raz w każdym roku trwania umowy w terminie wskazanym przez Zmawiającego oraz pranie zabrudzonych flag na bieżąco bezpośrednio po ich użyciu; g) konserwacja bębnów, w tym malowanie wszystkich bębnów dwukrotnie w ciągu trwania umowy w terminach wskazanych przez Zamawiającego; h) segregowanie flag polegające na wyeliminowaniu flag zabrudzonych lub zniszczonych; i) prowadzenie aktualnego wykazu ilościowego wszystkich materiałów dekoracyjnych z uwzględnieniem materiałów wyeliminowanych – nienadających się do wyeksponowania i ich likwidacja jeden raz w każdym roku obowiązywania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego; typowanie materiałów nienadających się do użytkowania będzie odbywało się przy udziale Zamawiającego; j) montaż obejm na słupach oświetlenia ulicznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; k) przesłanie Zamawiającemu, w terminie do końca grudnia każdego roku trwania umowy pisemnych meldunków dotyczących ilości i jakości flag, trzonków, bębnów i uchwytów powierzonych do realizacji umowy. 2) Związanych z wykonywaniem dekoracji dodatkowych niewymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych cenami jednostkowymi: a) mała dekoracja w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 4 sztuk bębnów; - transport i udekorowanie flagami do 100 sztuk słupów ulicznych; - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. b) średnia dekoracja w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 10 sztuk bębnów; - transport i udekorowanie flagami do 1000 sztuk słupów ulicznych; - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. c) duża dekoracja w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami 10-18 sztuk bębnów; - transport i udekorowanie flagami 1000-4000 sztuk słupów ulicznych; - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. 3. Miejsce, zakres dekoracji, rodzaj flag, termin wykonania oraz demontaż dekoracji podstawowej lub dodatkowej, Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy protokołem konieczności, e-mailowo lub telefonicznie. 4. W okresie między ekspozycjami Wykonawca zapewni zamknięte pomieszczenie magazynowe: ogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2 oraz nieogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2, przystosowane do przechowywania materiałów dekoracyjnych. Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracji w posiadanym pomieszczeniu i na własny koszt. 5. Wykonawca przetransportuje materiały i elementy dekoracyjne do swoich magazynów na własny koszt i własnym staraniem. 6. Wykonawca zobowiązuje się zachować gotowość do wykonania dekoracji i zapewnić całodobowy dyżur telefoniczny w dni robocze, w dni wolne od pracy i dni świąteczne. 7. Z chwilą wygaśnięcia umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół stanu technicznego elementów i materiałów dekoracyjnych. Przekazanie oraz przyjęcie materiałów nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w przeciągu 7 dni od dnia zakończenia umowy. 8. Przewiduje się następujące ilości dekoracji dodatkowych w okresie obowiązywania umowy: 1) mała dekoracja – 30 razy, 2) średnia dekoracja – 150 razy, 3) duża dekoracja – 9 razy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż do czynności w zakresie realizacji zamówienia, określonych w załączniku nr 5 do SIWZ wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. Obowiązki wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlegają oni wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy (na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) – składają wszyscy wykonawcy - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej); 2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach