Przetargi.pl
Wykonywania prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49 , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, fax. 85 869 62 65
    REGON: 000515000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywania prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem: 1) związanych z wykonywaniem dekoracji podstawowych wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym: a) zawieszanie, zdejmowanie i transport flag w sposób zapewniający szacunek do flag, b) transport i ustawianie bębnów, c) magazynowanie około 13700 szt. flag oraz 18 bębnów oraz innych materiałów dekoracyjnych (drzewce, obejmy), d) konserwacja flag tj. suszenie, drobne naprawy oraz zabezpieczenie przed zniszczeniem, e) bieżące przeglądy flag przed każdym, kolejnym oflagowaniem, f) pranie flag zabrudzonych, po ich użyciu, g) konserwacja bębnów w tym malowanie wszystkich bębnów dwukrotnie w ciągu trwania umowy w terminach wskazanych przez Zamawiającego, h) segregowanie flag polegające na wyeliminowaniu flag zabrudzonych lub zniszczonych, i) prowadzenie aktualnego wykazu ilościowego wszystkich materiałów dekoracyjnych z uwzględnieniem materiałów wyeliminowanych - nie nadających się do wyeksponowania, j) montaż obejm na słupach oświetlenia ulicznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, k) przesyłanie Zamawiającemu, w terminie do końca grudnia każdego roku trwania umowy pisemnych meldunków dotyczących wykazu ilościowo – jakościowego flag, trzonków bębnów i uchwytów powierzonych do realizacji umowy. 2) związanych z wykonywaniem dekoracji dodatkowych nie wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych cenami jednostkowymi: a) małej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 4 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 100 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. b) średniej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 8 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 500 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. c) dużej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami 8-18 sztuk bębnów, - transport i udekorowanie flagami 500-3000 sztuk słupów ulicznych, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. 3. Miejsce, zakres dekoracji, rodzaj flag, termin wykonania oraz demontaż dekoracji podstawowej lub dodatkowej Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy protokołem konieczności lub telefonicznie. 4. W okresie między ekspozycjami Wykonawca zapewni zamknięte pomieszczenie magazynowe: ogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 oraz nieogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2, przystosowane do przechowywania materiałów dekoracyjnych. Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracji w posiadanym przez siebie pomieszczeniu i na własny koszt. 5. Wykonawca przetransportuje materiały i elementy dekoracyjne z ul. Spasa 2 Sobolewo gmina Supraśl do swoich magazynów na własny koszt i własnym staraniem w terminie do dnia 07.01.2018 r. 6. Wykonawca zobowiązuje się zachować gotowość do wykonania dekoracji i zapewnić całodobowy dyżur telefoniczny w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz dni świąteczne. 7. Z chwilą wygaśnięcia umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół stanu technicznego elementów i materiałów dekoracyjnych. Przekazanie oraz przejęcie materiałów nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w przeciągu 7 dni od dnia zakończenia umowy. 8. Przewiduje się następujące ilości dekoracji dodatkowych w okresie obowiązywania umowy: 1) mała dekoracja – 18 razy, 2) średnia dekoracja – 90 razy, 3) duża dekoracja – 3 razy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu), zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne - na lub wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 4 do SIWZ, może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach