Izba Administracji Skarbowej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-436 Łódź, Al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
REGON: 00102289000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów i odbioru odpadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów. 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów wymienionych w cz. 1-3 zamówienia: a) które stały się własnością Skarbu Państwa na podstawie: - zrzeczenia się na rzecz Skarbu Państwa, w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa, - prawomocnych orzeczeń sądowych, - przepisów o likwidacji niepodjętych depozytów, b)nie stanowiących własności Skarbu Państwa, podlegających likwidacji na podstawie prawomocnych orzeczeń sądowych. 2)Wykonawca zapewni odbiór, załadunek, transport, rozładunek i niszczenie (unieszkodliwienie) towarów. 3)Zamawiający wymaga aby proces niszczenia odbywał się zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2016r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu niszczenia przedmiotów, których przepadek orzekł sąd (Dz.U. poz. 943). 4)Zamawiający wymaga aby miejsce (miejsca), w którym niszczone będą towary zlokalizowane było na terenie województwa łódzkiego. Powyższy wymóg wynika z konieczności udziału komisji ds. niszczenia w trakcie procesu niszczenia. 5)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z niszczeniem towarów dla Zamawiającego. Powyższy warunek dotyczy całego okresu realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w dniu podpisania umowy wykazu pracowników uczestniczących w procesie niszczenia. 2.Wykonywanie usług w zakresie odbioru odpadów. 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ usług odbioru odpadów wymienionych w cz. 4-5 zamówienia stanowiących zbędne lub zużyte składniki mienia Zamawiającego. 2)Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewni odbiór, załadunek, transport oraz rozładunek odpadów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór umowy- cz. 1-3 zamówienia, 3)Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór umowy – cz. 4-5 zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada: a) uprawnienie w formie zezwolenia lub pozwolenia wydanego przez właściwy dla wykonawcy organ na prowadzenie gospodarki odpadami tj. zbieranie i przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia oraz b) wpis do rejestru BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), w zakresie uprawnienia do transportu odpadów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów”
Dodano: 2024-04-16 - Usługa odbioru odpadów komunalnych od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zgierzu
Dodano: 2024-04-03 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-03-13 - Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. 5/ZP/TP1/U/24
Dodano: 2024-02-16 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-01-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
Dodano: 2024-01-17 - Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenach podlegających Zarządowi Dróg Miejskich w Pabianicach
Dodano: 2024-01-11 - Odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z terenu gminy Kiernozia w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dąbrowice
Dodano: 2023-12-05 - Usługa odbioru odpadów komunalnych i wielkogabarytowych w COS-OPO w Spale ZP 30/2023
Dodano: 2023-11-29