Przetargi.pl
Wykonywanie pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych, legalizacji oraz pomiarów parametrów aparatury medycznej i sprzętu medycznego ZZOZ w Wadowicach

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, Karmelicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338232230 , fax. +48338232230
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Karmelicka 5
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48338232230, fax. +48338232230
    REGON: 00030646600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych, legalizacji oraz pomiarów parametrów aparatury medycznej i sprzętu medycznego ZZOZ w Wadowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych, legalizacji oraz pomiarów parametrów aparatury medycznej i sprzętu medycznego. Przez „przeglądy techniczne” należy rozumieć wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego aparatu, polegające na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji- jeżeli odrębne przepisy prawa nakładają taki obowiązek, walidacji - jeżeli odrębne przepisy prawa nakładają taki obowiązek, legalizacji - jeżeli odrębne przepisy prawa nakładają taki obowiązek, optymalizacji procesów chemicznych, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i wpisem do paszportu technicznego aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2 Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 i 2 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 700) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach