Przetargi.pl
Przeglądy, konserwacje, legalizacje, naprawy podręcznego sprzętu gaśniczego oraz złomowanie i utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego w latach 2019 i 2020 będącego na wyposażeniu jednostek podległych RZGW w Gdańsku

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa , Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 37 20 273
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa , woj. mazowieckie
    tel. +48 22 37 20 273
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy, konserwacje, legalizacje, naprawy podręcznego sprzętu gaśniczego oraz złomowanie i utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego w latach 2019 i 2020 będącego na wyposażeniu jednostek podległych RZGW w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1: ZARZĄD ZLEWNI W TCZEWIE PRZEGLĄDY, KONSERWACJE, LEGALIZACJE, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO ORAZ ZŁOMOWANIE I UTYLIZACJA ZUŻYTEGO PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W LATACH 2019 I 2020 1. Zestawienie ilościowe podręcznego sprzętu gaśniczego i przeciwpożarowego będącego na wyposażeniu ZZ Tczew oraz NW L.p. Rodzaj asortymentu Ilość (szt.) Gaśnice proszkowe 1 gaśnica proszkowa GP-2x ABC 2 kg 19 2 gaśnica proszkowa GP-4x ABC 4 kg 1 3 gaśnica proszkowa GP-6x ABC 5 kg 76 4 gaśnica proszkowa GP-12x ABC 12 kg 1 Gaśnice samochodowe 5 gaśnica samochodowa GP-1z 1 kg 15 Gaśnice śniegowe 6 gaśnica śniegowa GSE-2s E 2 kg 1 7 gaśnica śniegowa GS-5s BC kg 18 Hydranty zewnętrzne 8 Hydrant DN 80 1 Hydranty wewnętrzne 9 Hydrant ø 25 2 Koc szklany 10 koc szklany 1 2. Nazwa i adres obiektu, w którym należy wykonać usługę: 2.1) Baza Flotylli Lodołamaczy w Przegalinie Przegalina, ul. Przegalińska 60, 80-690 Gdańsk 4, tel. 506-129-588 2.2) Zespół Wsparcia Technicznego w Korzeniewie Korzeniewo, ul. Wiślana 11, 82-500 Kwidzyn, tel. (55) 275 18 92, 516 177 685 (sprzęt z Korzeniewa oraz Nadzoru Wodnego w Kwidzynie) 2.3) Nadzór Wodny w Grudziądzu ul. Curie Skłodowskiej 10, 86-300 Grudziądz, tel. (56) 461 30 02, 572-342-623 (sprzęt z NW Grudziądz oraz NW Iława i NW Wąbrzeźno) 2.4) Zarząd Zlewni w Tczewie ul. Wodna 14, 83-110 Tczew, tel. (58) 530 41 20, 572-342-622 (sprzęt z Zarządu Zlewni w Tczewie oraz NW Starogard Gdański, NW Kościerzyna, NW w Tczewie) 3. Szczegółowy zakres prac realizowanych w ramach zadania: 3.1) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne urządzeń, gaśnic prowadzone w okresach i w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku, 3.2) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych i zaworów hydrantowych, a także badania hydrantów prowadzone co 12 miesięcy, 3.3) remont lub wymiana sprzętu gaśniczego przez Wykonawcę do remontu lub wymiany, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.4) naprawy i wykonywanie czynności dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu gaśniczego i ratunkowego, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.5) złomowanie i utylizacja gaśnic nie nadających się do eksploatacji. 4. Usługa będzie wykonana w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku i jednorazowo w roku 2019 i 2020 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez osobę odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Zamawiającego. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020r. 6. Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę do kontaktu oraz odpowiedzialną za realizację usługi. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 8. Usługa musi być wykonywana przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do świadczenia tych usług na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 9. Wykonawca zobowiązuje się dojechać do pomieszczeń RZGW w Gdańsku i poszczególnych Zarządów Zlewni wyszczególnionych w ramach zaoferowanej ceny w ofercie. Transport do wskazanych lokalizacji pompowni i stacji pomp, pokoi gościnnych w poszczególnych Zarządach Zlewni zapewnia Zamawiający. 10. Dokumentacja i odbiór usługi: 10.1) Wyniki przeglądów należy spisać w protokołach w formie papierowej. Wzory protokołów z wykonania usługi przeglądu technicznego muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi wzorami w świetle obowiązujących przepisów prawa. Protokoły z wykonanego przeglądu powinny w szczególności zawierać:  nazwę firmy przeprowadzającej przegląd,  nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd,  datę i miejsce wykonania kontroli,  rzeczowy spis urządzeń, które podlegają kontroli wraz z ich oceną, uwagami i informacją o ich położeniu w budynku,  wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do naprawy (z podaniem pełnego zakresu koniecznej naprawy) lub remontu, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do badań, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania,  wyniki badań i pomiarów, pisemną ocenę stanu urządzeń ppoż.,  podsumowanie z wnioskami (zaleceniami) z przeglądu z opisem nieprawidłowości koniecznych do natychmiastowego usunięcia oraz możliwych do usunięcia w terminie późniejszym,  czytelny podpis wykonawcy. 10.2) Gaśnice oraz hydranty powinny otrzymać indywidualną cechę aktualizacji (nalepkę z nazwą firmy kontrolującej, nazwiskiem i podpisem wykonawcy oraz datą wykonania i ważności przeglądu). Kontrole, o których mowa powinny przeprowadzić osoby posiadające stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac konserwatorskich i naprawczych sprzętu objętego zamówieniem. CZĘŚĆ 2: ZARZĄD ZLEWNI W GDAŃSKU PRZEGLĄDY, KONSERWACJE, LEGALIZACJE, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO ORAZ ZŁOMOWANIE I UTYLIZACJA ZUŻYTEGO PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W LATACH 2019 I 2020 1. Zestawienie ilościowe podręcznego sprzętu gaśniczego i przeciwpożarowego będącego na wyposażeniu ZZ Gdańsk oraz NW L.p. Rodzaj asortymentu Ilość (szt.) Gaśnice proszkowe 1 gaśnica proszkowa GP-6x ABC 5 kg 26 2 gaśnica proszkowa 12 kg 1 3 gaśnica samochodowa GP-1z 1 kg 12 2. Nazwa i adres obiektu, w którym należy wykonać usługę: 2.1) Nadzór Wodny w Redzie, ul. Kazimierska 55, Reda 2.2) Nadzór Wodny w Słupsku, ul. Nullo 6, Słupsk 2.3) Nadzór Wodny w Gdańsku, ul. Nadwiślańska 35, Sobieszewo oraz Śluza Przegalina 2.4) Nadzór Wodny w Bytowie, ul. Wybickiego 2, Bytów 2.5) Nadzór Wodny w Kartuzach, ul. Kościuszki 12, Kartuzy 2.6) Budynek socjalno-mieszkalny Karwieńskie Błota II 26, Karwia 3. Szczegółowy zakres prac realizowanych w ramach zadania: 3.1) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne urządzeń, gaśnic prowadzone w okresach i w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku 3.2) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych i zaworów hydrantowych, a także badania hydrantów prowadzone co 12 miesięcy, 3.3) remont lub wymiana sprzętu gaśniczego przez Wykonawcę do remontu lub wymiany, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.4) naprawy i wykonywanie czynności dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu gaśniczego i ratunkowego, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.5) złomowanie i utylizacja gaśnic nie nadających się do eksploatacji. 4. Usługa będzie wykonana w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku i jednorazowo w roku 2019 i 2020 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez osobę odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Zamawiającego. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020r. 6. Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę do kontaktu oraz odpowiedzialną za realizację usługi. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 8. Usługa musi być wykonywana przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do świadczenia tych usług na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 9. Wykonawca zobowiązuje się dojechać do pomieszczeń RZGW w Gdańsku i poszczególnych Zarządów Zlewni wyszczególnionych w ramach zaoferowanej ceny w ofercie. Transport do wskazanych lokalizacji pompowni i stacji pomp, pokoi gościnnych w poszczególnych Zarządach Zlewni zapewnia Zamawiający. 10. Dokumentacja i odbiór usługi: 10.1) Wyniki przeglądów należy spisać w protokołach w formie papierowej. Wzory protokołów z wykonania usługi przeglądu technicznego muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi wzorami w świetle obowiązujących przepisów prawa. Protokoły z wykonanego przeglądu powinny w szczególności zawierać:  nazwę firmy przeprowadzającej przegląd,  nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd,  datę i miejsce wykonania kontroli,  rzeczowy spis urządzeń, które podlegają kontroli wraz z ich oceną, uwagami i informacją o ich położeniu w budynku,  wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do naprawy (z podaniem pełnego zakresu koniecznej naprawy) lub remontu, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do badań, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania,  wyniki badań i pomiarów, pisemną ocenę stanu urządzeń ppoż.,  podsumowanie z wnioskami (zaleceniami) z przeglądu z opisem nieprawidłowości koniecznych do natychmiastowego usunięcia oraz możliwych do usunięcia w terminie późniejszym,  czytelny podpis wykonawcy. 10.2) Gaśnice oraz hydranty powinny otrzymać indywidualną cechę aktualizacji (nalepkę z nazwą firmy kontrolującej, nazwiskiem i podpisem wykonawcy oraz datą wykonania i ważności przeglądu). Kontrole, o których mowa powinny przeprowadzić osoby posiadające stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac konserwatorskich i naprawczych sprzętu objętego zamówieniem. CZĘŚĆ 3: ZARZĄD ZLEWNI W TORUNIU PRZEGLĄDY, KONSERWACJE, LEGALIZACJE, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO ORAZ ZŁOMOWANIE I UTYLIZACJA ZUŻYTEGO PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W LATACH 2019 I 2020 1. Zestawienie ilościowe podręcznego sprzętu gaśniczego i przeciwpożarowego będącego na wyposażeniu ZZ Toruń oraz NW L.p. Rodzaj asortymentu Ilość (szt.) Hydranty wewnętrzne 1 hydrant HW-52 z wężami hydrantowymi 2 Gaśnice proszkowe 2 gaśnica proszkowa typ GP6xABC 6 kg 88 3 gaśnica proszkowa typ GP5xABC 5 kg 1 4 gaśnica proszkowa GP-4x ABC 4 kg 5 5 gaśnica proszkowa GP-2x ABC 2 kg 28 6 gaśnica samochodowa GP-1z 1 kg 18 Gaśnice śniegowe 7 gaśnica śniegowa GS-5s BC kg 23 2. Nazwa i adres obiektu, w którym należy wykonać usługę: - Zarząd Zlewni w Toruniu, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń 3. Szczegółowy zakres prac realizowanych w ramach zadania: 3.1) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne urządzeń, gaśnic prowadzone w okresach i w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku 3.2) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych i zaworów hydrantowych, a także badania hydrantów prowadzone co 12 miesięcy, 3.3) remont lub wymiana sprzętu gaśniczego przez Wykonawcę do remontu lub wymiany, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.4) naprawy i wykonywanie czynności dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu gaśniczego i ratunkowego, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.5) złomowanie i utylizacja gaśnic nie nadających się do eksploatacji. 4. Usługa będzie wykonana w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku i jednorazowo w roku 2019 i 2020 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez osobę odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Zamawiającego. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020r. 6. Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę do kontaktu oraz odpowiedzialną za realizację usługi. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 8. Usługa musi być wykonywana przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do świadczenia tych usług na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 9. Wykonawca zobowiązuje się dojechać do pomieszczeń RZGW w Gdańsku i poszczególnych Zarządów Zlewni wyszczególnionych w ramach zaoferowanej ceny w ofercie. Transport do wskazanych lokalizacji pompowni i stacji pomp, pokoi gościnnych w poszczególnych Zarządach Zlewni zapewnia Zamawiający. 10. Dokumentacja i odbiór usługi: 10.1) Wyniki przeglądów należy spisać w protokołach w formie papierowej. Wzory protokołów z wykonania usługi przeglądu technicznego muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi wzorami w świetle obowiązujących przepisów prawa. Protokoły z wykonanego przeglądu powinny w szczególności zawierać:  nazwę firmy przeprowadzającej przegląd,  nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd,  datę i miejsce wykonania kontroli,  rzeczowy spis urządzeń, które podlegają kontroli wraz z ich oceną, uwagami i informacją o ich położeniu w budynku,  wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do naprawy (z podaniem pełnego zakresu koniecznej naprawy) lub remontu, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do badań, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania,  wyniki badań i pomiarów, pisemną ocenę stanu urządzeń ppoż.,  podsumowanie z wnioskami (zaleceniami) z przeglądu z opisem nieprawidłowości koniecznych do natychmiastowego usunięcia oraz możliwych do usunięcia w terminie późniejszym,  czytelny podpis wykonawcy. 10.2) Gaśnice oraz hydranty powinny otrzymać indywidualną cechę aktualizacji (nalepkę z nazwą firmy kontrolującej, nazwiskiem i podpisem wykonawcy oraz datą wykonania i ważności przeglądu). Kontrole, o których mowa powinny przeprowadzić osoby posiadające stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac konserwatorskich i naprawczych sprzętu objętego zamówieniem. CZĘŚĆ 4: ZARZĄD ZLEWNI W ELBLĄGU PRZEGLĄDY, KONSERWACJE, LEGALIZACJE, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO ORAZ ZŁOMOWANIE I UTYLIZACJA ZUŻYTEGO PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W LATACH 2019 I 2020 1. Zestawienie ilościowe podręcznego sprzętu gaśniczego i przeciwpożarowego będącego na wyposażeniu ZZ Elbląg oraz NW L.p. Rodzaj asortymentu Ilość (szt.) Gaśnice proszkowe 1 gaśnica proszkowa typ GP6xABC 6 kg 63 2 gaśnica proszkowa typ GP-1zBC/MB 1 kg 2 3 gaśnica proszkowa typ GP1zBC 1 kg 36 Gaśnice śniegowe 4 gaśnica śniegowa typ GS5xBC 5 kg 79 2. Nazwa i adres obiektu, w którym należy wykonać usługę: 2.1) Nadzór Wodny Braniewo, ul. 9 Maja 38, 14-500 Braniewo, tel. 55 243-28-73 2.2) Buczyniec – obiekt hydrotechniczny, pochylnie Kanału Elbląskiego, ul. Buczyniec, 14-400 Pasłęk, tel. 55 248-70-92 2.3) Nadzór Wodny Elbląg, ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, tel. 55 232-57-25 2.4) Nadzór Wodny Malbork, ul. Zieleniecka 27, 82-200 Malbork, tel. 55 272-34-25, 516-060-249 2.5) Nadzór Wodny Nowy Dwór Gdański, ul. Podmiejska 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, tel. 55 246-26-49 3. Szczegółowy zakres prac realizowanych w ramach zadania: 3.1) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne urządzeń, gaśnic prowadzone w okresach i w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku, 3.2) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych i zaworów hydrantowych, a także badania hydrantów prowadzone co 12 miesięcy, 3.3) remont lub wymiana sprzętu gaśniczego przez Wykonawcę do remontu lub wymiany, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.4) naprawy i wykonywanie czynności dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu gaśniczego i ratunkowego, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.5) złomowanie i utylizacja gaśnic nie nadających się do eksploatacji. 4. Usługa będzie wykonana w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku i jednorazowo w roku 2019 i 2020 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez osobę odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Zamawiającego. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020r. 6. Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę do kontaktu oraz odpowiedzialną za realizację usługi. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 8. Usługa musi być wykonywana przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do świadczenia tych usług na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 109, poz. 719). 9. Wykonawca zobowiązuje się dojechać do pomieszczeń RZGW w Gdańsku i poszczególnych Zarządów Zlewni wyszczególnionych w ramach zaoferowanej ceny w ofercie. Transport do wskazanych lokalizacji pompowni i stacji pomp, pokoi gościnnych w poszczególnych Zarządach Zlewni zapewnia Zamawiający. 10. Dokumentacja i odbiór usługi: 10.1 Wyniki przeglądów należy spisać w protokołach w formie papierowej. Wzory protokołów z wykonania usługi przeglądu technicznego muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi wzorami w świetle obowiązujących przepisów prawa. Protokoły z wykonanego przeglądu powinny w szczególności zawierać:  nazwę firmy przeprowadzającej przegląd,  nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd,  datę i miejsce wykonania kontroli,  rzeczowy spis urządzeń, które podlegają kontroli wraz z ich oceną, uwagami i informacją o ich położeniu w budynku,  wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do naprawy (z podaniem pełnego zakresu koniecznej naprawy) lub remontu, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do badań, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania,  wyniki badań i pomiarów, pisemną ocenę stanu urządzeń ppoż.,  podsumowanie z wnioskami (zaleceniami) z przeglądu z opisem nieprawidłowości koniecznych do natychmiastowego usunięcia oraz możliwych do usunięcia w terminie późniejszym,  czytelny podpis wykonawcy. 10.2 Gaśnice oraz hydranty powinny otrzymać indywidualną cechę aktualizacji (nalepkę z nazwą firmy kontrolującej, nazwiskiem i podpisem wykonawcy oraz datą wykonania i ważności przeglądu). Kontrole, o których mowa powinny przeprowadzić osoby posiadające stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac konserwatorskich i naprawczych sprzętu objętego zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zgodny w treścią Rozdziału IV SIWZ (dla części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę) 2. Kalkulacje cenowe – sporządzone zgodnie z treścią Rozdziału V do SIWZ (dla części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę) 3. Pełnomocnictwo – o ile dotyczy 4. Zobowiązane podmiotu trzeciego – o ile dotyczy (przykładowy wzór stanowi Rozdział II pkt. 4 do SIWZ) 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi Rozdział II pkt. 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach