Przetargi.pl
Wykonywanie operatów szacunkowych w roku 2009

Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
    Pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 878 52 65
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie operatów szacunkowych w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb określenia wartości nieruchomości będących własnością lub współwłasnością Miasta Poznania, przeznaczonych do wniesienia aportem (w formie wkładu niepieniężnego) do spółek prawa handlowego z udziałem Miasta Poznania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość operatów w poszczególnych grupach określa załącznik nr 1 do SIWZ. Ilości operatów szacunkowych podane w tym załączniku zostały przyjęte jedynie do określenia przedmiotu zamówienia i mają charakter orientacyjny - wykonywanie operatów będzie zlecane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb w danej grupie nieruchomości (§2 ust. 3 wzoru umowy), a podstawą rozliczeń z Wykonawcą będą ceny jednostkowe dla danego typu nieruchomości. Operat szacunkowy, określający wartość nieruchomości powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych (2 egzemplarze). Oprócz elementów przewidzianych przepisami prawa, operat powinien dodatkowo zawierać: protokół badania księgi wieczystej, zdjęcia wycenianej nieruchomości lub szkic lokalu, protokół z przeprowadzonej wizji w terenie, zaznaczenie na mapie Poznania położenia nieruchomości szacowanej i nieruchomości przyjętych do porównania, wycinek mapy ewidencyjnej i lub zasadniczej. Nieruchomością dla Zamawiającego jest zarówno nieruchomość składająca się z jednej działki zapisanej w księdze wieczystej, jak i z wielu działek zapisanych w różnych księgach wieczystych. Decyduje o tym przede wszystkim przeznaczenie nieruchomości, jej gospodarcze wykorzystanie, sposób użytkowania oraz forma zbycia. Zamawiający przyjmuje, że w przypadku, gdy dana część zamówienia opisana jest jako kompleks, to cena jednostkowa nie dotyczy pojedynczej nieruchomości w tym kompleksie, a dotyczy całego kompleksu. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2800,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia): 2.1 dysponowanie przez Wykonawcę minimum 3 osobami z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego; 2.2 wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (18 marca 2006 r. - 18 marca 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 operatów szacunkowych nieruchomości dla celów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ oraz, uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (zgodnie z punktem V.2.1 SIWZ), posiadających uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodne z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (wzór wykazu - zał. nr 7 do SIWZ), 7. Uprawnienia rzeczoznawców majątkowych wraz z aktualnym ubezpieczeniem OC - dla osób wskazanych w wykazie. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (18 marca 2006 r. - 18 marca 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 operatów szacunkowych nieruchomości dla celów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, z podaniem przedmiotu wyceny, daty wykonania oraz podmiotu, dla którego operat był wykonywany - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że operaty te zostały wykonane z należytą starannością (wzór wykazu - załącznik nr 8 do SIWZ). Ponadto w ofercie należy złożyć: 9. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ; 10. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii). W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VII SIWZ. Dodatkowo : Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach