Przetargi.pl
Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016

Samorządowy Inspektorat Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 27-520 Ćmielów, ul. Rynek 50
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 86 12 079 , fax. 15 86 12 079
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Inspektorat Oświaty
    ul. Rynek 50 50
    27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 86 12 079, fax. 15 86 12 079
    REGON: 00117748500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: siocmielow.biposwiata.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolonych oraz na zajęcia dodatkowe w roku szkolnym 2015/2016. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), załącznikami do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności transportu osób zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (T.J. Dz. U. z 2013r., poz. 1414 z późn. zm.). 3. Wykonawca będzie świadczył usługi o odpowiednim standardzie, bezpieczeństwie, środkami transportowymi zapewniającymi bezpieczeństwo przewozu uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem następujących części i obejmuje: a) Część nr 1 - Trasa nr 1 Stoki Duże - Piaski Brzóstowskie - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 1 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) b) Część nr 2 - Trasa nr 2 Przeuszyn - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 2 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) c) Część nr 3- Trasa nr 3 Małachów - Borownia - Ćmielów zgodnie z tabelą nr 3 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) d) Część nr 4 - Trasa nr 4 Trębanów - Ćmielów zgodnie z tabelą nr 4 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) e) Cześć nr 5 - Trasa nr 5 Drygulec - Wólka Wojnowska - Ćmielów zgodnie z tabelą nr 5 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) f) Część nr 6 - Trasa nr 6 Grójec - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 3 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) g) Część nr 7 - Trasa dodatkowa Brzóstowa - Ożarów - Brzóstowa zgodnie z tabelą nr 7 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do wybranej lub kilku części przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis poszczególnych tras, godzin oraz liczba kilometrów zawarta jest w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany częstotliwości dowozu uczniów do szkół oraz zmianę ilości uczniów korzystających z tych przejazdów. W związku z powyższym w formularzu ofertowym wykonawca podaje cenę jednostkową za 1km za przewóz uczniów na określonej trasie (części zamówienia) Określenie rodzaju usług według wspólnego słownika zamówień CPV: 60.13.00.00-8 - usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: przewóz uczniów na zajęcia szkolne i pozalekcyjne będzie realizowany w czasie trwania roku szkolnego 2015/2016 tj. od 01.09.2015 do 24.06.2016 roku. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się: 1) Wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lub w przypadku dowozu na zajęcia pozalekcyjne wyjazd z określonego miejsca w określonym czasie i dowóz na zajęcia oraz powrót, w tym również w dni w których nie ma nauki szkolnej; zgodnie z zał. Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przewidywana liczba uczniów do przewiezienia na poszczególnych trasach określono w załączniku nr 6 do SIWZ. Dowóz na zajęcia pozalekcyjne zgodnie z harmonogramem wyjazdów na basen i bieżącymi potrzebami Zamawiającego jednorazowo do 40 uczniów. Rzeczywista liczba uczniów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2015/2016, począwszy od dnia 1 września 2015 roku do 24 czerwca 2016r. Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 7.55, natomiast odwóz po zakończeniu zajęć szkolnych ok. godz. 13.00 - 16.00. Powyższe godziny mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, co najmniej 7 dni przed ich zaistnieniem. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: SIWZ, wzór umowy należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: siocmielow.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach