Przetargi.pl
Wykonywanie dostawy wraz z instalacją kompletnej zwolnicy prawej do Spycharki Komatsu D85 EX 15-EO i naprawa spycharki

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8530813 , fax. 61 8530842
  • Data zamieszczenia: 2014-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
    al. Marcinkowskiego 11 11
    61-827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8530813, fax. 61 8530842
    REGON: 30214486300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 b Ustawy Pzp.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dostawy wraz z instalacją kompletnej zwolnicy prawej do Spycharki Komatsu D85 EX 15-EO i naprawa spycharki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją kompletnej nowej zwolnicy do Spycharki Komatsu D85 EX 15-EO o numerze seryjnym 11448 i naprawy ww spycharki (zwane dalej łącznie jako Przedmiot Zamówienia). 2. W sklad Przedmiotu Zamówienia wchodzi ponadto: a) transport Spycharki Komatsu D85 EX 15-EO do miejsca dokonania instalacji zwolnicy z obecnego miejsca jej postoju, b) transport Spycharki Komatsu D85 EX 15-EO z miejsca dokonania instalacji zwolnicy na Składowisko Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie, c) wymiana materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia maszyny (olej przekładniowy TO-30), d) utylizacja wymontowanych (zużytych) części, zwolonicy, płynów, materiałów eksploatacyjnych itp. , e) uruchomienie Spycharki, f) wykonanie przeglądu gwarancyjnego zwolnicy po przepracowaniu 250 mth. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, którymi są katalogowe części zamienne posiadające świadectwo jakości wystawione przez producenta części. 4. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na Przedmiot Zamówienia. 5. Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym Wykonawca wystawi faktrurę nie wcześniej niż w dacie odbioru Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odpady.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach