Przetargi.pl
Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń systemu alarmowania pożarowego (SAP) wraz z instalacją oddymiania, systemu automatycznego gaszenia (SUG), systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, a także sprzętu gaśniczego i hydrantów

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696 , fax. 22 325 54 68
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    Ludwika Kondratowicza 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4438701, 22 4438696, fax. 22 325 54 68
    REGON: 1525966300115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń systemu alarmowania pożarowego (SAP) wraz z instalacją oddymiania, systemu automatycznego gaszenia (SUG), systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, a także sprzętu gaśniczego i hydrantów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń systemu alarmowania pożarowego (SAP) wraz z instalacją oddymiania, systemu automatycznego gaszenia (SUG), systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, a także sprzętu gaśniczego.” w obiekcie Urzędu przy u. Kondratowicza 20 oraz przy ul. Św. Wincentego 87. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Przez utrzymywanie w stałej sprawności urządzeń systemu alarmowania pożarowego (SAP) Zamawiający rozumie - czynności polegające na niezwłocznym usuwaniu usterek technicznych i wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów systemu niezbędnych do zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektu. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. I –V załącznika nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji zawodowych i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże że:  posiada aktualną koncesję MSWiA w zakresie ochrony technicznej systemów zabez-pieczeń, w tym ppoż. wydaną na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1432),  posiada zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, transport, składowanie, instalowanie, konserwację, kontrolę szczelności izotopowych czujek dymu, zgodnie z ustawą z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe Dz. U. 2001 Nr 3, poz. 18).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem sta-nowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto, do oferty należy załączyć: 3. dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, należy załączyć odpowiednie dokumenty, 4. Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informację o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ, 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) in-formacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o któ-rej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach