Przetargi.pl
Wykonywanie modyfikacji i rozszerzeń pozastandardowych w modułach SAP: HR, FI, FI-AA, CO, FM, BW oraz zmian w konfiguracji wspomnianych modułów SAP zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego oraz udzielanie zdalnych konsultacji, znak postępowania: ZP-PN-110-2011-WIN

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie modyfikacji i rozszerzeń pozastandardowych w modułach SAP: HR, FI, FI-AA, CO, FM, BW oraz zmian w konfiguracji wspomnianych modułów SAP zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego oraz udzielanie zdalnych konsultacji, znak postępowania: ZP-PN-110-2011-WIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonywanie modyfikacji i rozszerzeń poza standardowych w systemie SAP w modułach: HR, FI, FI-AA, CO, FM oraz BW na życzenie Zamawiającego z wykorzystaniem możliwości języka ABAP, a także innych narzędzi niezbędnych do zrealizowania wymagań Zamawiającego oraz zmian w konfiguracji zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia przeznaczenia średnio 50 roboczogodzin miesięcznie na prace związane z realizacją modyfikacji i rozszerzeń nieobjętych standardem oprogramowania i zmian konfiguracji systemu, z trzymiesięcznym okresem rozliczeniowym w zakresie wykonanych na jego rzecz prac. Łączny ilość roboczo godzin nie może przekroczyć 600. W ramach wykonywanych prac Zamawiający będzie wymagał opracowywania dokumentacji technicznej zrealizowanych modyfikacji i rozszerzeń poza standardowych oraz zmian w konfiguracji systemu. 2) Prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi systemu SAP wdrożonego u Zamawiającego, w ilości, łącznie, nie większej niż 48 dni 3) Udzielanie zdalnych konsultacji wybranym pracownikom Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz rozwoju systemu SAP, w ilości średnio 5 roboczogodzin miesięcznie z przyjęciem trzymiesięcznego okresu rozliczeniowego. Na wykonany przedmiot umowy określony w § 1 ust. 2 Projektu umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty poszczególnych, ostatecznych odbiorów bez zastrzeżeń, zleconych mu do wykonania prac. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i reinstalowania dostarczonego oprogramowania na innym sprzęcie komputerowym oraz wprowadzania dalszych modyfikacji oprogramowania przez przeszkolonych i wykwalifikowanych pracowników Zamawiającego zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. Wykonawca gwarantuje w okresie udzielonej gwarancji: 1) czas reakcji na zgłoszone przez Zamawiającego nieprawidłowości w jakości wykonanych prac: maksymalnie 4 godziny, 2) czas usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości w jakości wykonanych prac: maksymalnie 72 godziny. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie ogranicza ani nie wyłącza innych uprawnień, które przysługują Zamawiającemu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. UWAGA: Zamawiający nie posiada ważnej umowy na świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji oprogramowania SAP, którym to oprogramowaniem się posługuje. Zamawiający informuje, że w ramach zawartych dotąd umów licencyjnych nie jest związany zapisami dokumentu: Ogólne Warunki Umów SAP Polska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach