Przetargi.pl
Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów i odbioru odpadów

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-436 Łódź, Al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
    REGON: 00102289000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów i odbioru odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów. 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów wymienionych w cz. 1-3 zamówienia: a) które stały się własnością Skarbu Państwa na podstawie: - zrzeczenia się na rzecz Skarbu Państwa, w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa, - prawomocnych orzeczeń sądowych, - przepisów o likwidacji niepodjętych depozytów, b)nie stanowiących własności Skarbu Państwa, podlegających likwidacji na podstawie prawomocnych orzeczeń sądowych. 2)Wykonawca zapewni odbiór, załadunek, transport, rozładunek i niszczenie (unieszkodliwienie) towarów. 3)Zamawiający wymaga aby proces niszczenia odbywał się zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2016r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu niszczenia przedmiotów, których przepadek orzekł sąd (Dz.U. poz. 943). 4)Zamawiający wymaga aby miejsce (miejsca), w którym niszczone będą towary zlokalizowane było na terenie województwa łódzkiego. Powyższy wymóg wynika z konieczności udziału komisji ds. niszczenia w trakcie procesu niszczenia. 5)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z niszczeniem towarów dla Zamawiającego. Powyższy warunek dotyczy całego okresu realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w dniu podpisania umowy wykazu pracowników uczestniczących w procesie niszczenia. 2.Wykonywanie usług w zakresie odbioru odpadów. 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ usług odbioru odpadów wymienionych w cz. 4-5 zamówienia stanowiących zbędne lub zużyte składniki mienia Zamawiającego. 2)Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewni odbiór, załadunek, transport oraz rozładunek odpadów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór umowy- cz. 1-3 zamówienia, 3)Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór umowy – cz. 4-5 zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada: a) uprawnienie w formie zezwolenia lub pozwolenia wydanego przez właściwy dla wykonawcy organ na prowadzenie gospodarki odpadami tj. zbieranie i przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia oraz b) wpis do rejestru BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), w zakresie uprawnienia do transportu odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach