Przetargi.pl
Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8530813 , fax. 61 8530842
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
    al. Marcinkowskiego 11 11
    61-827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8530813, fax. 61 8530842
    REGON: 30214486300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 b Ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług: napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną, na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wykazem maszyn i czynności składających się na okresowe przeglądy techniczne oraz podziałem zamówienia na części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Usługi napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych obejmują maszyny: 1. Bomag BC 772RB 2. Bomag BC 572RB 3. Przesiewacz Primus 4. Przerzucarka Topturn 3500 5. Rozdrabniacz AK 230 Profi 4. Usługi napraw wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego. Awarie maszyn zgłaszane będą doraźnie po ich wystąpieniu. Szczegółowy zakres naprawy musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 5. Okresowe przeglądy techniczne obejmują czynności wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i wykonywane będą zgodnie z wykazem prac tam ujętym. O konieczności dokonania okresowego przeglądu technicznego Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. 6. Wszystkie dodatkowe nieplanowane przy okresowym przeglądzie technicznym czynnościach konserwacyjnych, czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą wcześniej być uzgodnione z Zamawiającym, w szczególności w zakresie liczby roboczogodzin, częstotliwości dojazdu oraz części lub materiałów koniecznych do użycia. 7. Części zamienne i materiały eksploatacyjne wynikające z przeprowadzanych napraw, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych niezbędne do ich wykonania dostarcza Wykonawca, muszą to być oryginalne części producenta. Części muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, którymi są katalogowe części zamienne posiadające świadectwo jakości wystawione przez producenta części. 9. Pod pojęciami oryginalne części zamienne oraz katalogowe części zamienne Zamawiający rozumie: a) Oryginalne części zamienne - są to części zamienne wykonane wg rysunku oraz dokumentacji producenta maszyn, ujęte w wykazie części zamiennych będących integralnym składnikiem DTR - ki maszyn/instrukcji użytkowania b) Katalogowe części zamienne - podzespoły i części zamienne wykonane wg. rysunku oraz dokumentacji innego podmiotu niż producent maszyn, wykonane przez inny podmiot aniżeli producent maszyn, ujęte przez producenta maszyn w wykazie części zamiennych będących integralnym składnikiem DTR - ki maszyn/instrukcji użytkowania, ze wskazaniem katalogu wyrobów producenta przedmiotowej części zamiennej oraz posiadające świadectwo jakości wystawione przez producenta części, o parametrach nie gorszych od części oryginalnych. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 11. Cenę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wynikających z prowadzonych okresowych przeglądów technicznych niezbędnych do ich wykonania Wykonawca wliczy w cenę każdorazowego przeglądu wskazaną w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury za części zamienne i materiały eksploatacyjne wskazując nazwę części zamiennej lub materiału eksploatacyjnego wraz z nazwą producenta oraz podając wysokość zastosowanego rabatu, zgodnie ze złożona ofertą. 13. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowany przez siebie detaliczny cennik części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy, jak również świadectwo jakości w odniesieniu do katalogowych części zamiennych. 14. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 5 dni licząc od chwili pozyskania informacji od Zamawiającego. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 15. Czas przyjazdu serwisu celem dokonania naprawy do Zamawiającego do 72 godzin przez cały rok łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy. 16. Przed wykonaniem usługi naprawy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres oraz przedstawi kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie lub w formie elektronicznej pocztą email, a przystąpienie do wykonania usługi jest możliwe po jego akceptacji. 17. Usługi okresowego przeglądu technicznego winny być rozpoczęta w terminie do 7 dni od dnia pozyskania informacji od Zamawiającego, a zakończone w terminie do 10 dni licząc od daty pozyskania informacji od Zamawiającego. 18. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego obowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które są montowane lub użyte w wykonywanych usługach. 19. Wymontowane zużyte części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 20. W przypadku naprawy cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin, dojazdu oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać wyszczególnienie operacji oraz wszystkie materiały i części zamienne użyte do napraw w faktycznie zużytych ilościach z zastosowaniem i podaniem rabatu, w wysokości zgodnej z ofertą Wykonawcy. 21. W przypadku okresowego przeglądu technicznego cena za usługę obejmuje pełną realizację przeglądu a w tym materiały i części. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą określenie rodzaju wykonanego przeglądu/czynności konserwacyjnych, użytych części zamiennych i materiałów. 22. Koszt dojazdu celem wykonania usługi naprawy, okresowego przeglądu technicznego może być uwzględniony w odniesieniu do poszczególnej naprawy, przeglądu tylko jednokrotnie, bez względu na długość trwania danej usługi lub konieczności kilkukrotnego przyjazdu przez Wykonawcę w celu jej zakończenia. 23. Z każdej wykonanej usługi na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego. 24. Wykonawca udzieli min. 6 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części zamienne montowane przez Wykonawcę oraz materiały. 25. Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, także oraz okresowych przeglądów technicznych) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna liczba napraw/ okresowych przeglądów technicznych, będzie niższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia czy wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ. 26. Płatność będzie następować w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym Wykonawca będzie wystawiać faktury nie wcześniej niż w dacie odbioru usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena 1 Rbh ekipy za prace naprawcze dla wszystkich maszyn wchodzących w skład danej częśći...
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odpady.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach