Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 31530 Kraków, ul. Łazarza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 124 244 200 , fax. 124 244 300
- Data zamieszczenia: 2017-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
ul. Łazarza 14
31530 Kraków, woj. małopolskie
tel. 124 244 200, fax. 124 244 300
REGON: 35156485428000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samodzielny Publiczny Zakad Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie napraw blacharsko-lakierniczych i powiązanych - pojazdów KPR - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie kompleksowych napraw pojazdów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: powypadkowych i bieżących; blacharskich, spawalniczych i lakierniczych oraz powiązanych z nimi innych czynności. CPV 50112100-4. 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie zleconych każdorazowo napraw powypadkowych i bieżących pojazdów: blacharsko-lakierniczych, związanych z tymi naprawami prac mechanicznych demontażowo/montażowych, jak również innych powiązanych, nie będących bezpośrednio naprawami blacharsko-lakierniczymi, a wynikających m.in. ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych takich jak np: wymiany szyb, wymiany elementów sygnalizacyjnych uprzywilejowania ambulansu, drobne, uprawnione naprawy elementów specjalistycznej zabudowy ambulansu sanitarnego, regulacje i pomiary diagnostyczne, wymiana oznakowania ambulansu w postaci pasów, emblematów specjalistycznych, logo, napisów itp. Przykładowy wykaz marek i typów pojazdów oraz szacowaną ilość roboczogodzin napraw przedstawiono w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Każdorazowo zlecona naprawa ma polegać na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów, za cenę obliczoną w/g reguł podanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 3) Każdorazowo zlecona naprawa samochodu ma polegać również na zastosowaniu przez Wykonawcę odpowiednich i najlepszych jakościowo materiałów oraz części zamiennych, zgodnie z wymogami producenta pojazdu oraz obowiązujących przepisów, zapewniających właściwą jakość, wytrzymałość i estetykę realizacji prac naprawczych i wykończeniowych. 4) Elementy oznakowania ambulansu; emblematy, napisy, pasy muszą spełniać wymagania aktualnej normy PN-EN 1789 lub ją zastępującą oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (Dz.U. nr 209, poz 1382, z późn.zm). 5) Wykonawca musi zagwarantować przyjęcie zleconego do naprawy pojazdu i wykonywanie naprawy co najmniej od godz. 8:00 do 16:00 w dni robocze: od poniedziałku do piątku oraz co najmniej od godz. 9:00 do 13:00 w soboty. 6) Pomieszczenia naprawcze Wykonawcy muszą zapewniać swobodny wjazd samochodu o wymiarach skrajnych: długość 600 cm, szerokość z lusterkami 235 cm, wysokość z „sygnalizatorami” 285 cm, z odpowiednim zapasem dla wykonywania zleconej usługi. 7) Szacunkowo; przewidywana łącznie maksymalna ilość zlecanych napraw 120, przewidywana łącznie maksymalna ilość zlecanych roboczogodzin napraw 1520 – z zastrzeżeniem zastosowania prawa opcji opisanego w par. 1 ust. 9 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia i wymagań Zamawiającego opisane są w załączniku nr 3 do SIWZ /projekt umowy/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa pojazdów w roku 2021 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
Dodano: 2021-04-26 - Naprawa pojazdów w roku 2021 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
Dodano: 2020-12-30 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
Dodano: 2020-11-06 - Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług techniczno – naprawczych parku samochodowego SPD przy SP ZOZ w Myślenicach
Dodano: 2020-05-21 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
Dodano: 2019-11-07 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
Dodano: 2018-11-13 - Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług techniczno – naprawczych parku samochodowego SPD przy SP ZOZ w Myślenicach.
Dodano: 2018-05-29 - USŁUGA SERWISOWA SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO CITROEN BERLINGO 1,9 MULTI, ROK PRODUKCJI 2002
Dodano: 2018-01-19 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
Dodano: 2017-11-03 - Kompleksowa obsługa techniczna samochodów SPD.
Dodano: 2017-06-22