Przetargi.pl
WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    Komisji Edukacji Narodowej 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
    REGON: 30872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, wymienionego w Zadaniach nr 1 do nr 69 stanowiących załącznik do SIWZ. Zakres i wymagany sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje Wzór Umowy załączony do SIWZ. 2. Sprzęt medyczny zainstalowany jest w budynkach na terenie działki nr 2622/2 użytkowanej przez SPZZOZ w Wyszkowie przy ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1 oraz w Poradniach Specjalistycznych przy ul. G. J. Sowińskiego 63 i w Pracowni Fizjoterapii i Rehabilitacji nr 2 przy ul. 1-go Maja 9 A”. 3. Pod pojęciem „przegląd techniczny”, zwany również „przeglądem”, rozumie się wykonanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego sprzętu medycznego, polegających na sprawdzeniu poprawności działania, usunięcie usterek i drobnych napraw bieżących nie wymagających wymiany części lub podzespołów, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji i/lub legalizacji(o ile wymagane to jest dla danego sprzętu), regulacji i pomiarów kontrolnych (w tym testów bezpieczeństwa), konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i zaleconych przez producenta (tj. niezbędnego pakietu serwisowego wymaganego dla danego cyklu przeglądu) oraz potwierdzenie wykonania tych czynności wpisem do Paszportu urządzenia oraz wystawieniem Protokołu/ Raportu Serwisowego lub wypisaniem Karty Pracy. 4. Usługi wykonywania przeglądu technicznego będą realizowane na podstawie uzgodnionego i podpisanego przez Strony harmonogramu, który przedłoży Wykonawca Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, harmonogram będzie stanowić załącznik do umowy. Wykonawca uzgodni harmonogram z Kierownikiem Działu Technicznego i Zamówień Publicznych SPZZOZ w Wyszkowie. 5. Pod pojęciem „naprawy” należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu sprzętu medycznego, w tym, w razie konieczności, wymianę uszkodzonych lub zużytych części i potwierdzenie wykonania tych czynności wpisem do Paszportu sprzętu medycznego oraz wystawieniem Protokołu/ Raportu Serwisowego lub wypisaniem Karty Pracy. 6. Naprawa powinna zostać wykonana w terminie (liczonym od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobota, niedziela, święta): 6.1. nie dłuższym niż 72 godzin w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta; 6.2. do 7 dni roboczych od dnia dokonania akceptacji przez Zamawiającego (szczegóły i wyjątki określono we Wzorze Umowy). 7.Wykonawca udzieli co najmniej sześciomiesięcznej gwarancji dla każdego sprzętu medycznego po każdorazowym wykonaniu naprawy, na cały zakres naprawy oraz wszystkie części zamienne, podzespoły lub zespoły użyte przy naprawie. 8. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich czynności serwisowych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, w tym: Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211; Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych – Dz. U. z 2013 r., poz. 492.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci – Dz. U. Z 2003 r. Nr 89 poz. 828.; Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów – Dz.U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719 (z późn. zm.). 9. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców głównej części zamówienia tj. WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w zakresie: 9.1. naprawy specjalistyczne, które muszą być realizowane w serwisach producentów, 9.2. pomiary i badania wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Swoje kompetencje Wykonawca potwierdza poprzez oświadczenie zawarte w Formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach