Przetargi.pl
Wykonywanie prac geodezyjnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew w roku 2012

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac geodezyjnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew w roku 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Szacunkowe ilości zamawianych usług podano Formularzu cenowym (dodatek nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Opis części zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie podziałów nieruchomości łącznie ze stabilizacją nowo wydzielonych działek, trwałymi znakami granicznymi wraz z niezbędną dokumentacją geodezyjną. Wykonawca w ofercie określi cenę za podział działki na 2 pierwsze działki. Określony w zadaniu koszt podziału na każdą następną działkę stanowi 20% wartości kwoty podanej za podział działki jednostkowej na 2 pierwsze działki. Zadanie nr 2 2.1 Przeprowadzenie ustalenia granic nieruchomości w trybie postępowania rozgraniczeniowego lub wznowienia ze wskazaniem znaków granicznych nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych. Wykonawca w ofercie określi cenę za wznowienie 2 punktów granicznych w zleceniu. Określony w zadaniu koszt wznowienia granic na każdy następny punkt stanowi 20% wartości kwoty podanej w ofercie za wznowienie 2 punktów granicznych. 2.2 Sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących działki wraz z mapami uzupełniającymi. Wykonawca w ofercie określi cenę za pierwszą działkę w wykazie zmian danych ewidencyjnych dotyczącej działki. Określony w zadaniu koszt za każdą następną działkę wykazaną po prawej stronie w wykazie stanowi 20% ceny za pierwszą działkę w wykazie zmian danych ewidencyjnych dotyczącej działki. 2.3 Sporządzenie wykazów synchronizacyjnych dla księgi wieczystej (celem rozliczenia powierzchni) posiadających cechy dokumentów stanowiących podstawę do wpisów w księgach wieczystych. Wykonawca w ofercie określi cenę za pierwszą działkę wykazaną po prawej stronie w wykazie synchronizacyjnym. Określony w zadaniu koszt za każdą następną działkę wykazaną po prawej stronie w wykazie synchronizacyjnym stanowi 50% kwoty za pierwszą działkę wykazaną po prawej stronie w wykazie synchronizacyjnym. 2.4 Sporządzenie projektu wydzielenia działek budowlanych z terenami komunikacyjnymi oraz z określeniem przybliżonych miar i powierzchni dla potrzeb ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. Wykonawca w ofercie określi cenę za pierwszą działkę wykazaną w projekcie, dla potrzeb ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. Określony w zadaniu koszt za każdą następną działkę wykazaną w projekcie, dla potrzeb ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu stanowi 50% kwoty za pierwszą działkę wykazaną w projekcie, dla potrzeb ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. 2.5 Sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynku oraz danych ewidencyjnych dotyczących lokali. Wykonawca w ofercie określi cenę za budynek lub lokal w wykazie zmian danych ewidencyjnych. Określony w zadaniu koszt za każdy następny lokal w wykazie zmian danych ewidencyjnych stanowi 40% kwoty za budynek (lokal) w wykazie zmian danych ewidencyjnych. Zadanie nr 3 3.1 Sporządzenie map z projektami podziałów dla potrzeb wydania decyzji w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (spec ustawa), przyjętych do zasobu przez Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wykonawca w ofercie określi cenę za mapę z projektem podziału, na 2 pierwsze działki, bez wyniesienia w terenie i osadzenia kamieni granicznych. Określony w zadaniu koszt za każdą następną działkę uwidocznioną na mapie z projektem podziału, bez wyniesienia w terenie i osadzenia kamieni granicznych stanowi 20% kwoty za mapę z projektem podziału na 2 pierwsze działki, bez wyniesienia w terenie i osadzenia kamieni granicznych, przyjętej do zasobu przez Starostwo Powiatowe w Pleszewie. 3.2 Wyniesienie projektów podziałów i osadzenie kamieni granicznych zgodnie z decyzją administracyjną (spec ustawa). Wykonawca w ofercie określi cenę za wznowienie 2 punktów granicznych wraz z osadzeniem kamieni granicznych zgodnie z decyzją administracyjną w zleceniu. Określony w zadaniu koszt za wznowienie każdego następnego punktu (powyżej 2) wraz z osadzeniem kamieni granicznych zgodnie z decyzją administracyjną w zleceniu stanowi 30% kwoty za wznowienie 2 punktów granicznych wraz z osadzeniem kamieni granicznych zgodnie z decyzją administracyjną w zleceniu. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę w/w zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych). W tym na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie nr 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Zadanie nr 3 - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach