Przetargi.pl
Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu „Cyfrowa Granica” na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, Tadeusza Szeligowskiego 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81-452-23-00 , fax. 81452-23-00
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    Tadeusza Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81-452-23-00, fax. 81452-23-00
    REGON: 001022877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu „Cyfrowa Granica” na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych (kamery, szlabany, sygnalizacja świetlna, itp.) sytemu „Cyfrowa Granica” na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego w Koroszczynie, Terespolu i Sławatyczach. Szacunkowa łączna ilość roboczogodzin przewidzianych do wykonania usług napraw w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi ok. 282 godziny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych (kamery, szlabany, sygnalizacja świetlna, itp.) sytemu „Cyfrowa Granica” na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego w Dorohusku, Zosinie, Dołhobyczowie i Hrebennem. Szacunkowa łączna ilość roboczogodzin przewidzianych do wykonania usług napraw w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi ok. 725 godzin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w zakresie realizacji wszystkich części, zawiera załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia spełnią wykonawcy, którzy:1. wykażą, że do realizacji zamówienia dysponują minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która:a) posiada aktualne uprawnienia SEP E do 1kV,b) posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonywaniu prac zawiązanych z serwisem instalacji CCTV i szlabanów.oraz2. wykażą, że posiadają niezbędne doświadczenie i wiedzę, tzn.: należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uznaje:1) minimum 4 usługi w zakresie serwisu lub montażu systemów kontroli dostępu (w tym szlabanów) wraz z automatyką oraz2) minimum 4 usługi serwisu lub montażu instalacji / systemu CCTV.Minimalna ilość usług wskazanych w ust. 2 pkt 1) i 2) musi być spełniona łącznie.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca w ramach jednej umowy wykona kilka usług wskazanych w pkt 1) i/lub 2), pod warunkiem, że łącznie wykaże minimalne ilości usług. W przypadku usług, które w dniu wyznaczonym na składanie ofert nie zostały zakończone, za potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku zamawiający będzie uznawał takie usługi, które do dnia składania ofert są wykonywane przez co najmniej 3 miesiące. W przypadku usług, których wykonywanie rozpoczęto dawniej (później) niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, za potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku zamawiający będzie uznawał takie usługi, które w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert były wykonywane przez co najmniej 3 miesiące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach