Przetargi.pl
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad dostawcą komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego do Internetu na potrzeby realizacji projektu pn.:Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica

Gmina Wiślica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-160 Wiślica, ul. Okopowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 369 09 00 , fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiślica
    ul. Okopowa 8 8
    28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 369 09 00, fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
    REGON: 00055173400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wislica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad dostawcą komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego do Internetu na potrzeby realizacji projektu pn.:Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad dostawcą komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego do Internetu Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad: 1. Projektowaniem i i wykonaniem rozbudowy istniejącej sieci szerokopasmowej o stacje bazowe systemu WiMAX 802.16e oraz centralny system bezpieczeństwa klasy UTM. 2. Dostawą i uruchomieniem 30 komputerów PC w jednostkach użyteczności publicznej (JUP) w Gminie Wiślica oraz włączenie ich do istniejących sieci LAN oraz dostawę i uruchomienie 70 komputerów PC u beneficjentów ostatecznych projektu, wraz z instalacją urządzeń dostępowych do sieci szerokopasmowej. 3. Rozbudową istniejącego łącza do sieci Internet o dodatkową symetryczną przepływność 50 Mb/s i utrzymaniem go do 31.12.2015 r. w ramach Projektu Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślic w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion a w szczególności do: 1) w zakresie wykonaniem rozbudowy istniejącej sieci szerokopasmowej oraz łącza do sieci Internet b) nadzoru nad pracami projektowymi w zakresie proponowanych rozwiązań technicznych i materiałowych oraz terminowa ich realizacja, c) sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie, jaki wynika z obowiązujących przepisów prawa budowlanego, tj: wykonywanie zadań: - Inspektor nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 25,26 Prawa Budowlanego), - koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego), - inwestora (zgodnie z art. 18 Prawa Budowlanego) d) wykonanie analizy harmonogramu prac opracowanego przez Wykonawcę pod kątem zaangażowania personelu Wykonawcy, sprzętu, e) monitorowanie i kontrolowania postępu prac Wykonawcy poprzez sprawdzenie rzeczywistego zaawansowania prac z harmonogramem prac przedstawionym przez Wykonawcę, opracowaną dokumentacja oraz zawarta umową z Wykonawcą, f) zorganizowanie i zapewnienie nadzoru w sposób, aby nie wystąpiły zbędne przerwy i przestoje w realizacji robót przez Wykonawcę, g) kontrolowanie jakości i standardu wybudowanych wykorzystywanych i materiałów i urządzeń, h) występowanie do Wykonawcy o wyjaśnienie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań, i) opiniowanie i zatwierdzanie wszelkich zmian projektowych, które mogą być niezbędne lub pożądane w trakcie realizacji prac każdorazowo wg potrzeb Zamawiającego, j) ustalania, wykonania lub uczestniczenia przy wykonywaniu obmiaru wykonanych robót dla określenia, zgodnie z umową z Wykonawcą, wartości wykonanych robót przed ich zafakturowaniem, k) proponowanie rozwiązań problemów i sporów powstałych w czasie realizacji inwestycji. l) udzielania regularnych konsultacji oraz doradztwa technicznego Zamawiającemu. ł) Inicjowania zmian do zakresu prac objętych umową przez wydanie polecenia lub żądanie skierowane do Wykonawcy robót, aby przedłożył propozycję zmian. Wszystkie zmiany, w tym także roboty konieczne i dodatkowe, powinny pozostawać w ścisłym związku z zakresem kontraktu, a ich wprowadzenie powinno być konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. m) ścisłej współpracy z Zamawiającym i dostarczenia wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów dotyczących rozliczeń, n) uczestniczenia w odbiorach robót od Wykonawcy, o) uczestniczenia w spotkaniach i naradach organizowanych w sprawie budowy, 2) Dostawą i uruchomieniem komputerów PC wraz z instalacją urządzeń dostępowych do sieci szerokopasmowej. a) nadzór nad dostawcą i dystrybucja sprzętu komputerowego, b)kontrola wydanych zestawów komputerowych w zakresie sprzętu, oprogramowania, oplombowania zestawów; c) kontrolowanie podpisania z użytkownikami indywidualnymi umów cywilno prawnych na użytkowanie sprzętu; d) odpowiedzialność za odzyskanie sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania przez beneficjentów końcowych (odpowiedzialność majątkowa); 3) W całym czasie trwania umowy do; a) informowania na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót, b) Kontrolowanie i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy, opiniowanie i aprobowanie wydłużenia czasu trwania umowy na realizację inwestycji oraz zwiększenia kwoty umownej na realizację robót po uzyskaniu zgody Zamawiającego. c) Organizowanie rady budowy w razie zaistnienia potrzeby oraz uczestniczenia w spotkaniach i naradach organizowanych przez różne instytucje w sprawie budowy. d) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w zależności od potrzeb. e) Opiniowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, opracowanych przez Wykonawcę. f) kontroli jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. g) kontroli i dopilnowania, aby wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac. h) kontroli, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. i) kontroli i potwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę właściwego sprzętu i materiałów wyszczególnionych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. j) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. k) zawieszenia robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. l) uzgodnienia z Zamawiającym oraz po konsultacji z Wykonawcą zatwierdza poprawki i dopilnowuje wprowadzenie ich do dokumentacji projektowej. ł) zarządzania całym procesem przekazania prac i dostaw do użytkowania m) opiniowanie dokumentacji przedkładanej Zamawiającemu do uzgodnienia. n) wykonywanie wszystkich innych czynności niewymienionych, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji kontraktu. o) przygotowanie na potrzeby Zamawiającego dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu (złożenia wniosku o płatność). p) udział w czynnościach kontrolnych związanych z rozliczeniem projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 800,00 zł, słownie: osiemset zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica nr rachunku: 37 8480 0004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją wadium - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad dostawcą komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego do Internetu - Znak sprawy OR.271.5.2015 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 15.07.2015r. do godz 08:00, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/ Wiślica, nr rachunku: nr rachunku 37 84800004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją: wadium na - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad dostawcą komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego do Internetu - Znak sprawy OR.271.5.2015 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego nie później niż do 15.07.2015r. do godz. 08:00, 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wislica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach