Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Instytut Obróbki Plastycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-139 Poznań, ul. Jana Pawła II 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6570720 , fax. 061 6570721
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Obróbki Plastycznej
    ul. Jana Pawła II 14 14
    61-139 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6570720, fax. 061 6570721
    REGON: 00003240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inop@inop.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Serwer 2.Komputery stacjonarne, monitory i urządzenie wielofunkcyjne 3.Wznowienie licencji Symantec Endpoint Protection 11.0 GOV 4.Programy Autodesk Auto-Cad i Inventor
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamowienie mogą się ubiegać dostawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art.22.1 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane naleąycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inop.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną