Przetargi.pl
Wykonywanie obsługi informatycznej Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w roku 2010

Starosta Jędrzejowski ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada 83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3863741 , fax. 041 3863741
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Jędrzejowski
    ul. 11 Listopada 83 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3863741, fax. 041 3863741
    REGON: 29101927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie obsługi informatycznej Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 8.2. O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki: 8.2.1. zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie obsługi informatycznej tożsamej z przedmiotem zamówienia oraz złożą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, 8.2.2. posiadają praktyczną znajomość: zasad prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, oraz obsługiwania i administrowania niżej wyszczególnionego oprogramowania: EwOpis i EwMapa - do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków; Ośrodek - do ewidencjonowania dokumentacji i zarządzania dokumentami państwowego zasobu geodezyjnego; Bank Osnów - zawierający informacje o punktach osnowy geodezyjnej; Mienie - do prowadzenia bazy mienia Powiatu i Skarbu Państwa; Rejestr cen i Wartości Nieruchomości; Użytkowanie Wieczyste - do obsługi zadań związanych z użytkowaniem wieczystym; obsługa i administracja systemów operacyjnych: Windows dla serwerów i stanowisk komputerowych oraz wcześniejszych systemów DOS; administracja baz danych: Oracle; FireBird; obsługa i administracja oprogramowania do kontroli stanu ewidencji gruntów i budynków, w tym: V-SWDE, V-RAPORTER; V-IPE; A-SWDE, SWDE-Topo, Raporter, SWDE Konwertor, LPIS-SWDE; 8.2.3. posiadają aktualne certyfikaty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 8.3.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. 8.4.Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. IX SIWZ 8.5. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy i pkt 8.2 niniejszego rozdziału, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 8.5.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty; 9.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.1.2.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 9.1.5. referencje od poprzednich zamawiających poświadczone przez geodetę powiatowego potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością ( załącznik nr 4 do SIWZ ) 9.1.6. wykaz wykonanych usług dotyczących przedmiotu zamówienia w okresie co najmniej ostatnich 3 lat przedstawiony w załączniku nr 6 SIWZ. 9.1.7. kopia certyfikatu kompetencji w zakresie technologii dostosowania danych Ewidencji Gruntów i Budynków do wymogów Zintegrowanego Systemu Katastralnego. 9.1.8. kopia certyfikatu kompetencji w zakresie administrowania systemem Integrującej Platformy Elektronicznej i Powszechnej Taksacji Nieruchomości ( uprawnienia administratora II poziomu). 9.2. Wykonawca parafuje każdą stronę projektu umowy stanowiącą załącznik nr 5 SIWZ. 9.2.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 9.1.1, 9.1.2, 9.1.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 9.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum (spółkę cywilną ) warunki określone w rozdziale VIII specyfikacji muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum( spółki cywilnej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach