Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, al. Matki Bożej Fatimskiej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 621-77-91, , fax. 0-14 621-47-90
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
    al. Matki Bożej Fatimskiej 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 621-77-91, , fax. 0-14 621-47-90
    REGON: 85176321300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspr.idl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej oraz wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie na bazie części zamiennych Wykonawcy. Wykaz napraw i usług obejmuje: wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i rejestracyjnych, wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, wykonywanie bieżących konserwacji, demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja, montaż nowych części, akcesoriów użytych do naprawy, dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych, materiałów, olejów i płynów eksploatacyjnych, serwis klimatyzacji oraz systemów ogrzewania ambulansu, serwis instalacji, urządzeń elektronicznych i elektrycznych, usług wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych, takich jak: naklejanie oznakowania ambulansu w postaci emblematów specjalistycznych, wymiana i wyważanie opon, naprawy tapicerskie, holowanie pojazdów, naprawy powypadkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (w pkt. IV.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt. IV.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji (złożone w pkt. IV.3 i 4 Formularza Ofertowego). 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach